Elancyl

1. Data: 2005-05-21 10:11:04

Temat: Elancyl
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Czy któraś z Was używała może takiego koncentratu wyszczuplającego ( na
cellulit) o nazwie elencyl ?
Bardzo proszę o opinie czy to jest warte swojej ceny?
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2005-05-21 10:39:17

Temat: Re: Elancyl
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 21.05.2005, Dorota <d...@p...fm> przeskrobal:

> Witam !
> Czy któraś z Was używała może takiego koncentratu wyszczuplającego ( na
> cellulit) o nazwie elencyl ?
> Bardzo proszę o opinie czy to jest warte swojej ceny?

Ja używałam. Cellulit zlikwidował* na jakieś 2 m-ce, nie wliczając
kuracji, ale nie wyszczuplił :) Może dlatego, że w tym samym czasie żarłam
jak smok ;D Więc jeśli chodzi o pozbycie się cellulitu, to nie żałowałabym
pieniędzy na Elancyla. Obecnie jednak skupiam się bardziej na ujędrnieniu
i nawilżeniu.

Pozdrawiam
Iff

* w stopniu takim: grudki widoczne przy świetlówkowym (czyli niezbyt
dobrym) oświetleniu zrobiły się niewidoczne nawet pod słońce.

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

Zajady w kacikach ust.....?
Pomocy jak zawiązać krawat!!
samoopalacz czy krem brązujący