antysemityzm == antysemityzm_katolicki?

1. Data: 2004-03-02 11:13:15

Temat: antysemityzm == antysemityzm_katolicki?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak se wpadlem na 'madrosci' pewnej idiotki w rozchlestanej
podomce, ktora 'oswieca' swa ciemnota przy kazdej okazji
co jej podejdzie... i tak zastanawiam sie jak to jest...? :)

No bo jakby dobrze ~poszukac, to mamy obok antysemityzmu
~katolickiego tez jeszcze jak najbardziej m.in.:
- ~arabski,
- faszystowski (~protestancki),
- antyfaszystowski (francuski),
- ~murzynski...

No! Wystarczy chyba. :)

Wiec jak to jest: bo tak sobie 'mysle' ze gdyby idiotce moze
klapy, co jej na powiedzmy ~mozgu za oslony robia, podniesc
nieco to cos by wiecej (z bolem?) sie 'dostrzegla' niz tylko te
'odpadki' co w pustej lepetynce sie przewalaja i za 'wiedze'
~autorytarna (kretynska?) radosnie robia? ;)

OK, wiec pytanie: skad sie bierze antysemityzm(*)?

Czarek

* niekoniecznie ten ~katolicki oczywiscie

1. Data: 2004-03-02 11:21:15

Temat: Re: antysemityzm == antysemityzm_katolicki?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... mamy obok antysemityzmu
> ~katolickiego tez jeszcze jak najbardziej m.in.:
> [...]

No i jeszcze do kompletu moznaby dorzuci (coby
te 'klapy' mocniej sie wygiely):
- komunistyczny,
- prawoslawny...
- <n-jakichs jeszcze zupelnie innych>.

Czarek

1. Data: 2004-03-02 11:31:15

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl>

> OK, wiec pytanie: skad sie bierze antysemityzm(*)?
> Czarek
> * niekoniecznie ten ~katolicki oczywiscie

odpowiedź:
RE: antysemityzm wziął się z hermetyczności nacji :)
źródło:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=28074210

\|/ re:

1. Data: 2004-03-02 11:41:36

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

CBnet:

> No i jeszcze do kompletu moznaby dorzuci (coby
> [...]

Dwa pytania:

1.Co masz namyśli pisząc "antysemityzm murzyński"
-bo problem wydaje mi się dość abstrakcyjny:-))))

2. Co znaczy znaczek tyldy "~" tu i tak w ogóle?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-03-02 11:53:08

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2004 12:41:36 +0100, vonBraun wrote in
<0...@n...onet.pl>:

> 1.Co masz namyśli pisząc "antysemityzm murzyński"
> -bo problem wydaje mi się dość abstrakcyjny:-))))

Felasze?

> vonBraun
elgar

1. Data: 2004-03-02 11:53:26

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar<e...@b...pl>

> Felasze?

Raczej w USA.

P.

1. Data: 2004-03-02 12:00:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> 1.Co masz namyśli pisząc "antysemityzm murzyński"
> -bo problem wydaje mi się dość abstrakcyjny:-))))

Murzynski to antysemityzm co najmniej afroamerykanski. :)

[Kiedys ogladalem jakas komedie poswiecony tej kwestii.]

> 2. Co znaczy znaczek tyldy "~" tu i tak w ogóle?

To oznacza mniej wiecej "w przyblizeniu".
Jak pisze szybko i nie chce mi sie zastanawiac zbyt dlugo
lub rozwijac (doprecyzowywac) slowa aby 'wyprodukowac'
~wygladzony tekst, to wstawiam dialektycznie przyblizone
powiedzmy 'sciemy' poprzedzone "~".

Czarek

1. Data: 2004-03-02 13:55:50

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Antysemityzm murzynski
albo - jak lepiej brzmi-afro amerykanski
ma swoje zrodla w roznicy osobowosci.
Zydzi ucza sie solidnie zdobywajac
renomowane zawody,w ktorych wykazuja talent:
adwokaci
lekarze
swiat aktorski i filmowy.
Mniej zdolni w tych dziedzinach wchodza
do polityki i handlu.
Murzyni wola tanczyc i spiewac,
oddawac sie namietnoscia,przyjmowac narkotyki.
Nie lubia sie uczyc,ani pracowac.
Zazdroszcza Zydom ich dorobkow finansowych.Stad biora sie antagonizmy.
Nie twierdze generalnie,to tylko
sytuacja na terenie Nowego Yorku.

Lili

1. Data: 2004-03-02 14:39:57

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem, byc moze babka ma troche racji.
Od wiekow tluklismy sie z Niemcami, czy Niemcow jakos specjalnie ich nie
lubimy?
Nie bardzo, w statystykach wychodzi ze ich lubimy, chociaz ostatnia wojna
dala nam popalic.

A tu Zydzi i (podobno) wszyscy ich nie lubia i tyyyle tego antysemityzmu.
Ja rozumiem ze ten nasz be-be polski antysemityzm wyssany z mlekiem matki :)
ale dlaczego (podobno) tez francuski, niemiecki, koreanski, itd.

Sa dwie mozliwosci (ewentualnie obie sa mozliwe):
1. sprawa jest bardzo rozdmuchana (jak podczas filmu Pasja)
2. nacja ta ma jakies cechy, ktore powoduja ze inni ich nie lubia (jakie?
dlaczego?).
Byc moze to jest inna kultura a inne kultury (semicka i europejska) sie nie
lubia.
Inna mozliwosc: Zydzi sa w wielu krajach i to jedna z najbardiej znaczacych
nacji "nie-rdzennych"
(obok cyganow), wiec mozliwe ze rozne antagonizmy na nich sie skupiaja.
Zdrufka,
Duch

1. Data: 2004-03-02 14:52:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik:
> Nie twierdze generalnie,to tylko
> sytuacja na terenie Nowego Yorku.

Wlasnie o czyms takim myslalem kiedy pisalem o tym czyms. :)
Afroamerykanie utozsamiaja hebrajczykow m.in. z wlascicielami
firm/korporacji w ktorych prowadzona jest polityka dyskryminacji
ciemnoskorych (gorsze stanowiska, zwolnienia... itd w porownaniu
z innymi nacjami).

Czarek

co robić żeby nie stracić??
Natarczywy wzrok...
wstydliwosc klamcy
sny - tak rzeczywiste ze mieszaja się z rzeczywistością
pytanko