Etyka katolicka

41. Data: 2011-02-03 23:01:15

Temat: Re: Etyka katolicka
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:6b09cb45-d698-48d0-816b-6863997b267d@l22g2000pr
e.googlegroups.com...

>[...]Nie jesteś zaślepiony to czapa, nie pogardzasz i nie tortujesz żony
>czapa,

A mozna ją tortować i nie pogardzać? To znacznie milsze. Czy to oznacz ,że
jestem pedofilem?
zx

42. Data: 2011-02-04 01:14:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

zeusx napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
e.googlegroups.com...

> A mozna j� tortowa� i nie pogardza�? To znacznie milsze. Czy to oznacz ,�e
> jestem pedofilem?
> zx

Miast nierządu i dziewice. Więc jak tam takie orgie były, one nie
mogły być dojrzałymi kobietami. Dziwne jest to że facet z nienawiści
likwiduje dwa miasta '' podobno bóg tak chciał'' a następnie
racjonalizuje kazirodztwo jako miłe Bogu.
Przecież my widzimy to samo do tej pory. Nienawiść do kobiet,
uprzedmiotowianie, traktowanie jako głupsze i grzeszne. Jednocześnie
edukujące się to źle, bo powinny być posłuszne. No trudno dogadać się
z kobietom, która o niczym pojęcia nie ma, więc mamy pokaz zerwanych
więzi, a każde jej zachowanie jest traktowane jako ta głupsza i
niedostosowana więc nic nie warta. Mamy fobię do kobiet, którą kk do
tej pory rozsiewa, tym samy wzmaga przemoc się do kobiet obecnie, bo
mamy na nienawiść przyzwolenie. Gdyby ciebie starzy prawnie
ubezwłasnowolnili a jesteś normalny to być to odebrał jako straszną
nienawiść do ciebie. Następnie homofobia, która jest propagowana przez
kk zawsze kończyła się ludobójstwem, nawet teraz w Ugandzie. I ślepy
fanatyzm to przecież też widzimy, jak szalone mordy się wykrzywiały z
nienawiści na przedmieściu krakowskim by mordować w imię krzyża. Gdzie
normalne społeczeństwo z jednej strony się przestraszyło, z drugiej
krzyczało- powrót średniowiecza, lub szaleństwo, które należy
ilzolować. I idę o zakład że gdyby tym osobą się bardzo przyjrzeć mają
na koncie wynaturzenia seksualne, bo pedofilia jest bardzo związana z
fobiami. A co widzimy u księży, gwałt na dziecku to jest skrajna
przemoc i były próby zalegalizowania pedofilli w gronach
konserwatywnych. Naśladownictwo chorych psychicznie powtarza to co
było i te wzory są skrajnie patologiczne i przyciągają podobnych
degeneratów.

43. Data: 2011-02-04 10:48:17

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> moje zywe slowo jest takie, ze pod koldre nie zagladam nikomu.
> i nie jestem osoba wyznaniowa, wiec grzech mnie nie dotyczy.

Grubo się mylisz, dziecinko. Grzech dotyczy wszystkich bez względu na
wyznanie. Kiedy staniesz przed Bogiem nie usprawiedliwi Cię to, że nie
byłaś osobą "wyznaniową". A któregoś dnia przed Nim staniesz, to nie minie
nikogo. Wierzysz, nie wierzysz - Twoja sprawa. Ale w śmierć chyba
wierzysz, co?

D.

44. Data: 2011-02-04 10:50:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> nienawiść do ciebie. Następnie homofobia, która jest propagowana przez
> na koncie wynaturzenia seksualne, bo pedofilia jest bardzo związana z
> fobiami. A co widzimy u księży, gwałt na dziecku to jest skrajna

Dlaczego przeciwstawiasz homoseksualizm pedofilii? i to i to jest
wynaturzeniem.

Szef zebrał pracowników i mówi:
"Mam zła wiadomość. Ze względów oszczędnościowych musze kogoś z was
zwolnić."
"Mnie nie, jestem mniejszością i mogę oskarżyć cię o rasizm" - szybko
reaguje czarnoskóry pracownik.
"Jestem kobieta, od razu wniosę do sadu sprawę o seksistowskie
traktowanie" - ostrzega sekretarka.
"Spróbuj mnie zwolnić, to pozwę cię i oskarżę o dyskryminacje ze względu na
wiek" - wycedził liczący 70 lat kierownik działu.
Wtedy wszyscy spojrzeli na bezbronnego, młodego, białego, zdrowego
pracownika.
Ten zastanowił się chwilę i wyszeptał: "Ostatnio wydaje mi się, ze jestem
gejem..."

45. Data: 2011-02-04 10:52:27

Od: "Pars.Havva=Wars.Awa ?:o/" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "DeDe" <p...@p...fm> napisał

> [...]

byłaś osobą "wyznaniową". A któregoś dnia przed Nim staniesz, to nie minie
nikogo. Wierzysz, nie wierzysz - Twoja sprawa. Ale w śmierć chyba
=
A Ty kto jesteś, prokurator czy oskarżyciel ?
A nie boisz się Sędziego ? ?
Ani troszkę ?
:o/

D.

j.~

46. Data: 2011-02-04 11:47:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1f65256f-53bf-40ad-999c-c35e84e017c9@
> [...]
> pracownika.
>  Ten zastanowił się chwilę i wyszeptał:  "Ostatnio wydaje mi się, ze jestem

Homoseksualizm to normalna preferecja seksualna a pedofilia i ciężkie
zboczenie. Homo istnieje od zarania i to jest wybór miłości nie do
kobiety ale do tej samej płci, jest to warunkowane strukturą mózgu. A
pedofilia to gwałt na nieletnim, bez jego dojrzałej zgody, bierze się
z fobi, czyli masz normalną preferencję ale gdy fobicznie wszystkich
nienawidzisz , preferencja szuka ujścia w przemocy i tak się ustala
jej wyznacznik. Możesz się srzywić seksualnie i gdy będziesz homofobem
twoja preferecja seksualna będzie szukała ujścia w przemocy, możesz
stać się pedofilem. W Polsce mamy paradoks bo prześladuje normalne
homo, a modli do pedofilnych księży i propaguje fobie. Tu dokładnie
widać propagowanie patologii przez katolików.

47. Data: 2011-02-04 11:48:57

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A nie boisz się Sędziego ? ?
> Ani troszkę ?

A co Cię obchodzi, kogo i dlaczego się boję? Ja tylko ostrzegam i
przypominam.

48. Data: 2011-02-04 12:13:54

Od: "Pars.Havva=Wars.Awa ?:o/" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "DeDe" <p...@p...fm> napisał

> A nie boisz się Sędziego ? Ani troszkę ?

A co Cię obchodzi, kogo i dlaczego się boję? Ja tylko ostrzegam i
przypominam.
=
A co przypominasz konkretnie ?

:o/

j.~

49. Data: 2011-02-04 13:21:53

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A co przypominasz konkretnie ?

Że kiedyś umrzesz i spotkasz się z Bogiem. Więc staraj się być
przygotowany na to spotkanie - to tyle.

50. Data: 2011-02-04 13:25:14

Od: "Pars.Havva=Wars.Awa ?:o/" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "DeDe" <p...@p...fm> napisał

> A co przypominasz konkretnie ?

Że kiedyś umrzesz i spotkasz się z Bogiem. Więc staraj się być
przygotowany na to spotkanie - to tyle.
==
Rozmawiałeś z Bogiem ? :o/

juda.~