Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza

11. Data: 2013-10-01 13:51:51

Temat: Re: Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "---------------------->" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
news:l2ea5j$hp8$1@speranza.aioe.org...

> internet tez, to nie zmienjsza siły uzależnienia
> tym środkiem komunikacji. zabierz teraz
> polakom internet na 10 dni a zobaczysz co
> sie bedzie działo

No dobrze, ale ja mialem na mysli, ze celem istnienia empatii nie jest
dawanie odporu materializmowi, jakkolwiek w obliczu empati imaterializm ma
nieco trudniej. Jednakowoz sa obszary w ktorych empati ai materializm ida
reka w reke. Oba potrafia w specyficznych warunkach wzmocnicz w czlowieku
sily pozwalajace na przetrwanie gatunku.

> twierdzić mozna wszystko. tego nikt nie sprawdzi.

Tak samo jak nikt nie sprawdzi czy ja istnieje.

12. Data: 2013-10-01 15:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 04:30:39 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> (...)do samozachowania własnego bytu (...)

Nie za dużo szczęścia?

13. Data: 2013-10-01 15:01:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 13:51:51 +0200, Ghost napisał(a):

> (...)czy ja istnieje.

Aż dziw, że.

14. Data: 2013-10-01 15:15:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 października 2013 15:00:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie za dużo szczęścia?

Na krotka mete

15. Data: 2013-10-01 15:24:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 06:15:39 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Na krotka mete

Mówię o maśle maślanym.

16. Data: 2013-10-01 15:43:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 października 2013 15:24:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Mówię o maśle maślanym.

a ja o szczęściu z samozachowania

17. Data: 2013-10-01 16:00:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 06:43:27 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> a ja o szczęściu z samozachowania

A ja o samozachowaniu własnego.

18. Data: 2013-10-01 16:04:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 października 2013 16:00:38 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A ja o samozachowaniu własnego.

Egotyczna egoistka ;P

19. Data: 2013-10-01 16:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 07:04:11 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Egotyczna egoistka ;P

Ale tylko romantyczna 333-)

20. Data: 2013-10-01 16:48:16

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza
08:4...@g...com
Zdolność przetrwania w świecie zdominowanym przez egoizm i pęd posiadania
zależy odwrotnie proporcjonalnie od poziomu wrazliwosci i empatii.

Prawda? Fałsz?

Fałsz
Dlatego że to dogmatyzmy zamieniają psychikę psychopatycznie, czyli ktoś tak oddany
temu co mówi partia biskupów w imię tego jest w stanie skazać kobiety na najwyższe
okrucieństwo, ostatnio mieliśmy popisy psychopatyczności w sejmie. Ktoś zapatrzony w
pieniądz jak w biskupa , gdy on staje się dla niego jedyną prawdą a właściwie religią
zrobi to samo.

Rozważania nastolatek
Buractwo, czyli włazić z buciorami innym w życie.
Ukarać za zdradę ojczyzny.
No i kolejna afera
Tuskel.