Embargo

1. Data: 2022-11-03 12:22:21

Temat: Embargo
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

na fiutinów przynosi pozytywne efekty
https://oko.press/klopoty-fundamentalistow-ordo-iuri
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

No i gdzie, w tej krynicy uczciwości, podziały się pieniądze ze zbiórek?

***** ***
Piotr

2. Data: 2022-11-03 14:19:17

Temat: Re: Embargo
Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):
> na fiutinów przynosi pozytywne efekty
> https://oko.press/klopoty-fundamentalistow-ordo-iuri
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> No i gdzie, w tej krynicy uczciwości, podziały się pieniądze ze zbiórek?

I tak wszędzie "ż".
Rząd mota prawo, ordo iurisy zbierają pieniążek na:
" angażuje się w postępowania związane ze stosowaniem prawa"

Natomiast "ż" okopressy patrzą z góry na wszystkich i opisują.
Praca lekka łatwa i przyjemna, a miliony lecą.

Z boku widać fetor i zgniliznę, system tworzony pod swojaków dla swojaków.
Potrzebny jest reset, jednak on prędko nie nastąpi.

3. Data: 2022-11-03 15:25:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> No i gdzie, w tej krynicy uczciwości, podziały się pieniądze ze zbiórek?

A ile dałeś, że masz prawo pytać, lewacki dupku?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

4. Data: 2022-11-03 17:14:13

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2022 o 15:25, XL pisze:
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> A ile dałeś, że masz prawo pytać, lewacki dupku?

W przeciwieństwie do ciebie muszę na takich nierobów jak ty pracować i
na takich nierobów ja ty płacę podatki, prawacka cipo.

https://oko.press/tak-ludzie-ordo-iuris-zachowuja-fi
nansowa-niezaleznosc-od-wladzy-dotacje-z-rzadu-i-pan
stwowych-spolek/

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

5. Data: 2022-11-03 18:06:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> W przeciwieństwie do ciebie muszę na takich nierobów jak ty pracować i
> na takich nierobów ja ty płacę podatki, prawacka cipo.

Płacisz podatki? Nocoty? Miód na moje serce. ?
To płać, płać, i płacz. Chętnie skorzystam, leżąc sobie wygodnie na
dowolnie wybranym boku. Sama przyjemność, lewaczku ?

> https://oko.press/tak-ludzie-ordo-iuris-zachowuja-fi
nansowa-niezaleznosc-od-wladzy-dotacje-z-rzadu-i-pan
> [...]

Zmień płytę, lewacka gnido. Ta już mi się znudziła ?

6. Data: 2022-11-04 10:05:21

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2022 o 18:06, XL pisze:
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> Płacisz podatki? Nocoty? Miód na moje serce. ?
> To płać, płać, i płacz. Chętnie skorzystam, leżąc sobie wygodnie na
> dowolnie wybranym boku. Sama przyjemność, lewaczku ?

Najważniejsze, że mam prawo pytać.

nansowa-niezaleznosc-od-wladzy-dotacje-z-rzadu-i-pan
stwowych-spolek/

> Zmień płytę, lewacka gnido. Ta już mi się znudziła ?

Fajnie, że znowu przestałaś udawać, że nie czytasz moich postów.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

7. Data: 2022-11-04 15:24:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
stwowych-spolek/

> Fajnie, że znowu przestałaś udawać, że nie czytasz moich postów.

Nie udaję - CZYTAM co pięcdziesiąty ?

8. Data: 2022-11-04 15:38:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2022 o 15:24, XL pisze:
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

nansowa-niezaleznosc-od-wladzy-dotacje-z-rzadu-i-pan
stwowych-spolek/

> Nie udaję - CZYTAM co pięcdziesiąty ?

Kłamiesz.
Albo nie potrafisz liczyć.
Innej opcji nie ma.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

9. Data: 2022-11-04 16:45:42

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-11-03 o 12:22, Kviat pisze:
> [...]
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

> No i gdzie, w tej krynicy uczciwości, podziały się pieniądze ze zbiórek?

"Łapaj złodzieja"

10. Data: 2022-11-05 21:20:13

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-11-04 o 15:38, Kviat pisze:
s-nie-ma-pieniedzy-a-stop-nop-dostepu-do-konta/

nansowa-niezaleznosc-od-wladzy-dotacje-z-rzadu-i-pan
> [...]

Jest. Nie napisała na co który odpisuje. Dodatkowo litościwie dała ci
podpowiedź w postaci podkreślenia słowa "czytam", żebyś się znów nie
zbłaźnił. Ale ty albo musisz, albo lubisz się błaźnić. Innej opcji nie ma :)

PD

Będą TRZY polskie atomówki!
Pozytywny rating Polski utrzymany.
Co tam, panie, u Chińczyka? - NIEWOLNIKOM.
Kradzieje ciepła.
Dość ukraińskich flag w Polsce!