szydełko Potrzebna pomoc !

1. Data: 2005-10-16 05:50:00

Temat: szydełko Potrzebna pomoc !
Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczki
Chciałam robic sobie szalik z elementow ale niewiem co kupic
i wlasnie chcialam rady w tej kwesti szalik ma byc nie za grubi ale cieply
:)
Czy zrobic go z kordonka czy lepiej z cienkiej welny ?
Pozdrawiam
Elutka

2. Data: 2005-10-16 06:32:52

Temat: Re: szydełko Potrzebna pomoc !
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elutka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :)
> Czy zrobic go z kordonka czy lepiej z cienkiej welny ?

Jeżeli ma być ciepły polecam akryl lub mieszankę akrylu i wełny. Oba o
grubości 64/3 tex, szydełko od 2,5 do 3. Ostatnio zrobiłam córce ciepły
sweterek (ale nie jest gruby) z akrylu Arelan "Koteczek". Robiło mi się b.
dobrze :)

3. Data: 2005-10-16 20:50:25

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> Czy zrobic go z kordonka czy lepiej z cienkiej welny ?
Ja robiłam kiedyś taki z falki. Nie gryzie i jest akurat na tę porę roku :-)
Robiłam szydełkiem ...ale jaki numer , nie pamietam. Szaliczek już za oceanem
...że też zdjecia nie zrobiłam...
Pozdrawiam Lori

(szydelko)cos na lato
jak prac kanwe