Eliksir młodości;)))

1. Data: 2009-10-10 13:24:22

Temat: Eliksir młodości;)))
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://charaktery.eu/wiesci-psychologiczne/1898/Sper
midyna-wydluzy-zycie/

Badania
Spermidyna wydłuży życie
Nowa broń w walce ze starością.
Ludzka sperma może stać się eliksirem młodości przekonują naukowcy z
Austrii o czym informuje "Daily Telegraph". Aplikowali oni spermidynę
- substancję organiczną obecną w spermie ludzkiej - myszom, robakom i
drożdżom. Okazało się, że gryzonie podane kuracji żyły dłużej o 30
proc. w porównaniu ze zwierzętami nie otrzymującymi spermidyny. Robaki
natomiast żyły o 15 proc. dłużej. Spermidyna służy jako ochrona DNA
plemników przed kwasowym środowiskiem pochwy. Chroni ludzkie komórki
przed uszkodzeniem, również przed procesem autofagocytozy polegającym
na trawieniu przez komórkę obumarłych lub uszkodzonych elementów
swojej struktury. Z czasem jednak poziom spermidyny spada, co wpływa
na proces starzenia się organizmu.
Dziennik spekuluje, że być może w przyszłości pastylki ze spermidyną
będą mogły wydłużyć życie nawet o 25 lat.
_______________________

Ciekawe, zawsze myślałem że starsza osoba czerpiąca z zachowań
młodszej , wymieniająca egzystencje na życie, przez wejście w świat
młodszego siebie odmładza. Na początku widać lekkie zejście w
lekkomyślność jakby utrącenie powagi właściwej jej wiekowi i później
doznajemy lekkiego szoku, ile energii jest w tej osobie. Jakby
wcześniej tego nie było, jakby to już pozostawiła zamknięte za sobą i
teraz znowu otwiera dzwi, które pozostawiła zapomnieniu. A tu badacze
odkrywają....cip, cip kurka, że jednak coś w tym jest;)))

2. Data: 2009-10-10 13:52:13

Temat: Re: Eliksir młodości;)))
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

Jako pedał robiąc drugiemu loda z pełnym połykiem już teraz możesz
konsumować ów preparat w naturze.

3. Data: 2009-10-10 14:01:37

Temat: Re: Eliksir m?odo?ci;)))
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

> Jako peda? robi?c drugiemu loda z pe?nym po?ykiem ju? teraz mo?esz
> konsumowa? ?w preparat w naturze.

A to chyba świadczy o tym, że ci co mają fobię i ci z kk szybciej się
przekręcą, no bo im nadzwyczaj źle będzą się pastyki kojarzyły;)))))))

4. Data: 2009-10-10 14:04:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> [...]

A to chyba świadczy o tym, że ci co mają fobię i ci z kk szybciej się
przekręcą, no bo im nadzwyczaj źle będzą się pastyki kojarzyły;)))))))

Za to zostaną zbawieni, a nie tak jak ty i inne pedały, które razem z
parchami zostaną strąceni na dno szeolu.

5. Data: 2009-10-10 14:14:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

h.googlegroups.com...

> A to chyba ?wiadczy o tym, ?e ci co maj? fobi? i ci z kk szybciej si?
> przekr?c?, no bo im nadzwyczaj ?le b?dz? si? pastyki kojarzy?y;)))))))
>
> Za to zostan? zbawieni, a nie tak jak ty i inne peda?y, kt?re razem z
> parchami zostan? str?ceni na dno szeolu.
No i to jest katolicka spawiedliwość, która nie zwraca uwagi na
niedole ludzi na ziemi i obiecanki cacanki funduje.
A wiesz mnie bardziej chodziło o kobiety, ale ty pomyślałeś o młodości
w stosunku do siebie i kutasa przed oczami zobaczyłeś, obcego faceta.
Myślisz że nie dasz rady się przełamać????

6. Data: 2009-10-10 14:36:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> [...]
>
> Za to zostan? zbawieni, a nie tak jak ty i inne peda?y, kt?re razem z
> parchami zostan? str?ceni na dno szeolu.
A nie pomyślałeś o tym że jeśli młodszy odmładza starszą, to młodsza
odmładza starszego i trzeba teraz przebadać substancje kobiece i
spewnością w nich też będzie krył się czynnik odmładzający.;)

7. Data: 2009-10-10 14:44:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> [...]
w stosunku do siebie i kutasa przed oczami zobaczyłeś, obcego faceta.
Myślisz że nie dasz rady się przełamać????

Moze ta sama substancja jest w spermie konia?
Jakby ci zaprykował takiego wała, parchu?

8. Data: 2009-10-10 14:45:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> [...]
odmładza starszego i trzeba teraz przebadać substancje kobiece i
spewnością w nich też będzie krył się czynnik odmładzający.;)

To dlatego parchaci pedofile do Francji zmierzają...

9. Data: 2009-10-10 15:00:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> [...]
> i drożdżom. Okazało się, że gryzonie podane kuracji żyły dłużej o 30
> proc. w porównaniu ze zwierzętami nie otrzymującymi spermidyny. Robaki

Lepiej niech się psycholodzy nie biorę za naukę (albo za tłumaczenia) - w
oryginale jest, że to muszki owocowe żyły o 30% dłużej... Poza tym
bałabym się indukcji nowotworzenia jako efektu ubocznego.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

10. Data: 2009-10-10 15:06:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Moze ta sama substancja jest w spermie konia?

I u konia, i u okonia ;)))
http://www.czytelniamedyczna.pl/postepy_fitoterapii-
30

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Re: Hrabia Ryszard
ATAMAN BAT'KO PANSLAVISTA
[prywata/blog/czy jak tam chcecie] do mojej usenetowej słabości sprzed lat
Kłamcy...
DRAG SAS