Re: !! Elektryka i glowa !!

From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: !! Elektryka i glowa !!
Date: Wed, 3 Mar 2004 12:45:02 +0100
Sender: c...@o...pl@isa.pzuzycie.com.pl

poi098qwe:
> Mam tak ulozone poslanie, ze moja glowa jest bezposrrednio przy
> kontakcie elektrycznym.
> Np spanie takie przez 3 lata ?
> Moze to wplynac na podumieranie szarych komorek ? Prostowanie sie
> zwojow czy zanik polaczenia miedzy obydwiema polkulami mozgowymi ?
> Slabszy rozwoj ktorejs z polkul np. prawej co doprowadzi do braku
> kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji tylko odtworcze myslenie lub
> analogicznie na lewa badz na obydwie polkule w jakims stopniu !

Jesli w kontakcie nie siedzial (przez te 3 lata) zaden zasilacz, to
szanse na destrukcje struktury komorek mozgowych sa niezbyt
wielkie. :)
Gniazdko elektryczne nie promieniuje samo z siebie, ale urzadzenia
podlaczone do niego - moga i to znacznie.

BTW nie wkladaj telefonu komorkowego pod poduszke na noc, bo
to duza destrukcja dla mozgu - bezsennosc, bole glowy, sennosc,
rak mozgu... ze wymienie tylko niektore skutki dlugotrwalego
trzymania wlaczonego telefonu komorkowego w poblizu mozgu. ;)

Czarek