FAQ- aktualizacja rankingu sklepów

1. Data: 2005-10-16 15:53:29

Temat: FAQ- aktualizacja rankingu sklepów
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zbliża się wielkimi krokami remont FAQ, dlatego poproszę o oceny sklepów
internetowych i wysyłkowych. Poniżej znajdziecie spis sklepów, które już
są w FAQ lub się tam niedługo pojawią. Oczywiście jeśli znacie jakiś
inny sklep, który warto polecić, albo wręcz przeciwnie ;), to zapraszam
do dopisania :)
Ponieważ sklepów jest mnóstwo, a warto byłoby je ocenić w miarę
sprawiedliwie, proponuję, żeby w ocenie znalazły się takie rzeczy:

1.łatwość poruszania się po sklepie (czy nawigacja jest prosta, łatwo
odnaleźć właściwą kategorię i produkt, czy sklep jest przyjazny dla
posiadaczy przeglądaek innych niż IE i jego wygląd nie ostrasza na
wejściu; czy łatwo jest złożyć zamówienie, czy trzeba się przebić przez
mnóstwo formularzy, w których np. ciągle coś znika)
2.jakość obsługi(czy szybko odpowiadają na pytania i w ogóle jest
możliwość kontaktu, czy są kompetentni; czy istnieje możliwość śledzenia
losów naszego zamówienia)
3.szybkość realizacji zamówienia (oczywiście nie bierzemy pod uwage
sytuacji, kiedy paczka utknęła na 2 tygodnie na poczcie, ale wiadomo
przecież, kiedy była wysłana. Ważne, żeby zwrócić uwage, czy paczka była
wysłana w ciągu kilku dni od zamówienia, a nie po trzech miesiącach)
4.asortyment (czy jest różnorodny i bogaty- w końcu nie każdy chce
zamawiać trzy paczki w trzech sklepach, żeby zrobić jedną rzecz)
5.ceny (znośne, czy niekoniecznie)
6.prezentacja produktów (czy to, co widzimy odpowiada temu, co
otrzymujemy, czy można zobaczyć produkt na wyraźnym i dość dużym
obrazku, a nie zgadywać, co się zamawia, czy kolory są w miarę zbliżone
do rzeczywistości)
7.sposób zapakowania przesyłki (czy daje jaką-taką pewność, że zawartość
paczki dotrze do nas nienaruszona, czyli nic się nie rozleje, nie
podrze, nie zamoknie)
8. jeśli macie inne uwagi, to to miejsce jest na nie odpowiednie :)

Sklepy:
o http://www.wloczki.pl
o http://www.gobelin.pl
o http://www.swiatwloczki.pl
o http://www.haftypolskie.com.pl
o http://www.mulinka.pl
o http://www.creativehobby.pl/
o http://www.eti.com.pl/
o Hobby Studio
o Kokardka
o http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl
o http://www.niteczka.pl
o http://www.koraliki.pl
o http://www.moja.pasmanteria.prv.pl
o http://www.pasja.z.pl
o http://www.swiatbabciewy.pl
o http://www.gobelinek.com.pl/
o http://www.kanwy.pl/
o http://www.pasmanteria-jola.pl/
o http://decu.pl/
o http://www.qnszt.pl
o http://kreateria.pl/
o http://www.needleart.pl/
o http://kolorowymotek.pl
o http://www.zlotoplatkowe.com.pl
o http://www.merfarby.istore.pl/

Oceny możecie umieścić w tym wątku albo wysłać do mnie jako odpowiedź na
ten list :)
Pozdrawiam
Julita

2. Data: 2005-10-16 16:27:30

Temat: Re: FAQ- aktualizacja rankingu sklepów
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elen wrote:

> Hejka :)
> Ja nie w temacie dotyczącym sklepów, ale jeśli chodzi o aktualizacje FAQ to
> może czas zmienić linka do meilo na aktualny??
> Elen

