Exhibicjonizm ? Naturyzm ? Czy zboczenie ?

1. Data: 2007-05-29 15:22:17

Temat: Exhibicjonizm ? Naturyzm ? Czy zboczenie ?
Od: "Rezydent" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak własnie siedzieliśmy przy grilu w szerszym gronie i rozmawialiśmy o
dzieciach własnych i znajomych.
Rodzic opowiadał, że jego córka lat 16 nie czuje żadnych zahamowań odnośnie
swojej nagości. Rozbiera się, przebiera, ubiera bez żadnej żenady czy to w
towarzystwie rodziców, rodzeństwa czy nawet kolegów. W szkole jako jedyna
kąpie się pod prysznicem po W-Fie, co oczywiście podoba się chłopcom, którzy
niby przez pomyłkę wchodzą do żeńskich natrysków.

Z tzw. zielonej szkoły wróciła z naganą, za to, ze podobno publicznie
pokazała swoje wdzięki, ale z zeznań koleżanek wynika, ze byli nad jeziorem i
tam dziewczyny przebierały się tak, że jedna trzymała ręcznik który robił za
parawan, natomiast nasza bohaterka szybko się przebrała bez tej zasłony.
Podobno są z tego jakieś zdjęcia robione dużym zoomem.
Podczas rozmowy z wychowawczynią i zastępcą dyrektora (mężczyzna),
stwierdziła, ze nie chodzi nago po korytarzu, nie pokazuje specjalnie gołego
tyłka, a tam gdzie niejako nagośc jest naturalna i normalna nie widzi
problemu.
Chłopcy oczywiście zaczepiają ją, jak to chłopcy docinki, podśmiewawanie się,
ale ONA na to nie reaguje po prostu olewa ich.

Trzeba dodać, że szkoła jest twz. dobrą szkołą. Ogólnie poniżej 10% uczniów
ma oceny dostateczne i niższe, szkoła cieszy się powodzeniem.

Akurat podczas tegorocznej zielonej szkoły oficjalnie nie przyłapani, ale
chodziły słuchy, że inna 16 latka z kolegą szesnastolatkiem odbywali stosunki
płciowe.

Rezydent

2. Data: 2007-05-29 16:00:58

Temat: Re: Exhibicjonizm ? Naturyzm ? Czy zboczenie ?
Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 May 2007 15:22:17 +0000 (UTC), Rezydent napisał(a):
> [...]
> kąpie się pod prysznicem po W-Fie, co oczywiście podoba się chłopcom, którzy
> niby przez pomyłkę wchodzą do żeńskich natrysków.

Wg mnie naturalnym jest, że ktoś postrzega nagość naturalnie :), ale ja
byłam taka sama, dopiero potem mi wybili to ze łba, a raczej mąż ostro
zareagował ;)))) więc się pilnowałam i już mi tak zostało, że się pilnuję.
Nie mam wrażenia, że jestem zboczona ;>, nie chadzam na plaże naturystów,
ekshibicjonistką to też się nie czuję, choć bywałam tak odbierana.

--
oshin
dorota bugla

3. Data: 2007-05-29 16:13:00

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Rezydent napisał/wrote dnia/on 2007-05-29 17:22:

> dziewczyny przebierały się tak, że jedna trzymała ręcznik który robił za
> parawan, natomiast nasza bohaterka szybko się przebrała bez tej zasłony.

W niektórych miejscach (np. we Francji) jest to najpowszechniejszy
sposób przebierania się na plaży ("tekstylnej"). Nie żebym popierał
wprowadzanie w Polsce zwyczajów które mogą u nas wywoływać[1]
kontrowersje, ale może dziewczyna kiedyś miała okazję zauwazyć takie
zachowanie i uznała je za praktyczne.

> Podobno są z tego jakieś zdjęcia robione dużym zoomem.

"Niech się wstydzi ten kto widzi".

Pozdr,
--
ŁK

[1] W tejże Francji w słoneczny dzień w parkach i na trawnikach w
środku miasta można zaobserwować panie opalające się topless i jakoś
nikogo to nie razi.

4. Data: 2007-05-29 17:27:36

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W szkole jako jedyna kąpie się pod prysznicem po W-Fie, co oczywiście
> podoba się chłopcom, którzy niby przez pomyłkę wchodzą do żeńskich

Jeszcze tak mi się przypomniało - czy przypadkiem szkoła nie ma sobie
czegoś do zarzucenia? Pamiętam, że za moich szkolnych czasów za wejście
chłopca do damskiej szatni w trakcie przebierania się dziewcząt
(i v-wersa) groziło obniżenie oceny ze sprawowania i jakieś tam jeszcze
inne sankcje typu bodajże karne pompki. Jeśli w tej szkole mozna tak
sobie bezkarnie wchodzić do cudzych szatni, to nie dziwię się, że
dziecia^W młodzież się nie kąpie.

Pozdr,
--
ŁK

5. Data: 2007-05-30 10:47:59

Od: MM <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki wrote:

> [...]
> chłopca do damskiej szatni w trakcie przebierania się dziewcząt
> (i v-wersa) groziło obniżenie oceny ze sprawowania i jakieś tam jeszcze

Można podsumować, że socjalizm bohatersko walczy itd...
Faktem jednak jest że w szkołach nie-koedukacyjnych takiego problemu by
nie było.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz

6. Data: 2007-05-30 11:39:54

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" :

> [...]
>

> [1] W tejże Francji w słoneczny dzień w parkach i na trawnikach w
> środku miasta można zaobserwować panie opalające się topless i jakoś

Ja jeszcze pamietam jak w latach 70 XX w. na obozy harcerskie na które
jeździłam co roku przyjeżdżała na wakacje grupa Niemców z tzw. NRD-ówka.

Na obozie jak to na obozie - prysznic był pod chmurką, a mycie w potoku.

Tamtejsze dziewczyny miały zwyczaj kąpać się pod prysznicem i w potoku
całkiem nago, nasza komenda nie bardzo wiedziała co z tym zrobić, bo po
kolacji w okolicznych krzakach ustawiały się całe grupy ciekawych druhów.

Co ciekawe - dotyczyło to wszystkich dziewczyn z każdej przyjeżdżajacej
grupy - taki mieli zwyczaj i tyle.

Pozdrowienia

Basia

7. Data: 2007-05-30 12:42:02

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kolacji w okolicznych krzakach ustawiały się całe grupy ciekawych druhów.
>
> Co ciekawe - dotyczyło to wszystkich dziewczyn z każdej przyjeżdżajacej

Miałam z 12 lat gdy bylam w NRD na koloni pol-niem.
Czułam się strasznie skrępowana, gdy tamtejsze dziewczyny bez skrępowania
podmywały się przy umywalce.
Reszta polskich dziewczyn chyba też, bo staralyśmy się myć we własnym
gronie, co łatwe nie bylo, bo byłyśmy w mniejszości, a łazienka typu hala z
umywalkami jedna na jakies 50 dziewczyn.
D.

Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł
Co się dzieję z moim dzieckiem
"Opowieści z Ziemiomorza" - dubbing czy napisy?
krew z nosa
Noga w gipsie a chodzenie do szkoły