FAQ dieta, odchudzanie, suplementy

1. Data: 2003-03-31 11:14:01

Temat: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

FAQ dieta, odchudzanie, suplementy, ECA
Niekomercyjne, niesponsorowane, zawiera linki do wielu stron na temat
odzywiania (zgłoś swoją), linki do programów wspomagających obliczanie
kalori itp.

http://www.janwer.com/ kliknij "dieta"

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

2. Data: 2003-03-31 16:14:58

Temat: Re: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
Od: "Homar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
juz bylem kiedys na twojej stronie, jest spoko!

Czy wiesz moze gdzie w Polsce/Internecie kupic mozna ECA ???

pozd.

3. Data: 2003-03-31 17:40:00

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homar" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> juz bylem kiedys na twojej stronie, jest spoko!
>
> Czy wiesz moze gdzie w Polsce/Internecie kupic mozna ECA ???

Dzięki!
Kiedyś ThermaPro było w www.kulturystyka.tv.pl czy też może podobny adres,
które było związane z www.netrition.pl
Nie wiem, gdzie teraz można to kupić. Ja mam mały zapasik jeszcze z
zeszłorocznej wycieczki do Nowego Jorku. :-)

4. Data: 2003-03-31 18:12:24

Od: "mdrok" <m...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem, gdzie teraz można to kupić. Ja mam mały zapasik jeszcze z
> zeszłorocznej wycieczki do Nowego Jorku. :-)

Polecam www.cyberpaker.com ---> Therma Pro. Tam jest najtaniej!
Jedno opakowanie chyba 78 pln.

5. Data: 2003-04-01 06:16:35

Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Nie wiem, gdzie teraz można to kupić. Ja mam mały zapasik jeszcze z
> zeszłorocznej wycieczki do Nowego Jorku. :-)

ostatnio znalazła to cudo w jednym ze sklepików z suplementami
w podziemiach przy Centralnym, w Wawie
trochę to dziwne, skoro nie są podobno do końca legalne, ale
"stało jak byk" - Thermo Pro - 120 tabletek za 120 PLN.

pozdrawiam
sisi

6. Data: 2003-04-01 07:38:10

Od: "mdrok" <m...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sisi" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trochę to dziwne, skoro nie są podobno do końca legalne, ale
> "stało jak byk" - Thermo Pro - 120 tabletek za 120 PLN.

Nie kupujcie na Centralnym. Tam sa chore ceny!

7. Data: 2003-04-01 09:11:14

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę to dziwne, skoro nie są podobno do końca legalne, ale
> "stało jak byk" - Thermo Pro - 120 tabletek za 120 PLN.

Sprawdź czy to nie jest zubożona wersja bez mahuang (efedryny).
BTW ThermaPro powoduje u mnie zgagę i alergię, których wad nie ma stosowany
przeze mnie np. Xenadrine.

8. Data: 2003-04-01 20:00:53

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> wrote:

>ThermaPro powoduje u mnie zgagę i alergię, których wad nie ma stosowany
> przeze mnie np. Xenadrine.

Janie, jestem w glebokim szoku!!!
Taki znawca tematu faszeruje sie chemia?
No chyba ze w celu doswiadczalnym, aby wlasnorecznie przekonac sie czy to
dziala !
W takim razie doceniam poswiecenie :-)

Pozdrawiam
M@ga

9. Data: 2003-04-02 05:00:55

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M@ga" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Taki znawca tematu faszeruje sie chemia?
> No chyba ze w celu doswiadczalnym, aby wlasnorecznie przekonac sie czy to

Faszerowanie chemią to bardzo szerokie pojęcie mające negatywny odcień.
Należy odróżnić przyjmowanie nieszkodliwych suplementów od leków, dopingu
czy "szprycowania".
Jeżeli (w moim przypadku) coś jest nieszkodliwe i daje lub ma szansę dać
dobry efekt, to nie widzę problemu.
Stosowanie ECA zwiększa skuteczność odchudzania, chociaż np ja nie mam
najmniejszych problemów z odchudzaniem się bez suplementów (chyba że
witaminy, te są konieczne) na diecie o niskim IG czy ketogenicznej.

Twój szok jest spowodowany sposobem w jaki ludzie upraszczają sobie
postrzeganie świata. Aby był on łatwiejszy do zrozumienia "szufladkujemy"
informacje. W ten sposób łatwiej jest usystematyzować naszą wiedzę. Prowadzi
to niestety często do wrzucenia zupełnie różnych cech do jednej kategorii.
Zwykle im większe możliwości intelektualne lub chęć głębszego poznania
danego tematu tym więcej dostrzegamy różnic i nasza zdolność oceny polepsza
się.

Myślę, że dobrym przykładem jest np nasz stosunek do wschodnich sąsiadów,
którzy uważani są przez Polaków za obywateli drugiej kategorii. W osobistych
kontaktach wypadają jednak znacznie lepiej. Podobnie popularne jest
uproszczenie typu "wszyscy politycy to złodzieje i tylko im chodzi o kasę"
co skutkuje niską frekfencjąn a wyborach. Jednak dokładne przyjrzenie się
wielu politykom i przeanalizowanie ich działań oraz motywów pozwala znaleźć
wielu takich, którzy się do ww stereotypu nie zaliczają.

Więcej informacji na temat ECA znajdziesz na mojej stronie w dziale dieta
oraz w linkach. Jednym z najlepszych jest www.drumblib.com

10. Data: 2003-04-03 17:04:50

Od: c...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

wycieczki do Nowego Jorku. :-)

> Polecam www.cyberpaker.com ---> Therma Pro. Tam jest najtaniej!
> Jedno opakowanie chyba 78 pln.

na WWW.SUPLEMENTY.NET
jeszcze taniej -> 75 zl za opakowanie...

a co do centralnego to sie zgadzam ,chore ceny...

pizza - DO
Slimtropic
[MM] - parówki?
zna sie ktos na diecie wysokobialkowej?