krosna tkackie- gdzie kupić?

1. Data: 2005-10-16 15:11:35

Temat: krosna tkackie- gdzie kupić?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Problem jest trochę nietypowy, zadano mi pytanie, czy nie wiem, gdzie
można kupić krosna tkackie w rozsądnych rozmiarach (tzn. na tkaninę min.
1,50- 1,60 szerokości, chodzi nie o ramę, tylko prawdziwe krosna).
Oczywiście najbardziej narzuca się tu pomysł pojeżdżenia po wsiach, ale
zainteresowana osoba chciałaby chyba raczej jakiegoś pewniaka, a
najlepiej kontakt do kogoś, kto takie krosna by zrobił. Nie macie
przypadkiem jakichś namiarów?
Google odsyła mnie na Podlasie, tyle że odległość dla zainteresowanego
jest dość duża, a ja nie chciałabym, żeby wybrał się gdzieś i nic nie
załatwił. Za wszelkie informacje w każdym razie wdzięczna będę
niezmiernie :)

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

2. Data: 2005-10-16 20:14:58

Temat: Re: krosna tkackie- gdzie kupić?
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a ja bym obdzwoniła okoliczne muzea etnograficzne i skanseny. moze mają namiary
na jakiś stolarzy, którzy by sie podjęli takiego zadania

skansen w szreniawie zamawiał pare lat temu takie krosna, myślę ze bez problemu
dlai by namiar na stolarza. Ale to jest pdo Poznaniem........

na wszelki wypadek stronka skansenu szreniawskiego
www.muzeum-szreniawa.pl

pozdr
a.

3. Data: 2005-10-16 21:26:42

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem,czy takie duze,ale sa na Allegro
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=68287092
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=68382237
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=67684834 czolenka

4. Data: 2005-10-17 07:45:26

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> Witam,
> Problem jest trochę nietypowy, zadano mi pytanie, czy nie wiem, gdzie
> można kupić krosna tkackie w rozsądnych rozmiarach (tzn. na tkaninę min.
> 1,50- 1,60 szerokości,

W maju bylam w Bieszczadach, i czlowiek i ktorego mieszkalismy mial
takie krosna - kupil ja chyba na Slowacji, i takie starsze Panie ze
Slowacji przyjezdzaly do niego zeby mu ponaciagac te wszystkie watki i
osnowy.

Jesli odleglosc nie odstrasza moge podac namiar do naszego gospodarza,
on pewnie udzielilby dokladnych informacji.

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

5. Data: 2005-10-17 20:26:11

Od: "Aneta" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest dość duża, a ja nie chciałabym, żeby wybrał się gdzieś i nic nie
> załatwił. Za wszelkie informacje w każdym razie wdzięczna będę

Witam
Pracuję na takim krośnie. Mam kontakt z człowiekiem, który zajmuje się
produkcją krosen w Barczewie. Jeśli Cię interesuje to daj znać na priv, to podam
nr telefonu.
Pozdrawiam
Aneta

Anna 12-2000 świąteczna
[szydelko+druty]Jeszcze odnosnie aniolkow i gwiazdek
[szydelko] Nowe-inne oblicze "starego" kostiumu-sukienki
[Inne] Problemy z 7ya-rady
szydełko Potrzebna pomoc !