Eris serum antycel. - opis dalszych zmagań.

1. Data: 2004-06-21 13:17:32

Temat: Eris serum antycel. - opis dalszych zmagań.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i sprawa przedstawia się następująco:
serum mi się prawie kończy (okropnie niewydajne niestety, albo ja jakieś
kosmiczne ilości pakuję na skórę, choć nie wydaje mi się), ale uwaga,
uwaga. Nie wiem, ile czasu upłynęło od pierwszego listu na ten temat,
ale musze ogłosić wiktorię: cellulit się zmniejszył, a skóra piękna i
jędrna. Znaczy się cellulit jest nadal i to w ilościach absolutnie
nieakceptowalnych, ale różnica jest _zauważalna_. Jest go mniej i nie
mogę temu zaprzeczyć. Dodam jeszcze, żeby było bardziej to wszystko
miarodajne, że codziennie do roboty i nazad dreptam na piechotę (i
pokonuję w ten sposób jakieś 4 km z hakiem), a także przestałamjeść
słodycze (za wyjątkiem piwa :)) ) - no dobra, dzisiaj jedną maleńką
czekoladkę zjadłam - a na kolację zamiast kanapki wcinam sałatki i
korzystam w ten sposób z dobrodziejstw lata (pseudo-lata). Różnica jest.
JEST! Jeśli ta tendencja się utrzyma, to ośmielę się któregośdnia
włożyć kostium kąpielowy, a ludzie z piskiem nie uciekną z basenu:)

Krusz.

1. Data: 2004-06-21 13:54:15

Temat: Re: Eris serum antycel. - opis dalszych zmagań.
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czekoladkę zjadłam - a na kolację zamiast kanapki wcinam sałatki i
> korzystam w ten sposób z dobrodziejstw lata (pseudo-lata). Różnica jest.

Właśnie przymierzam sie do zakupu owego serum, jak tylko skończę obecny
specyfikna omawianą przypadłość:) Ja właśnie pochłonęłam kilo truskawek, ale z
cukrem (trochę!). Słodyczy prawie nie ajdam, bo nie lubie, więc nie ma
problemu. Warzywa i owoce - mniam - ale co z tego jak pochłaniam ogromne, jak
na moja posturę - ilości piwa, tudzież nie obywam sie bez degustacji innych
alkoholi........Za to używam codziennie steppera, bo raczej chodzić to mało
chodze, jako tak! Zaczęłam sie tez codziennie masować. Jak zaczne stosować ten
erisowy specyfik, zobacze, co powiem, ale mam nadzieje, że to co ty! Czyli, ze
pomaga!!
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-06-22 08:00:17

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| kosmiczne ilości pakuję na skórę, choć nie wydaje mi się), ale uwaga,
| uwaga. Nie wiem, ile czasu upłynęło od pierwszego listu na ten temat,

Dokladnie 20 dni :)) To chyba wcale nie tak zle... przeciez to tylko 150 ml
:)

Dominika R

1. Data: 2004-06-22 09:26:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominika R napisał:

> Dokladnie 20 dni :))

Naprawdę? E, no to szybko podziałało :)

To chyba wcale nie tak zle... przeciez to tylko 150 ml
> :)

No właśnie, to tylko 150 ml, a żeby "obsłużyć" zadek i oba uda rozmiarów
nienajmniejszych, to jednak się trochę tego zużywa :(

Krusz.

1. Data: 2004-06-22 09:28:33

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cb6nao$1gp$1@nemesis.news.tpi.pl:

> przestałamjeść słodycze

Jak Ci się udało? :)

> (za wyjątkiem piwa :)) )

A to akurat żadna słodycz, tylko puste i _niesmaczne_ kalorie ;P

> Różnica jest. JEST!

Mówisz? To jak? Warto kupić? A nie przymierzasz się do całego
zestawu?

> to ośmielę się któregośdnia włożyć kostium kąpielowy, a
> ludzie z piskiem nie uciekną z basenu:)

Uciekną z wrzaskiem, bo wówczas będziesz jedyną bez cellu ;)))P

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-22 11:11:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisał:

> Jak Ci się udało? :)

Sama się dziwię. Ale pomogło mi to, co powiedziałaś, żebym nie mówiła,
że w ogóle nie będę jeść słodyczy, tylko że symbolicznie.No więc ja te
symbole odkładam z dnia na dzień :) To "odtąd już wcale nie" wydało mi
się jednak zbyt drastyczne :)

> A to akurat żadna słodycz, tylko puste i _niesmaczne_ kalorie ;P

A coś Ty, dobre piwo nie jest złe :)

> Mówisz? To jak? Warto kupić? A nie przymierzasz się do całego
> zestawu?

No właśnie się przymierzam :) Tylko tam jest w zestawie żel pod
prysznic. I to byłby juz mój czwarty żel, wliczając w to ten olejek
Nivea jako dodatek do TS. Na pewno kupię albo żel antycel. albo jeszcze
raz serum. Tylko, kurcze, mało to wydajne :(

> Uciekną z wrzaskiem, bo wówczas będziesz jedyną bez cellu ;)))P

No to jeszcze długo będą się mogli opalać bezpiecznie, bo żeby się
całkiem celu pozbyć, to chyba będę musiała sesję rozbieranąodłożyc na
za rok :)

Krusz.

1. Data: 2004-06-22 18:12:20

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A coś Ty, dobre piwo nie jest złe :)

Noooo, tylko smierdzi ;-)

> No właśnie się przymierzam :) Tylko tam jest w zestawie żel pod
> prysznic. I to byłby juz mój czwarty żel, wliczając w to ten olejek

I uwazasz, ze cztery to duzo???

Pozdrawiam
ISIA, 'poprosze tabletki...', z niewiadomo iloma pod prysznic, bo do tylu
nie umie liczyc

1. Data: 2004-06-23 09:58:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA napisał:

> Noooo, tylko smierdzi ;-)

No jak jest kiepsko schłodzone, to śmierdzi :)

> I uwazasz, ze cztery to duzo???

A to nie jest dużo? :))

Krusz.
z żelem pod prysznic wiecznie jednym (z wyjątkami)

1. Data: 2004-06-24 18:33:28

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie jest dużo? :))
>
> Krusz.
> z żelem pod prysznic wiecznie jednym (z wyjątkami)

To jakos tak 15% moich zbiorow, ale wiem, ze mam kapielowego bzika ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-25 09:20:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-24 20:33,Użytkownik ISIA ziewnął szeroko i rzekł:

> To jakos tak 15% moich zbiorow, ale wiem, ze mam kapielowego bzika ;-)

Nie będę zaprzeczać :))

Krusz.

Pekajace naczynka?
www.sabanti.com
Kto jest wiarygodny na Allegro??
poszukiwana konsultantka Avon ze Śródmieścia
dni wrocławia z ziaja