Ekopasja

1. Data: 2010-05-19 13:39:34

Temat: Ekopasja
Od: "Qba" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zapraszam do odwiedzin portalu www.ekopasja.pl .

Działaj aktywnie, dowiedz się jak ograniczyć negatywne oddziaływanie domu i
rodziny na środowisko naturalne oraz w jaki sposób zrównoważyć nadmierną
konsumpcję - podziel się swoim doświadczeniem.

Przyślij własny materiał na stronę - przedstaw swój punkt widzenia.
Najciekawsze materiały nagradzamy.

Pomóż nam ulepszyć nasz portal - wypełnij krótka ankietę dotyczącą Ekopasji
www.ekopasja.pl/inne/ankieta/ - podziel się swoimi spostrzeżeniami, uwagami.

Jesteśmy otwarci na krytykę i współpracę.

Pozdrawiam

Qba

q...@e...pl

2. Data: 2010-05-20 08:16:07

Temat: Re: Ekopasja
Od: "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ekopasji www.ekopasja.pl/inne/ankieta/ - podziel się swoimi
> spostrzeżeniami, uwagami.
>
> Jesteśmy otwarci na krytykę i współpracę.

"nadmierna produkcja żywego inwentarza będzie tylko zaostrzać szkody dla
ogólnej produkcji żywności i dla środowiska związane z globalnym
ociepleniem, takie jak coraz częstsze susze, powodzie, huragany i klęski
nieurodzaju."
Wiadomo już co powoduje susze a co huragan? Świnie, czy krowy?
xc

Fantastyka
edukacja domowa dzieci
Została uruchomiona witryna ogłoszeniowa <www.azela.pl>