FAQ dieta, odchudzanie, suplementy

21. Data: 2003-06-26 13:49:08

Temat: Re: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soneet" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jECKa.20149$kC4.310916@news.chello.at...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> Uprzejmie dziekuje za stworzenie tej stronki, nareszcie wiem o co chodzi z
> MM, DO, "13" itp.
>
> serdecznosci
> :-) Joanna :-)

Uprzejmie informuję, że DO na tej stronie nie jest przedstawiona w
obiektywny sposób, mimo starań autora strony. Jeśli Cię interesuje DO to
jest kilka linków ludzi, którzy tę dietę stosują, a więc znają ją trochę
lepiej niż jej przeciwnik, który nie przeczytał ani jednej książki
J.Kwaśniewskiego, ani nie stosował tej diety. Czysty
teoretyk-krytyk-misjonarz... ;)))
To tylko gwoli wyjaśnienia...

22. Data: 2003-06-26 15:48:00

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdetko$ohn$1@news.onet.pl...

<ciach>
> [...]
> lepiej niż jej przeciwnik, który nie przeczytał ani jednej książki
> J.Kwaśniewskiego, ani nie stosował tej diety. Czysty

Staram sie sumiennie poszperac po roznych stonkach i dobrac cos dla siebie,
niestety to nie takie proste dopasowac odpowiednia diete. mam do zrzucenia
duzo cialka, ale wlasny charakterek i tryb pracy wyklucza systematycznosc.
zdana jestem jedynie na sniadanka i zimne podjadanka w ciagu dnia o cieplym
posilku moge myslec dopiero kolo 21, a to juz stanowczo za pozno, (moge isc
spac glodna, nie wstane w nocy z glodu do lodowki), Moze macie jakies
pomysly? W dodatku z aktywnoscia fizyczna tez krucho, siedze za biurkiem,
siedze w samochodzie - (rower i autonogi - odpadaja - towary do przewozenia,
:-) A kilogramy cialka juz troche za bardzo dokuczja.

poszukiwacz dietowy
:-) Joanna :-)

23. Data: 2003-06-26 16:19:51

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przewozenia,
> :-) A kilogramy cialka juz troche za bardzo dokuczja.

Idealnie nadajesz się na DO ;)))
Slawek

24. Data: 2003-06-26 16:44:42

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

<ciach>

> Idealnie nadajesz się na DO ;)))
> Slawek

:-) Dlaczego idealnie?

serdecznosci
:-) Joanna :-)

25. Data: 2003-06-26 18:11:19

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Wyjąłeś mi to z ust!!! : )
Krystyna

26. Data: 2003-06-26 18:20:08

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> <ciach>

> :-) Dlaczego idealnie?

Bo każdy idealnie nadaje się na DO ;-)) pod warunkiem, że będzie
potrafił ją prawidłowo stosować ;-))

--
brow(J)arek pozdrawia

27. Data: 2003-06-26 18:22:05

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soneet" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> <ciach>

> :-) Dlaczego idealnie?

Bo na DO jada się zwykle 2 posiłki śniadanie i obiadokolacje ;)
nie wymaga zbyt wiele trudu bo posiłki nie muszą być bardzo urozmaicone,
można jadać kolacje przed snem bo ilość pożywienia jest niezbyt duża na cały
dzień i nie wymaga inensywnego treningu aby odczuć efekty , jedyne czego
wymaga to trochę chęci i samozaparcia ;))))
Slawek

28. Data: 2003-06-26 18:27:14

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzień i nie wymaga inensywnego treningu aby odczuć efekty , jedyne czego
> wymaga to trochę chęci i samozaparcia ;))))

:-))))))))))))))))) Dzieki serdeczne, szperam za szczegolami i chyba
dolacze do grona DO :-))))))

podziekowanka
:-) Joanna :-)

29. Data: 2003-06-26 19:54:28

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-))))))))))))))))) Dzieki serdeczne, szperam za szczegolami i
chyba
> dolacze do grona DO :-))))))

Amen

--
brow(J)arek pozdrawia

P.S. Krysia i Sławek gratuluję !!! Kilka postów Wam wystarczyło :-)

30. Data: 2003-06-26 20:14:05

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> --
> brow(J)arek pozdrawia
>
> P.S. Krysia i Sławek gratuluję !!! Kilka postów Wam wystarczyło :-)

NIE TAK SZYBKO!!! Jeżeli mam zrezygnowac z owocow i warzywek na rzecz
karkowki smazonej na smalcu to zegnaj DO!

:-) Joanna :-)

pizza - DO
Slimtropic
[MM] - parówki?