Ekspres do kawy - czy to możliwe?

11. Data: 2006-12-25 07:58:16

Temat: Re: Ekspres do kawy - czy to możliwe?
Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):

> Zapewne to tak jak z nauką gry na pianinie bodajże u Chopina,
> lekcja kosztowała 200zł, były też za 150 i za 100, również i 50
> tyle że tych ostatnich to sam Chopin nie polecał.

Ok zrozumiałem. Zdziwiła mnie po prostu tak niska cena. Bo firma była
kilkukrotnie polecana na grupie. Natomiast sam model już nie. Inne
modele tej samej firmy odbiegają znacznie cenowo od tego, do którego
podałem linka. W jednym z marketów oglądałem mniej więcej w tej samej
cenie express ciśnieniowy Krupsa. 15 bar, możliwość spieniania mleka.
Jednak daleki jestem od zakupu sprzętu w marketach.
Dzięki za powyższą uwagę.
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

12. Data: 2006-12-25 07:59:12

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

*piotr'ek* napisał(a):

> Nie. Niemożliwe! Więcej ja 300 zł ten model nie produkowany już i
> pochodzący z zapasów magazynowych nie jest wart/

To wiele tłumaczy.

> A wogóle to zajmuję się zawodowo zabijaniem spamerów :-)

Sorki za niefortunnie zadane pytanie ;) Rozglądam się za sprzętem i owa
cena mnie zdziwiła.

13. Data: 2006-12-29 09:48:29

Temat: OT: Odnośnie dyskusji nt. Ekspres do kawy - czy to możliwe?
Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

(Na)Leśnik napisał(a):
> Czy to możliwe, że za takie pieniądze można kupić ekspres ciśnieniowy?
> Podaję linka:
> http://www.agito.pl/product/35897?cid=1121

Cóż...
Każdy może powyższy tekst odczytać tak, uważa za stosowne.
Niektórym wydaje się, że skoro dwa dni temu poznali internet, wczoraj
przeczytali netykietę, to dzisiaj mają już monopol na świętą rację.
Niestety wtórny analfabetyzm daje znać o sobie, a i kwestia ochrony
przed spamerami nie jest znana co niektórym.
Gdyby Alek spojrzał na mój adres, to pewnie by zastanowił się nad
zadaniem podobnego pytania.
Cóż... Życie...
Za wywoływanie niepotrzebnej dyskusji, przepraszam.
- --
Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik
RLU:304850
Nasz polski lesie, dlaczego tak kochamy ciebie?
Bo w twoim gąszczu czujemy się jakby u siebie.

Wczorajsze pączki- co z nich zrobić?
Silargan
czy jest miejsce dla innych przypraw
blyszczaca polewa czekoladowa