!! Elektryka i glowa !!

1. Data: 2004-03-02 23:25:49

Temat: !! Elektryka i glowa !!
Od: poi098qwe <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tak ulozone poslanie, ze moja glowa jest bezposrrednio przy
kontakcie elektrycznym.
Np spanie takie przez 3 lata ?
Moze to wplynac na podumieranie szarych komorek ? Prostowanie sie zwojow
czy zanik polaczenia miedzy obydwiema polkulami mozgowymi ?
Slabszy rozwoj ktorejs z polkul np. prawej co doprowadzi do braku
kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

1. Data: 2004-03-03 09:30:49

Temat: Re: !! Elektryka i glowa !!
Od: "worst-programmer" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam tak ulozone poslanie, ze moja glowa jest bezposrrednio przy
| kontakcie elektrycznym.

Moze jeszcze (uchowaj Boze) mieszkasz w bloku, a za sciana masz setki kabli
elektrycznych, sąsiad ma CB, na dachu jest antena przekaznikowa GSM, a co kilka
sekund nawiedza Ciebie promieniowanie kosmiczne ? ;)

| Np spanie takie przez 3 lata ?

Bezprzerwy ? Normalny sen powinien trwać do max ok. 10-12 godzin. Jestes pewien
czy oby napewno to nie jakis MATRIX ?

> [...]
| kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
| analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

Z tego co mi wiadomo codzienie jakas szara komoreczka musi niestety umrzec, ale
takie myslenie, rzeczywiscie moze zwiekszyc ich umieralnosc ;) .

A tak na serio:
Nie przejmuj się tym wszystkim tak bardzo. Rzeczywiscie, w duzym stopniu
nagromadzenie pol elektrycznych, magnetycznych, jest szkodliwe, ale jest to
"normalne" w naszym wspolczesnym zwariowanym swiecie.

Wydaje mi sie takze, ze szukasz jakiegos usprawiedliwienia dla stanu w jakim sie
teraz znajdujesz (patrze na twoj poprzedni post). Nie wiem czym to moze byc
podyktowane (depredsyjka jakas czy moze cos na podlozu somatycznym), ale radze
Tobie, zebys najpierw zaczal szukac powodow w samym sobie (moze pomoze jakis
psycholog, ja niestety nie bylem u zadnego i nie moge sie podzielic wrazeniami).
Musze powiedziec ze sam przezywam okres w ktorym moja iNteLigEncJa podupadla,
albo poprostu tak mi sie tylko wydaje. Nie wiem jak to opisac slowami, ale to
tak, jakbym nie mial bezposredniego kontaktu z podswiadomoscia, tzn. zadna nowa
mysl idea nie jest powiazywana z wczesniejszymi przezyciami, a przez to trudniej
zapamietywana, kojarzona i rozwijana (ile przez to mam klopotow !? ach szkoda
mowic). Tez czesto lapie sie na tym ze nie wiem co powiedziec, albo nie rozumiem
dosc prostego tekstu, a znowu czasami nie sprawia mi to zadnych trudnosci.

Mam nadzieje ze kiedys znajdziesz i rozwiazesz swoj dylemat, jesli tak sie
stanie podziel sie swoimi wrazeniami na grupie.

Pozdrawiam i przepraszam jesli napisalem cos nie tak
______________
worst-programmer

1. Data: 2004-03-03 11:45:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

poi098qwe:
> [...]
> kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
> analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

Jesli w kontakcie nie siedzial (przez te 3 lata) zaden zasilacz, to
szanse na destrukcje struktury komorek mozgowych sa niezbyt
wielkie. :)
Gniazdko elektryczne nie promieniuje samo z siebie, ale urzadzenia
podlaczone do niego - moga i to znacznie.

BTW nie wkladaj telefonu komorkowego pod poduszke na noc, bo
to duza destrukcja dla mozgu - bezsennosc, bole glowy, sennosc,
rak mozgu... ze wymienie tylko niektore skutki dlugotrwalego
trzymania wlaczonego telefonu komorkowego w poblizu mozgu. ;)

Czarek

1. Data: 2004-03-03 12:34:52

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poi098qwe <p...@o...pl> napisał(a):

> Prostowanie sie zwojow

Jakich 'zwojów' ???

Nie wiedziałem, że bezkręgowce potrafią obsługiwać klawiaturę!
Zaimponowałeś mi, ślimaku...

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-03 17:36:00

Od: Adam <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 3 Mar 2004 00:25:49 +0100, na pl.sci.psychologia, poi098qwe
napisał(a):

> [...]
> kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
> analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

Ja też tak spałem - głowa zaraz obok gniazdka. A od czasu kiedy gniazdo się
trochę poluzowało i grozi porażeniem prądem zmieniłem opcję - teraz śpię z
nogami przy gniazdku - grunt to nie wierzgać przez sen ;)
--
Adam

1. Data: 2004-03-03 19:18:37

Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<cut>
> Gniazdko elektryczne nie promieniuje samo z siebie, ale urzadzenia
> podlaczone do niego - moga i to znacznie.
<cut>

Musze Ciebie zmartwic, ale jesli gniazdko elektryczne jest przylaczone do
sieci elektrycznej, to niestety promieniuje fale elektryczna, jesli
podlaczysz do tego gniazdka jakies urzadzenie pobierajace prad, wowczas
takze bedzie wytwarzana fala magnetyczna. Jesli nie wierzysz poczytaj
sobie co nieco o tym, najwiecej chyba sie dowiesz czytajac o falach
elektromagnetycznych, jej powstawanie i budowa powinna Ci wiele przekazac
nowinek...

