Pytanie

1. Data: 2004-03-02 15:08:26

Temat: Pytanie
Od: "natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego, jak kompleks ćmy - czyli skłonność do
ofiarowywania sympatii osobom, które nie tylko nie potrafią jej
przyjąć, ale dodatkowo odczuwają potrzebę kąsania?

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-03-02 15:33:50

Temat: Re: Pytanie
Od: "Wodzu" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje coś takiego, jak kompleks ćmy - czyli skłonność do
> ofiarowywania sympatii osobom, które nie tylko nie potrafią jej
> przyjąć, ale dodatkowo odczuwają potrzebę kąsania?

istnieje - znam kilka takich przypadków

BTW uprzedzając fakty: mój nick wynika z fizjonomii a nie z cech charakteru,
więc darujcie sobie analityczne bzdety na ten temat... (spotykam się z tym
na chatach o podobnej tematyce :) )

1. Data: 2004-03-02 17:43:38

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wodzu w postku <c229h0$3a2$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> charakteru, więc darujcie sobie analityczne bzdety na ten temat...
> (spotykam się z tym na chatach o podobnej tematyce :) )

Dzięki za wyjątkowo precyzyjnie ogarniającą pytanie wypowiedź. A żeby
być jeszcze bardziej precyzyjnym, mógłbyś poprzestać na samym
"istnieje".

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-03-02 18:28:21

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
charakteru,
> więc darujcie sobie analityczne bzdety na ten temat... (spotykam się z tym

A coż to za cechy fizjonomi sprawiają, że zwiesz sie wodzu??

Pozdrawiam, Imoe
--
Przy odpisywaniu na priv usuń "tutu" z adresu.

1. Data: 2004-03-02 18:32:46

Temat: Odp: Pytanie
Od: "Lunia" <l...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik natek <n...@o...pl> schreiben:
"> Czy istnieje coś takiego, jak kompleks ćmy - czyli skłonność do
> ofiarowywania sympatii osobom, które nie tylko nie potrafią jej
> przyjąć, ale dodatkowo odczuwają potrzebę kąsania?"
-----
z pewnoscia jest cos takiego. ale czy to kompleks ? po prostu cecha
charakteru. sama kiedys cierpialam na cos takiego. az porzadnie sie
sparzylam i teraz jakos... nie mam ochoty podchodzic do osoby, ktora mnie
nie lubi. jesli chodzi o osoby, ktore nie umieja przyjmowac sympatii - z
nimi jest gorzej. ja od dziecinstwa przyjaznilam sie z takimi "dziwakami"
(jak twierdzilo liczne otoczenie). ale ja znajdywalam w nich bardzo fajne
cechy charakteru, duzo usmiechu, inteligencje... wiec wedlug mnie osoby
takie potrzebuja duzej dawki sympatii (szczerej, tylko szczerej) i same tez
zaczynaja ja dawac. do tego trzeba cierpliwosci.
ale czy uwazasz to za problem ? chcesz sie tego pozbyc ? wedlug mnie nei
jest to szkodliwe. ale uwaga - do czasu. nie podchodz za blisko zmijek, bo
czasami potrafia byc naprawde jadowite :)). a wtedy taka mala cmka nic nie
zrobi :( niestety.

pozdrawiam
ŁuNiA:o))

1. Data: 2004-03-02 18:42:59

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lunia" <l...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czasami potrafia byc naprawde jadowite :)). a wtedy taka mala cmka nic nie

jeżeli natomiast lubi się gady, to bardzo ważne w porę rozpoznać taką
zmijkę: gatunek, rodzaj i odtrutkę;)

Aska

1. Data: 2004-03-02 19:05:27

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab w postku <c22ld7$qgk$1@srv.cyf-kr.edu.pl> :
> jeżeli natomiast lubi się gady, to bardzo ważne w porę rozpoznać taką
> zmijkę: gatunek, rodzaj i odtrutkę;)

No tak, ale to nie rozwiązuje problemu w wypadku hybrydy z Księżyca.

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-03-02 19:14:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl>
> jbaskab w postku <news:c22ld7$qgk$1@srv.cyf-kr.edu.pl> :

> No tak, ale to nie rozwiązuje problemu w wypadku hybrydy z
> Księżyca.
> pozdrawiam
> Natek

hmm..
chyba jednak Aska ma rację z tą zmijką
hehe
\|/ re:

1. Data: 2004-03-02 19:20:23

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imoe w postku <c22joq$g7k$1@news.onet.pl> :

> charakteru,
> >

> A coż to za cechy fizjonomi sprawiają, że zwiesz sie wodzu??

Wódz juz powiedział, co miał do powiedzenia - hough!

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-03-02 19:25:24

Temat: Re: Odp: Pytanie
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Mar 2004 19:32:46 +0100, "Lunia" <l...@x...wp.pl> wrote:

>pozdrawiam
>ŁuNiA:o))

Łuniu, czy możesz przekonfigurować swój czytnik tak, aby w tytule
postu było "re", a nie "odp."? Zapewne niechcący rozwątkowujesz wątki,
co jest bardzo niewygodne dla osób korzystających z niektórych
czytników.

Dziękuję z góry.

--
Amnesiak