Eksperyment "Fotyga"

111. Data: 2010-10-27 20:10:39

Temat: Re: Eksperyment
Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@o...pl> napisał(a):

> Musi mieć zdrowe. Chorych by nie szczerzył.

i wszytkie 32 widzisz ? :)

i.

112. Data: 2010-10-27 20:42:51

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Acha, juz myslalem, ze cos powaznego.

tacy analitycy to na powaznie sie tym zajmuja :) to nie lawka wzajemniej
adoracji z "rancza".
i.

113. Data: 2010-10-27 20:45:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tacy analitycy to na powaznie sie tym zajmuja

Uhm, analitycy z "Faktu".

114. Data: 2010-10-27 20:52:19

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Uhm, analitycy z "Faktu".

madrzej sie to jakos nazywalo.

i.

115. Data: 2010-10-27 20:54:46

Temat: Re: Eksperyment "Fotyga"
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "zażółcony" <r...@o...pl> wrote in message

> No hej!
> Domy dziecka sa drozsze niz Ro.Za.
> Przeciez wychowawczyni trzeba zaplacic
> (min. 3 etaty!
> + kierownik + sprzatanie + kucharka)
> Ogrzewanie, utrzymanie budynku.
>
> W Ro.Za wszystko bierze na siebie rodzina.
> Zreszta byly wyliczenia podawane w domu dziecka
> (cos jakby ....4 tys. / dziecko)

A mógłbyś przytoczyć źródło, bo nie potrafię tego znaleźć?

--

Paulinka

116. Data: 2010-10-27 20:54:48

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel Vilar zmalował:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Ten Pan w swoim szaleństwie sam się pozbawia wszystkiego.

A co takiego szalonego robi i czego się pozbawia?

117. Data: 2010-10-27 20:55:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel zażółcony zmalował:

> [...]
> Bo wyobrażam sobie, że rodziny zastępcze, wychodzą znacznie
> drożej, niż domy dziecka. Dlaczego tego PiS nie wdrożył ?

Zdaje się że zdecydowanie taniej, ale to tak z jakiegoś słyszenia.

118. Data: 2010-10-27 20:57:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> madrzej sie to jakos nazywalo.

Po angielsku to wszystko nazywa sie madrzej.

119. Data: 2010-10-27 21:03:35

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel Vilar zmalował:

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Hmm, powiem szczerze, że uroda polityków jest jakby najmniej istotna z
> punktu widzenia szarych tyraczy.
>
> Dobrze, jak po prostu są zadbani itd.
> Ale wybitną urodę mogę im naprawdę darować.
> Byleby mózgi mieli między uszami.

Jak sądzisz - czy Twoja opinia o tym czy ktoś ma mózg za uszami jest w
jakimś stopniu zależna od urody/mimiki/formy komunikacji takiej osoby?

120. Data: 2010-10-27 21:04:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel vonBraun zmalował:

> Ale może znajdzie się jakieś nagranie gdzie widać twarze, bo tu ucieka
> nam sporo informacji.

Przede wszystkim wg mnie próba jest zdecydowanie za mała :)

Panie Janie kochany...
Prośba o ocenę
Z cyklu "Gry i zabawy narodu polskiego"
No, to...