Pozdrawiam,
Lepton

1. Data: 2004-03-03 19:52:01

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie co nieco o tym, najwiecej chyba sie dowiesz czytajac o falach
> elektromagnetycznych, jej powstawanie i budowa powinna Ci wiele przekazac

Wysyp podczytywaczy_elektryków :-))

ale masz rację. full kondensator.

Ale... (jak zawsze :-)))
W dobie dzisiejszej..

Organizmy mamy przystosowane, choć ogłupione,
ale Mateczka nie zapomniała o nas.
Chcecie imbecylki gniazdeczka?
To Wam główkę przestroję.

Czyli Mateczka Natura, jak zwykle... :-))

ett

1. Data: 2004-03-03 21:21:22

Od: poi098qwe <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...tpi.pl>, p...@o...pl
says...

Oczywiscie, ze sie podziele :)
Moglbym sie juz podzielic, lecz jeszcze nie na to czas.
Tak zwyczajnie jeszcze sie dolowac mosze bo nie wychodzi to co wydawalo
sie mi, ze bedzie OK

1. Data: 2004-03-03 21:38:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepton:
> [...]
> elektryczna, jesli podlaczysz do tego gniazdka jakies urzadzenie
> pobierajace prad, wowczas takze bedzie wytwarzana fala magnetyczna.

Jakos wcale mnie nie zmartwiles. :)

Przeplyw pradu intensyfikuje pole elektro-magnetyczne, wiec samo
gniazdko nie powinno 'promieniowac' bardziej niz kable pod tynkiem
doprowadzajace zasilanie do gniazdka do ktorego podlaczone jest
urzadzenie elektryczne.

Jesli gniazdko jest zainstalowane w pewnej odleglosci od przewodow
przez ktore przeplywa prad, to chyba znacznie mniej 'promieniuje'
mniej niz takie przewody czy zasilacz wlaczony do tego gniazdko?
- zgadza sie?

O to mi chodzilo. :)

Czarek

1. Data: 2004-03-03 22:05:13

Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos wcale mnie nie zmartwiles. :)

A szkoda, bo powiedziales iz "Gniazdko elektryczne nie promieniuje samo z
siebie, ale urzadzenia
podlaczone do niego" i z tym sie nie moge zgodzic, jesli w gniazdku jest
napiecie np. nasze 230V, a o takim przypadku tutaj stukamy, i wowczas czy
cos jest do gniazdka podlaczone czy nie to one promieniuje, dokladniej nie
tyle samo gniazdko, ale tam gdzie jest to 230V...

> Przeplyw pradu intensyfikuje pole elektro-magnetyczne, wiec samo

przeplyw pradu nie intensyfikuje pole elektro-magnetyczne (przeplyw
wiekszego pradu tak). Przeplyw pradu powoduje powstania pola
magnetycznego, dokladnie ruch ladunkow elektrycznych, (dodam juz ze to
istnienie tych ladunkow elektrycznych powoduje istnienie pola
elektrycznego, a wiec jesli w gniazdku jest to 230V, to i sa tam ladunki
elektryczne, a co za tym idzie pole elektryczne...jesli podepniesz
zasilcz, poplyna te ladunki i wytworzy sie pole magnetyczne, sumarycznie
da nam pole elektromagnetyczne... od pola do fali jedna droga :)

> gniazdko nie powinno 'promieniowac' bardziej niz kable pod tynkiem
> doprowadzajace zasilanie do gniazdka do ktorego podlaczone jest
> urzadzenie elektryczne.

gniaztko umieszczone na scianie jest blizej nas, niz kable pod tynkiem,
tak wiec jestemy poddawani silniejszemu promieniowaniu... ;)

> Jesli gniazdko jest zainstalowane w pewnej odleglosci od przewodow

Przewody sa doprowadzone do gniazdka, wiec o jakiej odleglosci masz
namysli?

> przez ktore przeplywa prad, to chyba znacznie mniej 'promieniuje'
> mniej niz takie przewody czy zasilacz wlaczony do tego gniazdko?
> - zgadza sie?
>
> O to mi chodzilo. :)

Wydaje mi sie, ze chodzi Ci o to ze jak jest jakies urzadzenie podlaczone
do gniazdka, np. zasilacz to wowczas on sieje wieksze promieniowanie fali
elektromagnetycznej, ktore w wiekszym stopniu nam zagraza niz gniazdko do
ktorego nie jest nic podlaczone, i z tym sie zgadzam.

Pozdrawiam,
Lepton

poważna sprawa
intrawertyk i outside world