Re: Ewangelicki pastor w Arizonie nawołuje do zabijania gejów

1. Data: 2015-12-03 08:25:41

Temat: Re: Ewangelicki pastor w Arizonie nawołuje do zabijania gejów
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n3o9vp$i0f$...@d...me...

>Cytując do tego Biblię... Co Wy na to, Chrześcijanie?

Ja na to mam pytanie czy dopuszczasz istnienie Inteligentnego Projektu?

2. Data: 2015-12-03 14:30:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Ja na to mam pytanie czy dopuszczasz istnienie Inteligentnego Projektu?

Inteligentny Projekt to słabo zamaskowany religijny Kreacjonizm boży.

3. Data: 2015-12-03 16:32:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Inteligentny Projekt to słabo zamaskowany religijny Kreacjonizm boży.

Czy dopuszczasz?

4. Data: 2015-12-03 23:55:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Czy dopuszczasz?

Co to znaczy "dopuszczać"? O co mnie pytasz?
Pytasz mnie czy ja, ateista, wierzę w sensowność kreacjonizmu?
Może nie rozumiesz co to znaczy być ateistą?

Swoją drogą, komentując już tą rzekomą "inteligencję" Wielkiego Projektanta
można przecież łatwo zauważyć, nawet marnym ludzkim okiem, ile rzeczy jest
kiepskich, przypadkowych, nieprzemyślanych, ile rzeczy można na tym świecie
ulepszyć, udoskonalić - nie widzę, doprawdy, niczego atrakcyjnego w idei
"Inteligentnego Projektu".

Czy Ty widzisz coś w niej atrakcyjnego dla siebie?

5. Data: 2015-12-04 08:39:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Co to znaczy "dopuszczać"? O co mnie pytasz?

No tak pszemololo nadal jest idiotą - tylko sprawdzałem. Nie mam więcej
pytań.

6. Data: 2015-12-04 08:47:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-03 o 23:55, Pszemol pisze:

> [...]
> ile rzeczy jest kiepskich, przypadkowych, nieprzemyślanych, ile rzeczy
> można na tym świecie ulepszyć, udoskonalić

Z Twojego punktu widzenia. A czy Ty jesteś doskonały?

Ewa

7. Data: 2015-12-04 15:00:02

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Ja na to mam pytanie czy dopuszczasz istnienie Inteligentnego
> Projektu?

Inteligencja S(T)wórcy jest wprost proporcjonalna do poziomu jego
rozwoju. Stan początkowy to stan zerowy a zatem i inteligencja S(T)wórcy
była zerowa, był on absolutnie tępy, niedorozwinięty. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

8. Data: 2015-12-04 18:42:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

> można na tym świecie ulepszyć, udoskonalić

Z Twojego punktu widzenia. A czy Ty jesteś doskonały?

Ale on nie jest doskonałym bogiem wszechmocnym i wszechwiedzącym, wiec albo to tyran
albo go nie ma.

9. Data: 2015-12-04 23:01:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 18:42, glob pisze:
> FEniks

> Z Twojego punktu widzenia. A czy Ty jesteś doskonały?
>

> Ale on nie jest doskonałym bogiem wszechmocnym i wszechwiedzącym, wiec albo to
tyran albo go nie ma.

A zatem i jego punkt widzenia nie jest doskonały i może wszystkiego nie
widzieć.

Ewa

10. Data: 2015-12-04 23:10:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-12-04 o 18:42, glob pisze:
- ukryj cytowany tekst -
> [...]
tyran albo go nie ma.

A zatem i jego punkt widzenia nie jest doskonały i może wszystkiego nie

Nie z jego punktu widzenia tylko chrześcijaństwa, które od stu lat nie może się
uporać z zarzutami, że jeśli bóg jest wszechwszech, to skąd tyle tragedii, więc albo
to niedorajda a nie wszechwszech, albo bzdury na wrotkach że istnieje. Bo
wszechwszech to też świat musiałby być idealny.

Kasa
Fajniutki
Ewangelicki pastor w Arizonie nawołuje do zabijania gejów
Dlaczego chrumkająca zdzira
Tusku, ty ...o!