Ekspress, pytanie do kawoszy.

1. Data: 2005-12-13 07:13:17

Temat: Ekspress, pytanie do kawoszy.
Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do kawoszy, chce kupic mamie na gwiazdke ekspress do kawy i
potrzebuje waszej pomocy.
Znalazlem dwa ktore odpowiadaja mi cenowo ale sa calkowicie inne.

http://euro-plus.pl/produkt/ekspres_delonghi_emk_6_a
licia.php

http://www.rtvagd.sklep.pl/fagor/ekspresy_do_kawy/?p
rod_id=5810

Moje pytanie to oczywiscie z ktorego kawa jest lepsza, z cisnieniowego czy tego
tradycyjnego. Pijalem z cisnieniowego na roznych stacjach bezynowych bo to tam
popularne urzadzenie ale tego drugiego typu nigdy na oczy nie widzialem
Ja niestety nie jestem kawoszem pijam tylko jak to moja mama mowi plastikowa
kawe rozpuszczalna wiec licze na wasze sugestie.

pozdrawiam
jack

2. Data: 2005-12-13 08:54:33

Temat: Re: Ekspress, pytanie do kawoszy.
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack_sparrow" <j...@a...pl> napisał w
wiadomości news:2f01.00000029.439e748d@newsgate.onet.pl...

> [...]
> plastikowa
> kawe rozpuszczalna wiec licze na wasze sugestie.

Przede wszystkim ten "tradycyjny" to też ciśnieniowy (włoska kafetiera) dla
wygody zintegrowany z podgrzewaczem - żeby nie trzeba było stawiać na
kuchence.
Na pewno, z tych dwóch, wygodniejszy w obsłudze jest "Fagor". Do kafetiery
trzeba mieć trochę "zacięcia" :) Z tego co widzę "Alicja" jest kafetierą
aluminiową co nie wróży dobrze eksploatacji.
Polecam wątek sprzed kilku dni "Ekspres cisnieniowy do kawy". Wałkowaliśmy
temat dość szczegółowo.
Ja stoję na stanowisku, że lepiej mieć gorszy ekspres (np. kafetierę za 70
zł) ale droższą kawę - efekt powinien być korzystniejszy :)

3. Data: 2005-12-13 11:55:59

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja stoję na stanowisku, że lepiej mieć gorszy ekspres (np. kafetierę za 70
> zł) ale droższą kawę - efekt powinien być korzystniejszy :)

O kafeteriach też było-trzeba poszperać.

--
__

wynajecie mieszkania
Jak calkowicie zaciemnic pokoj.
paski na ścianie - malowanie
pilne!!! Uszczelnienie rury odpływowej od wanny
ELMARCO VIGO PLUS żyrandole kinkiety - gdzie kupić?