Eris - co sądzicie..?

1. Data: 2004-05-19 19:10:24

Temat: Eris - co sądzicie..?
Od: "Magdalena Marcinkowska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawiam się ogólnie nad kilkoma seria i chciałabym się zapytać o wasze
odczucia, wydajność, i inne wasze uwagi...
na temat serii:
Forte (w szczególności 25+ i Forteinter) ,
Pharmaceris (N - cera naczynkowa),
Lirene (pielęgnacja twarzy i cera naczynkowa).

Ewentualnie, jakie są lepsze wg was kosmetyki z tej samej półki cenowej?

pozdrawiam
Qlka

1. Data: 2004-05-19 19:14:36

Temat: Re: Eris - co sądzicie..?
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Forte (w szczególności 25+ i Forteinter) ,
> Pharmaceris (N - cera naczynkowa),
> Lirene (pielęgnacja twarzy i cera naczynkowa).

Ja je wszystkie bardzo lubię, dla mnie są bardzo dobre.
LH

1. Data: 2004-05-19 19:35:24

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Marcinkowska" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c8gbce$pes$1@news.onet.pl...
> [...]
> Zastanawiam się ogólnie nad kilkoma seria i chciałabym się zapytać o wasze
> odczucia, wydajność, i inne wasze uwagi...

Bardzo fajna seria, mnie służy dobrze.
Mam krem odżywczy na noc, miałam krem-żel pod oczy (bardzo dobry, niestety
jakoś trudno dostępny, nie mogę kupić), i miałam wcześniej krem na dzień
jakiś - ale nie pamiętam który.
Kosmetyków do cer naczynkowych nie znam.

Sowa

1. Data: 2004-05-19 19:51:38

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lirene (pielęgnacja twarzy i cera naczynkowa).
>
> Ewentualnie, jakie są lepsze wg was kosmetyki z tej samej półki

Jesli masz wrazliwa cere, sklonna do uczulen, to uwazaj na ta serie do
cery naczynkowej- ja wyladowalam w szpitalu tak sie uczulilam.
Alicaj

1. Data: 2004-05-19 20:12:24

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Marcinkowska" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c8gbce$pes$1@news.onet.pl...

> Pharmaceris (N - cera naczynkowa),

mialam krem do cery naczynkowej i byl okropny: dostalam po paru dniach
pryszczy, byl bardzo gesty tak ze buzia okropnie sie swiecila i nie mozna
bylo makijazu zrobic wiec nadawal sie tylko na noc......po 3 tygodniach
oddalam go kolezance, ktora tez narzeka i stosuje go na szyje :)

pozdr

1. Data: 2004-05-19 20:39:55

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Forte (w szczególności 25+ i Forteinter) ,

kiepska seria ,
> Pharmaceris (N - cera naczynkowa),

nie stosowałam tego ale reszta z tej seri jest ok

> Lirene (pielęgnacja twarzy i cera naczynkowa).
jestem zakochana w całej serii .
poczytaj opinie na www.wizaz.pl

> pzdr
p.>

1. Data: 2004-05-19 21:40:02

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Marcinkowska wrote:

> [...]
> odczucia, wydajność, i inne wasze uwagi...
> na temat serii:
> Forte (w szczególności 25+ i Forteinter) ,

Troche dalszym etapem (bodajze 40+ albo i dalej ;) ) ostatnio strasznie
zachwycila sie moja mama. Wygladza cere swietnie. Nawet sama
sprobowalam, ale dostalam lekkiej alergii :/

> Pharmaceris (N - cera naczynkowa),

Mam pare rzeczy, niezle sa, ale zadna rewelacja.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-20 07:00:28

Od: "Kruszyna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a):

> Bardzo fajna seria, mnie służy dobrze.

A ja jedne dobrze znoszę, a inne mnie uczulały :( Nie miałam
nigdy "pełnowartościowego" słoiczka, ale zużyłam tonę próbek.
Nie wiem, dlaczego tak sie działo. Skład inny pewnie, albo co...

Krusz.

1. Data: 2004-05-20 17:38:00

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna napisał/a w news:c8hl2b$bco$1@inews.gazeta.pl:

> A ja jedne dobrze znoszę, a inne mnie uczulały :(

Dzień dobry siostro :)

Co ciekawe na mnie najgorzej działały serie "apteczne".
Swoją drogą, Eris zaczyna przeginać. Pojawiła się nowa seria do twarzy.
Krem na dzień 59zł, na noc 65zł. Jakieś nieuzasadnione aspiracje do
kosmetyków z 'wyższej półki'?

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-21 06:34:56

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli masz wrazliwa cere, sklonna do uczulen, to uwazaj na ta serie do
> cery naczynkowej- ja wyladowalam w szpitalu tak sie uczulilam.

potwierdzam, ja rowniez po uzyciu kremu z tej serii z wit K (nie pamietam
dokladnej nazwy, ale w opakowaniu z pompka) juz dwa razy leczylam przez
prawie m-c uczulenie, skora byla doslownie poparzona :-(

poza tym, bardzo lubie Eris :-) szczegolnie plyn do demakijazu oczu (teraz
jest on w serii Lirene)

pozdrawiam
Agnieszka

(wawa) Fryzjer Lovely Look w M1