Effclar K

1. Data: 2003-05-22 07:38:11

Temat: Effclar K
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś uzywa, to warto teraz kupić, są dodatkowo dwie próbki,
z czego jedna z tej nowej serii Anthelios.

Krycha

1. Data: 2003-05-22 18:00:21

Temat: Re: Effclar K
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem warto- uzywam go juz jakis czas i widze znaczna poprawe.
uzywalam mnostwa kosmetykow o podobnym dzialaniu ale Effclar K jest jak dla
mnie najlepszy (swietny jest tez zel do mycia twarzy- również z tej serii )
i zawsz mają jakąs promocje- choc ta nie jest najlepsz- czasem dodaja
podklad z serii Unifiance,czasem korektor... bardziej sie oplaca..
a seria Anthelios to seria sloneczna :o}
pozdrawiam
mada

1. Data: 2003-05-22 20:24:19

Temat: Odp: Effclar K
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podklad z serii Unifiance,czasem korektor... bardziej sie oplaca..
> a seria Anthelios to seria sloneczna :o}

A co to i na co? i jakiej firmy?
kroofka

1. Data: 2003-05-22 21:09:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to i na co? i jakiej firmy?
Krem z kwasem salicylowym (a dokładanie z LHA); złuszcza, czyści pory,
zapobiega zaskórnikom i wypryskom, rozjaśnia cerę
La Roche Posay- z apteki

1. Data: 2003-05-22 22:16:53

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html