Re: !! Elektryka i glowa !!

Data: 2004-03-05 07:35:14
Temat: Re: !! Elektryka i glowa !!
Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

news:c25nlp$a2f$1@news.onet.pl...

<cut>
> A mozesz jeszcze napisac czy takie 'promieniowanie' gniazdka
> /kabli pod tynkiem jest ostotne dla kiepskiego wplywu na mozg?
>
> Pytam, bo wydaje mi sie ze pomiar pola elektro-magnetycznego
> (odpowiednim urzadzeniem) wskazuje jakies wartosci bliskie zera
> w odleglosci np 10 cm od takiego 'pustego' gniazdka/przewodu.

Moze i jakis tam maly wplyw ma, lecz mysle ze nie istotny. Naukowcy i
badacze do tej pory sie spieraja czy fale elektromagnetyczne maja
"kiepski" wplyw na mozg, tak jak kiedys sie spierali czy palenie tytoniu
powoduje raka. Jedni podaja iz silne pola elektromagnetyczne moga
wywolywac raka, nawet slyszalem iz w ameryce zwiekszyla sie zachorowalnosc
dzieci malych na bialaczke ktore bawily sie w domach czy przedszkolach na
ogrzewanych elektrycznie podlogach... tak czy siak zauwazono juz iz fale
elektromagnetyczne moga ujemnie wplywac na niektorych ludzi i powodowac
zwiekszenie temperatury ogranizmu, uczucie zmeczenia, sennosci lub
zdenerwowania, bole glowy, uczucie apatii, zaburzenia pamieci, zmiany
metabolizmu. Jednakze take odpowiednie fale elektromagnetyczne moga
dodatnie wplywac na czlowieka i w medycynie jest szereg znanych sposobow
wykorzystania fal elektromagnetycznych do leczenia ludzi...

Pozdrawiam,
Lepton

ps.
Sorki ze tak pozno odpisuje, mialem urwanie glowy ostatnio... ;)