Re: !! Elektryka i glowa !!

Data: 2004-03-12 22:55:07
Temat: Re: !! Elektryka i glowa !!
Od: "darek miauu" <t...@g...pl>

poi098qwe <p...@o...pl> napisał(a):

> Skomentowal bym to jakos bardziej konstruktywnie lecz nie chce mi sie.
> Jak nie wiecie jak sprawdzic swojego dostawcy internetu, jak na takiego
> sie mowi pro... zagadka.

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym sprawdzaniem dostawcy.
Czy możesz jaśniej?
U Ciebie adminem jest zdaje się Pan Kuba Flis, więc zapytaj jego
bezpośrednio.

> Wiec wiem juz po tym ze wlasnie te informacje wyszly od niego.
> Latwo jest opserwowac jak pewne informacje kraza i kto o tym wie.
> W niektorych przypadkach nawet po oczach mozna wiele wyczytac.
> Dzieki
> Wszystko sie skonczylo kiepsko ale coz jakos moze do siebie dojde jakos
> to mam ulozone.
> I sorki wszystkich za moje posty.
> Polemika tworcza byla wielce i pouczajace.

Nadal nie rozumiem sensu Twojego wpisu.
Jeśli mógłbyś to lepiej jakoś wytłumaczyć, rozwinąć trochę, bo niewiele z
tego pojąłem.

Pozdrawiam,
Darek.