Elektryczny grill

1. Data: 2002-05-08 20:35:34

Temat: Elektryczny grill
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczów!

Moja żona uparła sie na kupno elektrycznego grilla.Byłem z nia nawet w Media-
Markt ale te , które tam widziałem jakos mnie nie przekonały..(Jedyny solidnie
wyglądający to DeLonghi(czy coś takiego) w cenie prawie 500zł. Czy ktoś miał
może doświadczenia z takim grillem? Jesli tak byłbym wdzięcznym za opinię.Może
uda mi sie jeszcze ją przekonać..
Dziekuje i pozdrawiam

Mateusz

1. Data: 2002-05-08 21:05:53

Temat: Re: Elektryczny grill
Od: "piotr-ek" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmień żonę... a na poważnie elektryczny grill to gówniany zastępnik. Taka
patelnia tylko ciut inaczej działająca. Absolutnie szkoda kasy, tym bardziej,
że nadchodzi lato i tylko Ci ten grill zardzewieje - no chyba, że jesteś
miłośnikiem zastępników typu margaryna zamiast masła, jogurt 0% zamiast
śmietany, napoje bezcukrowe itp... to współczuję!

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-05-09 06:45:20

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miłośnikiem zastępników typu margaryna zamiast masła, jogurt 0% zamiast
> śmietany, napoje bezcukrowe itp... to współczuję!

Bzdury!

Mam takowy i sobie chwale - w mieszkaniu raczej kiepsko
sie piecze na weglowym.

Co do modelu - calkowicie obojetne ktory. Ja mam jakis
"z promocji" za 160zl.

Jedno jest dosc wazne - moc. Dobrze by bylo by mial
wiecej niz 2000W. Moj ma tyle i widze, ze piecze sie
dluzej i mniej intensywnie niz na weglu.

W przypadku kielbasy nie ma to znaczenia, ale juz stek
z karkowki lubie potraktowac ostrym ogniem.

Ps. Oczywiscie na polu to calkowicie bez sensu.

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-05-09 07:27:15

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

używamy tego sprzętu na tarasie. Niestety, zapach grilla tradycyjnego jest
nieosiągalny, za to potrawy wychodzą smaczne, a ściany nie są okopcone ;-).
Grill kupiła mama na promocji za ok. 300 zł (produkcja chińska).

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-05-09 15:13:02

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> może doświadczenia z takim grillem? Jesli tak byłbym wdzięcznym za opinię.Może

Mam,kupilam w jakiejs promocji za ok 100 zl,dziala bezblednie od roku i
jestesmy zachwyceni,jako ze nie posiadamy balkonu ani dzialki,a w
mieszkaniu sie sprawdza.Zwlaszcza,ze mam szczescie i kupilam model,ktory
piecze dokladnie tak,jak lubimy,tzn szybko;)Latwy w utrzymaniu,myje sie
szybko-osobiscie polecam.

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-05-11 14:30:05

Od: "vefour" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grilli elektrycznych jest cała masa. Osobiście nie jestem przekonany do idei
zwoju elektrycznego, na to metalowa siatka. Z reguły temp. za słaba, ciepła
nie trzyma i ogólnie jakoś tak ..... Niezłe są żeliwne ze spiralą w środku,
to już rpawie "normalny" grill - ma takie Kenwood (ok. 400 pln). Ekstraklasą
są wbudowywane w lawą wulkaniczną, np. Miele (ok. 2500).

v.

szpinak
PRZEPIS NA RAGOUT PO BOLOŃSKU
sałatka wiosenna