Re: !! Elektryka i glowa !!

From: "worst-programmer" <w...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: !! Elektryka i glowa !!
Date: Wed, 3 Mar 2004 10:30:49 +0100

| Mam tak ulozone poslanie, ze moja glowa jest bezposrrednio przy
| kontakcie elektrycznym.

Moze jeszcze (uchowaj Boze) mieszkasz w bloku, a za sciana masz setki kabli
elektrycznych, sąsiad ma CB, na dachu jest antena przekaznikowa GSM, a co kilka
sekund nawiedza Ciebie promieniowanie kosmiczne ? ;)

| Np spanie takie przez 3 lata ?

Bezprzerwy ? Normalny sen powinien trwać do max ok. 10-12 godzin. Jestes pewien
czy oby napewno to nie jakis MATRIX ?

| Moze to wplynac na podumieranie szarych komorek ? Prostowanie sie zwojow
| czy zanik polaczenia miedzy obydwiema polkulami mozgowymi ?
| Slabszy rozwoj ktorejs z polkul np. prawej co doprowadzi do braku
| kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
| analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

Z tego co mi wiadomo codzienie jakas szara komoreczka musi niestety umrzec, ale
takie myslenie, rzeczywiscie moze zwiekszyc ich umieralnosc ;) .

A tak na serio:
Nie przejmuj się tym wszystkim tak bardzo. Rzeczywiscie, w duzym stopniu
nagromadzenie pol elektrycznych, magnetycznych, jest szkodliwe, ale jest to
"normalne" w naszym wspolczesnym zwariowanym swiecie.

Wydaje mi sie takze, ze szukasz jakiegos usprawiedliwienia dla stanu w jakim sie
teraz znajdujesz (patrze na twoj poprzedni post). Nie wiem czym to moze byc
podyktowane (depredsyjka jakas czy moze cos na podlozu somatycznym), ale radze
Tobie, zebys najpierw zaczal szukac powodow w samym sobie (moze pomoze jakis
psycholog, ja niestety nie bylem u zadnego i nie moge sie podzielic wrazeniami).
Musze powiedziec ze sam przezywam okres w ktorym moja iNteLigEncJa podupadla,
albo poprostu tak mi sie tylko wydaje. Nie wiem jak to opisac slowami, ale to
tak, jakbym nie mial bezposredniego kontaktu z podswiadomoscia, tzn. zadna nowa
mysl idea nie jest powiazywana z wczesniejszymi przezyciami, a przez to trudniej
zapamietywana, kojarzona i rozwijana (ile przez to mam klopotow !? ach szkoda
mowic). Tez czesto lapie sie na tym ze nie wiem co powiedziec, albo nie rozumiem
dosc prostego tekstu, a znowu czasami nie sprawia mi to zadnych trudnosci.

Mam nadzieje ze kiedys znajdziesz i rozwiazesz swoj dylemat, jesli tak sie
stanie podziel sie swoimi wrazeniami na grupie.

Pozdrawiam i przepraszam jesli napisalem cos nie tak
worst-programmer