Elektryczna szczoteczka do zębów - czy warto?

1. Data: 2003-11-06 11:49:37

Temat: Elektryczna szczoteczka do zębów - czy warto?
Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.
Jakie jest Wasze zdanie?

--
Leszek

P.S. Mozna pisac na priv

1. Data: 2003-11-06 11:57:09

Temat: Re: Elektryczna szczoteczka do zębów - czy warto?
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.
> Jakie jest Wasze zdanie?

pisze na podstawie swoich doswiadczen (mamy OralB-Brauna):
1.dokladniej czysci, lepiej wlaczy z kamieniem
2. wiesz kiedy mina dwie minuty
3. nie ma odruchu wymiotnego
4. zuzywa sie mniej pasty i nie chlapie sie nia po calej lazience
5. trzeba regularnie czyscic, bo inaczej nie da sie nalozyc koncowki ;-)
6. przy jednej "bazie", jest problem, kiedy wyjezdza tylko jedej uzytkownik
szczoteczki i chcialaby ja zabrac pozostalym ;-)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-11-06 12:19:06

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6-11-2003 o godz. 12:49 Leszek..Pawlisz napisał(a):
> Witam
>
> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.
> Jakie jest Wasze zdanie?

Leszek, jesli chodzi o mnie, to uwielbiam elektryczna
szczoteczke. Po jej uzyciu czuje, ze moje zabki i dziasla sa
czyste i wymasowane :) Takiej swiezosci nie czuje po uzyciu
zwyklej szczoteczki. Tylko kup taka z duzymi obrotami, im
szybsza szczoteczka, tym lepsza.

pozdrawiam
Kinga

Dołącz do nas 11 listopada! Wyjątkowa Parada Niepodległości w Gdańsku!
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=1645501

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-06 12:39:16

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek..Pawlisz" wrote:

> Witam
>
> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.
> Jakie jest Wasze zdanie?

O wiele lepiej czysci - przydaje sie szczegolnie, jesli czyjes zeby nie
sa super-rowne. Mniej meczenia z czysczeniem. Ja w tej chwili mam nawet
taka tania na baterie, zeby na wyjazdach nie byc skazana na "reczne"
mycie zebow :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-06 13:48:32

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jest Wasze zdanie?

O zaletach możesz przeczytać wyżej. Ode mnie jedna rada: nie oszczędzaj i
nie kupuj "promocji" za 20 czy 30 zł, szczególnie takich, gdzie obszar
czyszczący składa się z powierzchni obracającej się i kawałka stałej. Jest
to g... nieprzeciętne, warte swojej ceny. Zainwestuj w porządna szczoteczkę
z prawdziwego zdarzenia (któryś z modeli Oral B) - ten wydatek naprawdę się
opłaca! I szybko zwraca w przeliczeniu na ilość zużytej pasty i... wydatki
na dentystę.

Csirke

1. Data: 2003-11-06 17:59:45

Od: "Yenefer" <y...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.

Zdecydowanie warto! Przede wszystkim o wiele lepiej czysci zeby i jakos tak
przyjemniej sie je myje :)
Pzdr
Yenefer

1. Data: 2003-11-06 18:11:02

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto , oj warto:)))
I wyczyści i wymasuje i tak przyjemnie wibruje.
Ale warto zainwestować w dobry szybki model, np. Oral B.
Moja szczoteczkę kocham od lat. Mąż przekonał się po 3 dniach i teraz nawet
na weekend każe zabierać.
elcia

1. Data: 2003-11-06 18:15:48

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.
> Jakie jest Wasze zdanie?

mniej kamienia, lepiej wyczyszczone przerwy miedzy zebami (ale nitke i tak
trza uwzywac), bielsze zeby, ogolnie moja dentystka twierdzi ze stan
uzebienia i dziasel znacznie sie poprawia
a jakie fajna zabawa przy okazji ;))))

pozdr

1. Data: 2003-11-06 18:15:59

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie sa korzysci z uzywania elektrycznej szczoteczki do zebow?
> Zastanawiam sie czy by nie przejsc 'na prad' :-) ze zwyklej.

Ja polecam. Bardzo lubię, choć na początku "brzęczała" mi w głowie, jak
wiertło u dentysty. Na pewno intensywność ruchów elektrycznej szczoteczki
pomaga w czyszczeniu zębów.
Olik

1. Data: 2003-11-06 19:09:25

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Także polecam...same zalety i niesamowita wygoda:) oraz zdrowsze i bielsze
zęby:)
Przez pierwsze kilka dni używania moga Ci krwawic dziasła,ale to standardowa
reakcja na silniejszy nacisk i większe obroty niż dotychczas (przy
standardowej szczoteczce).

Pozdr.
Kasia Ż

Re: krem vichy norma derm
Re: Tesco
Re: witaminke E testuje - pierwsza relacja
prosba o opinie kremu pod oczy Oriflame
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra