Wczorajsze pączki- co z nich zrobić?

1. Data: 2006-12-15 12:02:48

Temat: Wczorajsze pączki- co z nich zrobić?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj mnie natchnęło i zrobiłam pączki - sprawdzałam pewne urządzenie.
Urządzenie pozytywnie zaliczyło test, ale wynikiem tego jest jeszcze 15
wczorajszych pączków w kuchni (o nieprzespanej nocy i bólach brzucha nie
wspominając).
Szkoda mi je wyrzucić, bo tyle się narobiłam przy smażeniu... Co można z
tego zrobić? może jakieś ciasto z pokrojonych pączków i czegoś tam jeszcze?
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2006-12-15 12:14:50

Temat: Re: Wczorajsze pączki- co z nich zrobić?
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> napisał w
wiadomości news:elu33n$de4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Szkoda mi je wyrzucić, bo tyle się narobiłam przy smażeniu... Co można z
> tego zrobić? może jakieś ciasto z pokrojonych pączków i czegoś tam

czasem zjadam takie "odstale" paczki przekrojone na pol i posmarowane
maslem, zapijajac cieplym mlekiem (paczki miewaly nawet i 4 dni hehehe)

3. Data: 2006-12-15 12:25:21

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:

> czasem zjadam takie "odstale" paczki przekrojone na pol i posmarowane
> maslem, zapijajac cieplym mlekiem (paczki miewaly nawet i 4 dni
> hehehe)

Myślałam raczej o czymś dla rodziny, żebym mogła zawieźć do teściów i żeby
wszyscy to jedli :)
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2006-12-15 12:34:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> Myślałam raczej o czymś dla rodziny, żebym mogła zawieźć do teściów i żeby
> wszyscy to jedli :)
> Pozdrawiam
> Teli.

Wrzucić na miejscu spozycia na patelnię z roztopionym masłem, na małym
ogniu, pod pokrywę. Za moment obrócić - po chwili rzucić na talerzyki...
Mogą być o wiele smaczniejsze niż świeże... :-P))))))))

5. Data: 2006-12-15 12:55:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam raczej o czymś dla rodziny, żebym mogła zawieźć do teściów i żeby
> wszyscy to jedli :)

Nigdy nie próbowałam, ale może dałoby się włożyć je do piekarnika i chwilę
"podpiec". Spróbuj z jednym i zobaczysz co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam
Barbara i Marysia (11.10.2006)

6. Data: 2006-12-15 13:00:12

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Nigdy nie próbowałam, ale może dałoby się włożyć je do piekarnika i chwilę
> "podpiec".

Mikrofalówka. Wyjdą odmłodzone.
Znałam kogoś, kto kroił stare pączki w plasterki i odsmażał, dla mnie to
było paskudne, ale tym nie należy się sugerować. Na pewno nie "w gości"
z takim podarkiem.
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-12-15 13:15:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@Q...pl> wrote in message

> [...]
> było paskudne, ale tym nie należy się sugerować. Na pewno nie "w gości" z

Bez krojenia!!! Z krojeniem faktycznie nie do gości...

8. Data: 2006-12-15 14:06:10

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mikrofalówka. Wyjdą odmłodzone.

Hmm, musze kiedyś spróbować :-)

> Znałam kogoś, kto kroił stare pączki w plasterki i odsmażał, dla mnie to
> było paskudne, ale tym nie należy się sugerować. Na pewno nie "w gości" z
> takim podarkiem.

Miałąm na myśli raczej do "domowego" użytku :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

9. Data: 2006-12-15 14:22:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message

> Hmm, musze kiedyś spróbować :-)

> Miałąm na myśli raczej do "domowego" użytku :-)

Jadałem: odgrzewane knedle śliwkowe (ciasto z ziemniaków gotowanych), knedle
drożdżowe (z nadzieniem owocowym), bułki z fastfoodu - mam dwa kilometry
stąd piekarnię - z magazynów pozbywano się zapasów - na cele paszowe -
lepsze (bez pleśni) odgrzewane były fantastyczne, nawet pies (dog niemiecki)
je jadał - pozwalało to na oszczędności i skierowanie ich strumienia na inne
potrzeby. ;-P)))))))))))
Wiec pączki tak samo dadzą się odświeżyć, nie każdy ma mikrowelę...

10. Data: 2006-12-15 14:27:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Ku pamięci, nie zawsze jest to skrajna bieda - raczej oszczędność i to
wielokrotna - gazu lub innego medium, zużycie już wykonanego jedzenia, czyli
minimalizacja strat, czerstwe pieczywo (nawet smażone) jest zdrowsze
"odstane", oszcżędność czasu itp.

Silargan
czy jest miejsce dla innych przypraw
blyszczaca polewa czekoladowa