Re: Epilepsja a prawo jazdy

From: dradam <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Epilepsja a prawo jazdy
Date: Thu, 06 Feb 2003 20:15:34 -0700

On Thu, 6 Feb 2003 23:29:38 +0100, "WALDIM" <w...@a...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

>wolalbym zeby ten ktos nie zabil mnie kiedys "na swoja odpowiedzialnosc"

Nie podanie informacji, ze ma sie padaczke jest , formalnie biorac,
wyludzeniem, a wiec czynem karalnym samym w sobie.

Jak bedzie mial taki kierowca wypadek ( z powodu padaczki) to
ubezpieczenie odmawia swiadczen, bo prawo jazdy zostalo "wyludzone".
Wiec albo kierowca zostaje z dlugiem do zaplacenia albo rodzina (jak
kierowca zostanie zabity w wypadku) pozostaje z dlugiem do pokrycia.
Nie tylko z kosztami pogrzebu.

Mysle, ze o tym tez trzeba pamietac.
Dyskutowalismy o tym przy okazji prawa jazdy dla "cukrzyka".

Pozdrawiam

dradam