ExtraVirgonowa tarta sliwkowa tez wyszla pyszna

1. Data: 2001-09-24 09:49:56

Temat: ExtraVirgonowa tarta sliwkowa tez wyszla pyszna
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zobaczyc ja mozecie i oczywiscie zrobic jeszcze bardziej na Gotowanie to
sztuka!: http://www.mniammniam.pl/ciasta/d11.html

Serdecznie pozdrawiam i zycze smacznego
Grzegorz Ostrowski: "takie tam sobie pieczenie bez otumamanienia"
www.mniammniam.pl
[---Smaczniejsze Strony Internetu---]

1. Data: 2001-09-24 10:30:02

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> A zobaczyc ja mozecie i oczywiscie zrobic jeszcze bardziej na Gotowanie to
> sztuka!: http://www.mniammniam.pl/ciasta/d11.html

Chyba ten przepis na tarte zostal tam podany w zbyt wielkim skrocie ;-)

Po przeczytaniu sposobu przygotowania ciasta stwierdzam, ze
nadal zostaje mi troche skladnikow, np. smietana, sok z cytryn
i galeretka cytrynowa.
Co z nimi trzeba zrobic? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-24 10:44:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Po przeczytaniu sposobu przygotowania ciasta stwierdzam, ze
>nadal zostaje mi troche skladnikow, np. smietana, sok z cytryn

jakis eksperyment, ktory wyladuje we wnetrzu kosza na smieci lub
we wnetrzu psa (zasada naszego psa - jesli pochodzi z ludzkiego
talerza, znaczy bardzo dobre...)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-24 10:47:20

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> A zobaczyc ja mozecie i oczywiscie zrobic jeszcze bardziej na Gotowanie to
> sztuka!: http://www.mniammniam.pl/ciasta/d11.html

A co sie stalo z galaretka cytrynowa, smietana i sokiem z cytryn? Czy tylko u
mnie widac niedokonczony przepis?

Maria

1. Data: 2001-09-24 10:50:00

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po przeczytaniu sposobu przygotowania ciasta stwierdzam, ze
> nadal zostaje mi troche skladnikow, np. smietana, sok z cytryn
> [...]

Zostaje, zostaje.
To na zapas: jak będzie sie robić tarte z jabłkami, bo ta ze sliwkami taka
pyszna, ze zaraz sie będzie robić tartę z jabłkami.
A jak nie to można zrobić pseudo sernik - wymieszać wymiesznaą z wodą i
ostudzoną galaretję ze smeitaną i sokiem cytrynowym - wyjdzie fajowy mus.
hihi

Grzegorz
ps. a tak na powaznie, to mam wirusa i troche mi sie w glwoie kreci i troche
bleduf karzdemó morze sie pzydazyc, co nie?
;-)

1. Data: 2001-09-24 15:02:10

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria U. <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...

> A co sie stalo z galaretka cytrynowa, smietana i sokiem z cytryn? Czy
tylko u
> mnie widac niedokonczony przepis?

Haha, to wpadka:-) Ale generalnie bardzo lubie te strone sposrod wielu
kulinarnych, jakie mam w zakladkach. Kaska

Co z pigwy?
grzyby-raz jeszcze
fois gra, gulasz watróbkowy
Kiwi