Ekspres cisnieniowy do kawy

1. Data: 2005-12-07 20:34:42

Temat: Ekspres cisnieniowy do kawy
Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostalem zamowienie od mamy, coby jej kupic pod choinke ekspres cisnieniowy
do kawy, moze uzywacie jakiegos modelu, ktory by moglibyscie polecic ?
Ew. na co zwrocic uwage przy zakupie ?
Nie chce wyac na ekspres np 2 000 ;-)s

Pozdrawiam
Jasiek

2. Data: 2005-12-07 21:01:19

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy do kawy
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-07 21:34 +0200, Użytkownik yahu napisał :
> [...]
> do kawy, moze uzywacie jakiegos modelu, ktory by moglibyscie polecic ?

Rowenta Adagio. I jestem zadowolona. Kosztowal jakies 600 zl w MM.
To jest to:
http://www.megamedia.pl/agd-drobne-ekspresy-do-kawy-
cisnieniowe/rowenta-adagio.php

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

3. Data: 2005-12-08 07:40:50

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Rowenta Adagio. I jestem zadowolona. Kosztowal jakies 600 zl w MM.
> To jest to:
> http://www.megamedia.pl/agd-drobne-ekspresy-do-kawy-
cisnieniowe/rowenta-adagio.php

Potwierdzam!! Mam taki od 4 miesiecy i jestem z niego bardzo zadowolony:)
Nie trzeba samemu ugniatac kawy w sitku, wystarczy 2-3 razy obrocic sitkiem
i kawa ubita. Ma regulacje ilosci wody, jak chcesz mocniejsza kawke
przykrecasz i odwrotnie. Funkcja spieniania mleczka rowniez dziala bez
zarzutu aczkolwiek dlugo sie uczylem wlasciwie spieniac mleczko:)

Pozdrawiam!

Arek

4. Data: 2005-12-08 07:50:20

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 08:40:50 +0100
"Aki" <a...@W...net.pl> wrote:

> [...]
> chcesz mocniejsza kawke przykrecasz i odwrotnie. Funkcja spieniania
> mleczka rowniez dziala bez zarzutu aczkolwiek dlugo sie uczylem

a kawa jest faktycznie lepsza?
czy ktos porownywal kawe z takiego ekspresu z kawa z ekspresu z wyzszej
polki?

Sierp

5. Data: 2005-12-08 08:33:12

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-08 08:50 +0200, Użytkownik Sierp napisał :

> a kawa jest faktycznie lepsza?
> czy ktos porownywal kawe z takiego ekspresu z kawa z ekspresu z wyzszej
> polki?

Porownujac ta w kawiarniakch i ta w domu, to wole ta domowa;-)

6. Data: 2005-12-08 08:42:02

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kawa jest faktycznie lepsza?
> czy ktos porownywal kawe z takiego ekspresu z kawa z ekspresu z wyzszej
> polki?
>
> Sierp

Z kawa z ekspresu z wyzszej polki nie porownywalem ale mysle, ze jest
niewielka z tego co pamietam ze smakow kawiarnianych. Mysle, ze w glownej
mierze zalezy to od kawy. Na pewno lepsza bedzie z takich ekspresow z
mlynkami, bo swiezo mielona! Ja czuje roznice gdy parze np. Kronunga a
Lavazze.
Kawa na pewno o niebo lepsza od parzonej w ekspresie przelewowym, czy tez
normalnie zalewana!!

Pozdrawiam.

Arek

7. Data: 2005-12-08 08:51:17

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Dec 2005 09:33:12 +0100
"[edymon]" <m...@a...pl> wrote:

> Porownujac ta w kawiarniakch i ta w domu, to wole ta domowa;-)

mam na mysli porownanie takiej domowej rozpuszczalnej badz zwyklej ale
parzonej w osobnym czajniczku i przelewanej (bez fusow) do takiej
z w/w ekspresu

Sierp

8. Data: 2005-12-08 10:35:31

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

yahu napisał(a):
> [...]
> do kawy, moze uzywacie jakiegos modelu, ktory by moglibyscie polecic ?
w biedronce stoja od jakiegos miesiaca - po okolo 160zl ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

9. Data: 2005-12-08 10:35:43

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Aki napisał(a):

> [...]
> Lavazze.
> Kawa na pewno o niebo lepsza od parzonej w ekspresie przelewowym, czy tez

A różnica między kawą z ekspresu ciśnieniowego za 600zł a z takiego
zwykłego urządzonka ciśnieniowego co to na gazie się stawia?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

10. Data: 2005-12-08 11:10:29

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A różnica między kawą z ekspresu ciśnieniowego za 600zł a z takiego
> zwykłego urządzonka ciśnieniowego co to na gazie się stawia?

Hmmm..., nie wiem nie pilem z takowego ustrojstwa kawy!? Jedna mysle, ze na
takim gazowym to chyba mniejsze cisnienie jest niz 15 barow wiec i kawa
pewno inaczej smakuje a to czy lepiej czy gorzej to juz sprawa gustow!~

Pozdrawiam!

Arek

Jaka kuchnia?
koszt remontu mieszkania ?