Wszystko jest w planie :) Ograniczenie jest takie, że muszę to wysłać w
jednej większej paczce, dlatego zbieram wszelkie przydatne informacje :)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

3. Data: 2005-10-16 16:27:36

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka :)

4. Data: 2005-10-17 10:43:16

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <

> o http://kolorowymotek.pl

Tu zrobiłam zakupy ostatnio, ceny bardzo znośne:), przesyłkę dokładnie
zapakowaną otrzymałam następnego dnia po złożeniu zamówienia (wpłacałam na
konto), miły, szybki kontakt, używam IE, wszystko u mnie chodziło bardzo
sprawnie, dodatkowo otrzymałam kilka próbek włóczki.

Elżbieta

5. Data: 2005-10-18 07:47:25

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

do testowania dodałabym jeszcze http://sklep.wloczki.org/
`
http://81.168.148.226/wloczki/index.html

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

6. Data: 2005-10-18 07:51:21

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jeden http://www.wloczki-vsv.pl/

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

7. Data: 2005-10-18 07:53:09

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

do tego ostatniego sklepu podaję składniejszy link. sorki bardzo
http://www.vsv.cz/pl/obchod-produkce.htm

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

8. Data: 2005-10-19 08:36:20

Od: "Lady Huncwot" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@a...pl> napisał(a):

> do tego ostatniego sklepu podaję składniejszy link. sorki bardzo
> http://www.vsv.cz/pl/obchod-produkce.htm

Jest trochę niepokojących wieści o tym sklepie:

07812&v=2&s=0

A szkoda, bo ich włóczki wyglądają super.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

9. Data: 2005-10-23 17:12:47

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm, widzę, że nie na wiele się przydała moja prośba. Jeśli nie
jesteście zainteresowane rankingiem sklepów, to po prostu go wytnę ze
strony. Nie wierzę, żeby nikt nie korzystał z innych sklepów, ale jak
widać na dobrze zrobionym FAQ zależy tylko mnie i zaledwie kilku osobom :(

J.

10. Data: 2005-10-25 06:39:51

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sklepy:
> o http://www.wloczki.pl
Szybka dostawa, ceny ok, chociaż cena dostawy chyba najdroższa - 10 zł ,
trochę mało opisu przy włóczkach np brak producenta i brak niektórych
zdjęć,przesyłka solidnie zapakowana, polecam

> o http://www.mulinka.pl
Dobry kontakt mailowy, dostawa szybka, ceny ok, polecam

> o http://www.niteczka.pl
wybór spory, ale bardzo długo czekałam na przesyłkę - ponad miesiąc i nawet
mnie nie powiadomili, że tak długo im to zajmie, po miesiącu już straciłam
nadzieję , że dostanę zamówione włóczki. Ceny różne, w niektórych
przypadkach wyższe niż w innych sklepach. Plus za możliwość zamówienia
próbek - ale na nie też czekałam baaardzo długo. Więc polecam tym, którzy
mają dużo cierpliwości :)

> o http://www.needleart.pl/
Mają śliczne zestawy, na przesyłkę czekałam ponad miesiac, ale powiadomili
mnie, że to będzie tyle trwać więc ok. Przesyłka dobrze zapakowana, dostałam
też katalog gratis. Ogólnie polecam

> o http://kolorowymotek.pl
Duży wybór, dobre ceny i bardzo dobra obsługa - szybki kontakt. Przesyłka
solidnie zapakowana, dodatkowo w przesyłce dostałam próbki włóczek. Poza tym
nie było problemu ze ściągnięciem dla mnie włóczki, której wcześniej nie
mieli w ofercie. Bardzo polecam.

/szydełko-burda?/ gdzie male serduszka i bombki???
FAQ pl.rec.robotki-reczne
krosna tkackie- gdzie kupić?
Anna 12-2000 świąteczna
[szydelko+druty]Jeszcze odnosnie aniolkow i gwiazdek