Eksfoliacja- zna ktoś?

1. Data: 2004-01-23 13:34:07

Temat: Eksfoliacja- zna ktoś?
Od: "Agnieszka Chmielewska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne grupowiczki(cze)!

Kosmetyczka namawia mnie na zabieg eksfoliacji czy ktos z Was miał z nim do
czynienia czy efekty są dobre?. Mam cerę mieszaną z olbrzymimi porami i
spora ilościa rzebarwień.Podobno ten zabieg mam mi pomóc. Co o tym
sądzicie?. Za wszelkie info z góry dziękuję.

Aga

1. Data: 2004-01-23 15:31:03

Temat: Re: Eksfoliacja- zna ktoś?
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Chmielewska <c...@w...pl> napisał/a:
> Kosmetyczka namawia mnie na zabieg eksfoliacji czy ktos z Was miał z
nim
> do czynienia czy efekty są dobre?.

EKSFOLIACJA AHA - zabieg, który nie powoduje widocznego łuszczenia
naskórka, przebieg kuracji zależy od firmy oferującej preparaty z
kwasami AHA. Przeważnie kurację gabinetową poprzedza ok. dwutygodniowa
kuracja w domu. Kosmetyczka dobiera kosmetyki z kwasami AHA
odpowiednie dla typu cery klientki. Najczęściej są to: żel do mycia
twarzy i krem przygotowujący skórę do zabiegów gabinetowych. Zabieg w
gabinecie polega na nakładaniu specjalnych preparatów z zawartością
AHA.W trakcie zabiegu klientka odczuwa ciepło, szczypanie niekiedy
nawet pieczenie na skórze. Skóra robi się zaróżowiona. Po zabiegu
nakładana jest maseczka łagodząca oraz krem łagodząco-ochronny. Aby
zabiegi przyniosły efekty musi być przeprowadzona seria zabiegów
(jeden zabieg w tygodniu, ok. 8 - 10 zabiegów w serii, takie
złuszczanie można powtórzyć raz na pół roku).Jeśli eksfoliacja jest
przeprowadzona prawidłowo to nie zdarzają się powikłania. Eksfoliację
może przeprowadzić tylko przeszkolona kosmetyczka.
(źródło: http://glinki.com/?l=PrPI)

Pisałam kiedyś na ten temat:
http://glinki.com/?l=FTfl
http://glinki.com/?l=vF8Q

Pozdrawiam i w razie watpliwosci słuze pomoca...:-)

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-23 16:21:37

Od: "ACHMA" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki sliczne za info wszystko poczytam:-)

Lirene i nie tylko
[recenzja] moje zakupy
Guinot w Krakowie gdzie???
strefa bezcłowa