!! Elektryka i glowa !!

1. Data: 2004-03-03 22:54:48

Temat: Re: !! Elektryka i glowa !!
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepton:
> Wydaje mi sie, ze chodzi Ci o to ze jak jest jakies urzadzenie
> podlaczone do gniazdka, np. zasilacz to wowczas on sieje wieksze
> promieniowanie fali elektromagnetycznej, ktore w wiekszym stopniu
> nam zagraza niz gniazdko do ktorego nie jest nic podlaczone, i z
> tym sie zgadzam.

No to w takim razie w glownych punktach sie zgadzamy.

A mozesz jeszcze napisac czy takie 'promieniowanie' gniazdka
/kabli pod tynkiem jest ostotne dla kiepskiego wplywu na mozg?

Pytam, bo wydaje mi sie ze pomiar pola elektro-magnetycznego
(odpowiednim urzadzeniem) wskazuje jakies wartosci bliskie zera
w odleglosci np 10 cm od takiego 'pustego' gniazdka/przewodu.

Czarek

1. Data: 2004-03-03 22:54:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepton:

1. Data: 2004-03-04 17:51:34

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Adam:
>nogami przy gniazdku<

A nie mozna sie przeniesc pod inna sciane?

Lili

1. Data: 2004-03-04 20:04:53

Od: iowszem <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@s...bay.webtv.net>,
e...@w...net says...
> Adam:
>
> A nie mozna sie przeniesc pod inna sciane?

Mozna sie rowniez pociac i calym cialem byc przy gniazdeczku.

1. Data: 2004-03-05 07:35:14

Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<cut>
> [...]
> (odpowiednim urzadzeniem) wskazuje jakies wartosci bliskie zera
> w odleglosci np 10 cm od takiego 'pustego' gniazdka/przewodu.

Moze i jakis tam maly wplyw ma, lecz mysle ze nie istotny. Naukowcy i
badacze do tej pory sie spieraja czy fale elektromagnetyczne maja
"kiepski" wplyw na mozg, tak jak kiedys sie spierali czy palenie tytoniu
powoduje raka. Jedni podaja iz silne pola elektromagnetyczne moga
wywolywac raka, nawet slyszalem iz w ameryce zwiekszyla sie zachorowalnosc
dzieci malych na bialaczke ktore bawily sie w domach czy przedszkolach na
ogrzewanych elektrycznie podlogach... tak czy siak zauwazono juz iz fale
elektromagnetyczne moga ujemnie wplywac na niektorych ludzi i powodowac
zwiekszenie temperatury ogranizmu, uczucie zmeczenia, sennosci lub
zdenerwowania, bole glowy, uczucie apatii, zaburzenia pamieci, zmiany
metabolizmu. Jednakze take odpowiednie fale elektromagnetyczne moga
dodatnie wplywac na czlowieka i w medycynie jest szereg znanych sposobow
wykorzystania fal elektromagnetycznych do leczenia ludzi...

Pozdrawiam,
Lepton

ps.
Sorki ze tak pozno odpisuje, mialem urwanie glowy ostatnio... ;)

1. Data: 2004-03-05 07:35:14

Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 08:01:49

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poi098qwe" <p...@o...pl>

> Mam tak ulozone poslanie, ze moja glowa jest bezposrrednio przy
> kontakcie elektrycznym. Np spanie takie przez 3 lata ?
> Moze to wplynac na podumieranie szarych komorek ? Prostowanie
> sie zwojow czy zanik polaczenia miedzy obydwiema polkulami
> mozgowymi ? Slabszy rozwoj ktorejs z polkul np. prawej co
> doprowadzi do braku kreatywnosci w dzialaniu i w konsekwencji
> tylko odtworcze myslenie lub analogicznie na lewa badz na obydwie
> polkule w jakims stopniu !
> [poi098qwe]

Jeśli obawiasz się wpływu fal elektromagnetycznych na Twój mózg
to możesz zastosować "ekran ferromagnetyczny" który osłoni
gniazdko elektryczne. Pamiętaj jednak o tym, że dniazdko to tylko
końcówka przewodu a fale e-m emitują CAŁE przewody (porównaj:
antena nadawcza) więc tak szczerze, to osłona samego gniazdka
nic praktycznie nie zmieni ale zadziała na Twoją psychikę jak
klasyczne placebo. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-05 08:41:45

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> Pytam, bo wydaje mi sie ze pomiar pola elektro-magnetycznego
> (odpowiednim urzadzeniem) wskazuje jakies wartosci bliskie zera
> w odleglosci np 10 cm od takiego 'pustego' gniazdka/przewodu.

Pan Tesla by się zasmucił i pokiwał głową z politowaniem..

Pozdrawiam,
Darek.

PS.
Kiwanie głową nie miałoby nic wspólnego z efektem podwyższenia wartośći SAR
ponad dopuszczalną normę 0.08 W/kg

1. Data: 2004-03-05 08:41:45

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-12 22:34:36

Od: poi098qwe <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skomentowal bym to jakos bardziej konstruktywnie lecz nie chce mi sie.
Jak nie wiecie jak sprawdzic swojego dostawcy internetu, jak na takiego
sie mowi pro... zagadka.
Wiec wiem juz po tym ze wlasnie te informacje wyszly od niego.
Latwo jest opserwowac jak pewne informacje kraza i kto o tym wie.
W niektorych przypadkach nawet po oczach mozna wiele wyczytac.
Dzieki
Wszystko sie skonczylo kiepsko ale coz jakos moze do siebie dojde jakos
to mam ulozone.
I sorki wszystkich za moje posty.
Polemika tworcza byla wielce i pouczajace.
Pozdrawiam

PS Jak ktos to przeczyta

poważna sprawa
intrawertyk i outside world