Eurowizja

11. Data: 2006-05-21 12:14:10

Temat: Re: Eurowizja
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:

> Dla niezorientowanych - legenda ;)
>
> Dimmu Borgir -
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/06/Dimmu_
borgir.jpg
> KISS - http://www.kissinuk.com/newpics/kisstory215.jpg
> WASP - http://www.metal-rules.com/interviews/images/WASP_Ba
nd2.GIF
> Crionics - http://www.crionics.rockmetal.pl/index-pl.html

Miałam na końcu języka i już mi się przypomniało. Jeszcze G.W.A.R.
http://www.starkult.de/downloads/content_pix/gwar.jp

E.

12. Data: 2006-05-21 13:05:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Niedługo nasze dzieci będą tak sie zachowywać i co wy na to?

No i co z tego? Ich życie.

13. Data: 2006-05-21 14:53:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message
> Niedługo nasze dzieci będą tak sie zachowywać i co wy na to?

ale o co Ci chodzi? koncert, calkiem widze fajny, zespolu hard rock, calkiem
widze fajnego. wiec kto sie ma i jak zachowywac? nie bylas
nigdy na koncercie zespolu rockowego albo hard rockowego?

iwon(k)a, ktora idzie na koncert Madonnny ;)

14. Data: 2006-05-21 15:42:49

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> [...]
> nigdy na koncercie zespolu rockowego albo hard rockowego?
>
> iwon(k)a, ktora idzie na koncert Madonnny ;)
a gdzie ten koncert? też bym się wybrała

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

15. Data: 2006-05-21 15:45:12

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

po prostu odraża mnie takie zachowanie

16. Data: 2006-05-21 16:01:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message
> po prostu odraża mnie takie zachowanie

to jest specyficzny czas, specyficznego zespolu, grajacego
specyficzny gatunek muzyki. to jest czesc show.

iwon(K)a

17. Data: 2006-05-21 16:01:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message
> a gdzie ten koncert? też bym się wybrała

w USA :)

iwon(k)a

18. Data: 2006-05-21 17:02:29

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "twiza" <b...@t...pl> wrote in message
>
> w USA :)
>

> iwon(k)a

tak się domyślałam, że nie w polsce :( a chętnie bym poszła

19. Data: 2006-05-31 21:19:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest specyficzny czas, specyficznego zespolu, grajacego
> specyficzny gatunek muzyki. to jest czesc show.

Zapytaj ludzi, którzy grają taką muzykę co sądza o tej beznadziejnej
bandzie.

Smutne jest to że Polacy też głosowali na nich.

Jedno co im się udało na pewno, że za rok eurowizja nie bedzie już nikogo
interesowała.

Pozdrawiam

Jacek

20. Data: 2006-06-01 14:40:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote in message news:e5l3ol$f8c$1@news.onet.pl...

> Zapytaj ludzi, którzy grają taką muzykę co sądza o tej beznadziejnej
> bandzie.

gust nie podlega dyskusji.

> Smutne jest to że Polacy też głosowali na nich.

przesadzasz.

> Jedno co im się udało na pewno, że za rok eurowizja nie bedzie już nikogo
> interesowała.

moze bedzie i to jeszcze wiecej. jak widac widzowie sie
zmienili.

iwon(K)a

Moze nie calkiem temat na te grupe ale sprobuje!
jak naprawic cieknacy kran?
O co jej chodzi?
OWI Kielce
Przeniesione soc.culture. polish