Re: Eh....te matki

From: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Eh....te matki
Date: Sat, 29 Dec 2001 08:40:26 +0100

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c...@4...com..
.
> Zawsze myślałam, że moja mama jest osobą w miarę zrównoważoną -
> pomyłka.

<ciach>

Ja mam niemal na codzień sytuacje zapalne na lini moja mama - moja babcia.
Na moją mamę mój synek jest skazany, bo z nią mieszkamy. A po sąsiedzku
mieszka moja babcia, którą Misiek odwiedza codziennie. Kiedy są one obie i
on, najchętniej każda zawłaszczyłaby go sobie w całości - trwa festiwal
zaczepiania, podszczypywania i przeciągania na swoje kolana. Na szczęście
Misiek szybko nauczył się radzić sobie z tym problemem - już ponad rok temu
(ma teraz 2 lata i 4 m) zauważył, że można ich zakusy ukrócić - po minucie
zaczyna "robić trupa" (czyli robi się kompletnie bezwładny) i ze
zdecydowanym "Ne!" wyślizguje się z ich rąk, idzie na bok albo wspina się na
moje kolana. Na szczęście obie babcie szanują jego zdanie ;-))

Monika