FAQ dieta, odchudzanie, suplementy

41. Data: 2003-07-08 12:18:30

Temat: Re: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:beec0h$qp1$1@inews.gazeta.pl...

> Oj przeginasz. Mam kumpla, ktory lysial w bardzo widoczny sposob juz na
> studiach. I co? Może tez byl to objaw starzenia? Teraz jest prawie
calkiem
> lysy i jakos nie umiera.
> Kwasniewski twierdzi, ze DO przedluza zycie, ale sam dobrze wiesz, bez
bardzo
> dlugoterminowych badan nie da sie tego bezspornie udowodnic.

Uspokoiłeś mnie. Teraz już nie mamy żadnych wątpliwości, że Kwaśniewski
pomimo farbowania włosów będzie żył 800 lat.
Ufff, co za ulga.
:-P

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

42. Data: 2003-07-08 14:20:25

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bdetko$ohn$1@news.onet.pl...

> Uprzejmie informuję, że zdaniem Krysi obiektywne przedstawienie DO, to
> uznanie jej za jedynie słuszną dietę dla całej ludzkości. Jest to wbrew
> badaniom naukowym i dlatego strona nie będzie pseudoobiektywna a la Krysia
> opty.

> Czytając książkę Kwaśniewskiego dowiesz się, że jej autor zamierza żyć 800
> lat. Niestety w wieku 66 lat okropnie łysieje, a jest to oznaką starzenia
> się...

Czy wobec Twojego ewidentnego braku sympatii dla diety optymalnej mogę Cię
już wypisać z listy sympatyków DO???
Bardzo proszę o odpowiedź.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Chodzi o to, żebyś się potem tu na grupie nie skarżył, że niedobra Krysia
usunęła Cię z listy sympatyków DO. Po co to udawanie, jeśli się jest
zdecydowanym przeciwnikiem jakiejś diety?

Krystyna

43. Data: 2003-07-08 15:07:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:beejva$gc4$1@news.onet.pl...

> [...]
> usunęła Cię z listy sympatyków DO. Po co to udawanie, jeśli się jest
> zdecydowanym przeciwnikiem jakiejś diety?

Jestem przeciwnikiem fanatyków i szarlatanów.

Jak możesz przeczytać na mojej stronie polecam dietę Kwaśniewskiego dla
niektórych osób. Jestem więc sympatykiem tej diety.

Uważam, że optymalni są ludźmi sympatycznymi podobnie jak sympatyczne są
ślepe kocięta.

44. Data: 2003-07-08 18:25:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak możesz przeczytać na mojej stronie polecam dietę Kwaśniewskiego dla
> niektórych osób. Jestem więc sympatykiem tej diety.

Jak możesz opluwać autora diety optymalnej sugerując że nie jest zbyt
inteligentny i jednocześnie być sympatykiem jego diety. Przecież mało
inteligentny człowiek nie może wymyślić sensownej diety, i to w dodatku tak
odmiennej i wbrew wszelkim obowiązującycm zasadom w doktrynie medycznej.
Nie można być trochę w ciąży... ;)
Pomysł: "DO tylko dla niektórych osób" jest Twoim pomysłem. Dlaczego uważasz
się w tym za eksperta? Z wykształcenia nie jesteś ani lekarzem, ani
dietetykiem. Na jakiej podstawie podważasz zdanie samego autora, czyli
lekarza J.Kwaśniewskiego, że dieta jest dla wszystkich ludzi?

> Uważam, że optymalni są ludźmi sympatycznymi podobnie jak sympatyczne są
> ślepe kocięta.

Rozkoszne...

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Ten kto potrafi dobrze radzić sobie, ten może radzić innym.

45. Data: 2003-07-09 08:14:49

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> skribis:

>Czytając książkę Kwaśniewskiego dowiesz się, że jej autor zamierza żyć 800
>lat.

ciekawe o zrobia optymalni po jego smierci (w wieku ponizej 880 lat) :)
Znajac historie, pewnie zaloza sekte :)

Pozdrawiam, Leh.
--
Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

46. Data: 2003-08-11 16:40:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bef2bf$j2n$1@news.onet.pl...

> [...]
> dietetykiem. Na jakiej podstawie podważasz zdanie samego autora, czyli
> lekarza J.Kwaśniewskiego, że dieta jest dla wszystkich ludzi?

Uzasadniałem to wielokrotnie.
Jeżeli zależy Ci na zdaniu ekspertów, to już je poznałaś. Zdecydowanie
twierdzą, że DO szkodzi zdrowiu w dłuższym okresie. Linki do źródeł są na
mojej stronie oraz w archiwum grupy.

> Rozkoszne...

:-)

Strona domowa http://www.janwer.com/