XXX- Nareszcie z WAMI

1. Data: 2005-10-15 18:40:47

Temat: XXX- Nareszcie z WAMI
Od: "Ula.Cz" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareszcie doszłam sama do tego jak tutaj sie między Wami znaleźć. Jestem tutaj
od jakiegoś czasu ale jakby za zamknietymi drzwiami. I dopiero dzisiaj udało sie
zalogować i nawet cos napisać. Kiedys prywatnie napisałam do kogoś ale jak ten
ktoś dostał ode mnie schematy to sie juz nie odezwał. Mam wiele schematów i mogę
sie z Wami dzielić. Ale nie wiem jeszcze jak j tutahj umieszczać dla wszystkich
chętnych. Gdyby ktos mi pomógł w tej kwestii będę wdzięczna. Bo mogę i na priv
ale wtedy dostaja tylko wybrani. Pozdrawiam serdecznie. Ula

2. Data: 2005-10-15 19:00:15

Temat: Re: XXX- Nareszcie z WAMI
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chętnych. Gdyby ktos mi pomógł w tej kwestii będę wdzięczna. Bo mogę i na priv
> ale wtedy dostaja tylko wybrani. Pozdrawiam serdecznie. Ula

Witaj
Niestety tutaj umieszczać schematów niemożna chyba że są to bezpośrednie linki
do jakiejś stronki z której można jepobrać. Te co masz możesz wysłać komuś jeśli
ktoś będzie tego potrzebował a pozostali się dowiedzą jak w danym poście
zasugerujesz że masz. Tak samo jest jak ty będziesz czegoś potrzebować to
piszesz że szukasz i ktoś kto ma ci wysyła albo podaje namiary gdzie to można
znaleźć.(jeśli namotałam to przepraszam ale coś mi dzisiaj pisanie nieidzie):)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-10-15 19:08:48

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ula!
Niestety tutaj nie mozna dawac schematow,ale moze zaloz album na 7ya
Tu http://glinki.com/?l=bf4yct jest instrukcja
Dobrze bedzie jak poczytasz tez tu
l .Napewno bedzie Ci
latwiej. Ada