Effaclar - ODRADZAM

1. Data: 2003-10-31 20:06:36

Temat: Effaclar - ODRADZAM
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, Odradzam Wam Effaclar!!! Stosowałam żel do mycia twarzy przez
kilka dni i moja cera w sposób widoczny BARDZO się pogorszyła. Miałam cerę
mieszaną, ale bez większych problemów skórnych. Po myciu buzi Effaclarem
pojawiły się brzydkie, czerwone grudki, niektóre ropne. I nie są to jakieś
drobne krostki, ale duże i bolące pryszcze. :-( Jestem zszokowana, ponieważ
czegoś takiego jeszcze na twarzy nie miałam. Effaclar odstawiłam i wróciłam
do "Czystej Skóry" Garniera. Na szczęście, widać poprawę cery. Nie wiem, co
myśleć o tym żelu, ponieważ do najtańszych nie należał i był bardzo
zachwalany, m.in. przez moją dermatolożkę. W tym momencie prawie pełne
opakowanie chyba wyląduje na śmietniku. :-(

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-31 20:11:11

Temat: Re: Effaclar - ODRADZAM
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 21:06:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ligeia* skreślił te oto słowa:

> [...]
> drobne krostki, ale duże i bolące pryszcze. :-( Jestem zszokowana, ponieważ
> czegoś takiego jeszcze na twarzy nie miałam.

Ha, a na grupie dziesiatki razy pisano, ze i po zelu i po kremie na
poczatku cera sie 'pogarsza' bo Effeclar wyciaga wszystko na zewnatrz.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-31 20:21:09

Temat: wyciaganie na zewnatrz, bylo: Re: Effaclar - ODRADZAM
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ha, a na grupie dziesiatki razy pisano, ze i po zelu i po kremie na
> poczatku cera sie 'pogarsza' bo Effeclar wyciaga wszystko na zewnatrz.

to moze ta moja "ciemna" maseczka z Lumene tez najpierw wyciaga (pisalam Ci
na priva ;-) ), a dopiero potem czysci?? Bo po dwoch razach mialam wlasnie
taki efekt, wiec chwilowo przestalam brac... moze do niej wroce, a moze
nawet mi wyciagnie ten bol z gardla ;-)...

--
Pozdrawiam cieplo,
Magda

1. Data: 2003-10-31 20:24:39

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 21:21:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz **madzik** skreślił te oto słowa:

> [...]
> taki efekt, wiec chwilowo przestalam brac... moze do niej wroce, a moze
> nawet mi wyciagnie ten bol z gardla ;-)...

Moze tak byc,
ja generalnie takich kosmetykow po raz pierwszy nie stosuje przed waznymi
spotkaniami itp...
Dzis kupilam Lysanel Mat, w ramach zmiany z Avene z kwasami... ale poniewaz
z opisow na grupie wynika, ze Lysanel jest mocniejszy i moze chciec
wyciagnac cos z czym nei dal sobie rady Avene ( 4 tubki pod rzad) to
poczekam na odpowiedni moment ;) Nie przepadam za ryzykiem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-31 20:31:34

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* napisał/a w news:bnug5i$gc2$1@news.onet.pl:

> to moze ta moja "ciemna" maseczka z Lumene tez najpierw wyciaga
> (pisalam Ci na priva ;-) ), a dopiero potem czysci??

To jest maseczka _Lumene_??! [przeoczyłam nazwę;(] Ło matko, pierwsze
słyszę, żeby Lumene miało nie tylko kolorówkę...

> Bo po dwoch razach mialam wlasnie taki efekt, wiec chwilowo
> przestalam brac...

To jest cakiem możliwe. Poużywaj jeszcze trochę i zdaj relację, czy Cię
oczyściła;))

> moze do niej wroce, a moze nawet mi wyciagnie ten bol z gardla ;-)

To na wirusy też działa?;)

mips
hehe, wszystkie zdania zaczęłam od "to":))

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-10-31 20:44:07

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> To jest maseczka _Lumene_??! [przeoczyłam nazwę;(] Ło matko, pierwsze
> słyszę, żeby Lumene miało nie tylko kolorówkę...
Ano ma i to nie jedna, ma tez mnostwo ciekawych kremow, serum (czy liczba
mnoga to "serów"? ;-)))))) ), i roznych dobr wszelakich. Bardzo fajne,
czesto uzywam i jestem zadowolona. Jakbys potrzebowala pelniejsza liste, to
moge dostarczyc, jak wyzdrowieje.

> To na wirusy też działa?;)
nie wiem, wszystko mozliwe ;-)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-10-31 21:33:07

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo mips <m...@p...pl>

>To jest maseczka _Lumene_??! [przeoczyłam nazwę;(] Ło matko, pierwsze
>słyszę, żeby Lumene miało nie tylko kolorówkę...

Lumene ma calkiem pokazna ilosc kosm. pielegnacyjnych, miedzy innymi
wsciekle wydajny i mily w uzyciu zel do twarzy. sa tez jakies
preparaty z wit. C, zapamietalam z wizyty w Drogerii Naturze - bo byla
promocja. a ja glupia nie kupilam.

anek

1. Data: 2003-10-31 21:48:58

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
>
> Ha, a na grupie dziesiatki razy pisano, ze i po zelu i po kremie na
> poczatku cera sie 'pogarsza' bo Effeclar wyciaga wszystko na zewnatrz.

Wyciąga na zewnątrz i ile trwa nim zacznie działać, tzn. naprawiać? :-(

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-31 21:54:14

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 22:48:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ligeia* skreślił te oto słowa:

> Wyciąga na zewnątrz i ile trwa nim zacznie działać, tzn. naprawiać? :-(

IMo to zalezy indywidualnie od 'pacjenta'. Ja po 3 dniach mialam spokoj jak
zaczelam uzywac Effeclar, ale nigdy tez wczesniej nie mialam jakis sensacji
z cerą.
Czytalam tu, ze dziewczynom sie poprawialo np po 2 tygodniach.

Tylko dziwi mnie troche, ze po samym żelu tak skora zareagowala, bo on w
porównaniu z kremem to delikatniusi jest...
Ja bym na twoim miejscu postosowala jescze troche ten zel.Hmm... moze
rozrob go na dłoni z woda przed nalozeniem na twarz, a nie tak prostu z
butelki na buzie, bo moze zbyt silny jest. Moze stosuj go tylko raz
dziennie, a nie dwa razy. Popróbuj... choc decyzje i tak musisz podjac sama
czy chcesz sie pomeczyc czy nie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-31 22:16:39

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, Odradzam Wam Effaclar!!!
a ten Effeclar to co za firma ?

--
Pozdrufy
Didlo

Re: witam po 4 miesiacach i od razu pytam:)
łazwienie oczu - NTG?
yves rocher do wlosow
chwale szminke loreal PLATINUM INVINCIBLE
Re: Poszukujemy aktywnych sprzedawców kosmetyków AVON.