FAQ o odchudzaniu i ECA (termogeniki)

1. Data: 2002-06-06 21:44:07

Temat: FAQ o odchudzaniu i ECA (termogeniki)
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulepszyłem nieco FAQ, kilkadziesiąt nowych przecinków :-)
Dodałem mini FAQ o ECA i termogenikach.

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ kliknij "Dieta"
Później kliknij FAQ o ECA - termogeniki.

Ciekaw jestem, co lekarze sądzą o kontrowersyjnym suplemencie ECA (efedryna,
kofeina, aspiryna)? Na zachodzie jest to uznany specyfik, w Polsce zupełnie
nieznany. Opinie na ten temat często przypominają babcine opowiadania o
wilkołakach.

Zawarłem też przepis na domowy sposób na ECA. Odradzam jednocześnie jego
stosowanie. Jakie działania uboczne będzie miało wielotygodniowe
przyjmowanie 3-4 tabletek Tussipectu dziennie?

Mam nadzieję na merytoryczną dyskusję bez lekkomyślnych oskarżen i po
zapoznaniu się z materiałem z artykułu oraz z linku na temat ECA podanego
pod koniec artykułu.

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

2. Data: 2002-06-07 06:12:33

Temat: Re: FAQ o odchudzaniu i ECA (termogeniki)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jun 2002, Janek Werbinski wrote:

> [...]
> (efedryna, kofeina, aspiryna)? Na zachodzie jest to uznany specyfik, w
> Polsce zupełnie nieznany. Opinie na ten temat często przypominają

skladniki tego specyfiku sa znane, nie znany jest natomiast ich
laczenie w formie specyfiku sluzacego odchudzaniu. Literatura
(Medline) podaje zrodla naukowe piszace o tym specyfiku, ktory
wg. tejze daje podobno efekty jednak trzeba zwracac uwage na
powazne zagrozenie o ktorym sie pisze otoz przegrzanie. Aspiryna
w tym zestawie jest wlasnie po to aby chronic przed przegrzaniem
w trakcie tej terapii ale Ci, ktorzy ta terapia zajmowali sie
zastanawiaja sie, czy w kazdym przypadku jest to dostateczna
ochrona przed przegrzaniem i nastepowym uszkodzeniem mozgu.
Tych ktorzy chca wiedziec wiecej - polecam poszperaniu
w Medline. Mnie tak jakby osobiscie problem nie dotyczy
poniewaz mam 185cm wzrostu a waze 60kg a jem ile chce
- nigdy nie bylem anorektykiem.

----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-06-07 07:32:03

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...
> [...]

> (efedryna, kofeina, aspiryna)? Na zachodzie jest to uznany specyfik, w
> Polsce zupełnie nieznany. Opinie na ten temat często przypominają

piszesz: skladniki tego specyfiku sa znane, nie znany jest natomiast ich
laczenie w formie specyfiku sluzacego odchudzaniu. Literatura
(Medline) podaje zrodla naukowe piszace o tym specyfiku, ktory

odp:
W Danii ECA opisane w FAQ jest na receptę i zostało w ciągu kilku lat
przepisane dla około dziewięciu milionów osób, co świadczy o tym, że jest to
znany i stosowany w oficjalnej medycynie preparat.

4. Data: 2002-06-07 08:30:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jun 2002, Janek Werbinski wrote:

> piszesz: skladniki tego specyfiku sa znane, nie znany jest natomiast ich
> laczenie w formie specyfiku sluzacego odchudzaniu.

w Polsce nie, przepraszam za skrot myslowy. Trudno miec doswiadczenie
na temat leku niezarejstrowanego w kraju - znaczy pytac musisz lekarzy
polonijnych, ktorzy moze sie zetkneli z tym lekiem w praktyce a nie
tylko w literaturze

P.
----

5. Data: 2002-06-07 11:38:23

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> skrev i meddelandet
> W Danii ECA opisane w FAQ jest na receptę

a znasz moze nazwe handlowa tego leku? (Znam troche szwedzki rynek
farm. ale "ECA" jest mi obce. )

magda

6. Data: 2002-06-07 11:41:33

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:adq5qj$h0h$1@news.onet.pl...

> a znasz moze nazwe handlowa tego leku? (Znam troche szwedzki rynek
> farm. ale "ECA" jest mi obce. )

Zapoznaj się z rynkiem amerykańskim. Przykłaowe nazwy: xenadrine,
hydroxycut. ripped fuel, therma pro, eca stack, itp.....
www.cytodyne.com to prod. xenadrine
wiecej jest w FAQ, tam jest link do kilkudziesieciu producentow

7. Data: 2002-06-07 19:21:35

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adol28$r7m$1@news.tpi.pl...
> Ciekaw jestem, co lekarze sądzą o
kontrowersyjnym suplemencie ECA (efedryna,
> kofeina, aspiryna)?

Jak przypuszczam nie jest to preparat dla osób
majacych problemy z ciśnieniem (nadciścienie)
chyba że taki skład leku niweluje dziłanie kofeiny
?

Sark

8. Data: 2002-06-07 20:05:27

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zapoznaj się z rynkiem amerykańskim. Przykłaowe nazwy: xenadrine,
> hydroxycut. ripped fuel, therma pro, eca stack, itp.....

OK, znalazlam je. Jest sporo preparatow szybciej spalajacych tluszcz i
dzialajacych na zasadzie ECA ale nie sa one dopuszczone do rynku w
aptekach.

magda

9. Data: 2002-06-07 20:18:31

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przypuszczam nie jest to preparat dla osób
> majacych problemy z ciśnieniem (nadciścienie)
> chyba że taki skład leku niweluje dziłanie kofeiny

Nadciśnienie absolutnie wyklucza stosowanie ECA, chyba że chcą sobie zrobić
kuku. :-)
Dla osób o niskim /normalnym ciśnieniu i spełnieniu pozostałych warunków
jest bezpieczny.

Na ile jest szkodliwy dla nadciśnieniowców można obliczyć barzo prosto: 3
dawki eca dziennie, to 600 mg kofeiny, tyle co w 10 bardzo mocnych kawach.
Dawka śmiertelna kofeiny to około 5000 mg. Do tego efedryna. Osoby z
problemami układu krążenia nie powinny nawet eksperymentować.

10. Data: 2002-06-07 20:20:55

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, znalazlam je. Jest sporo preparatow szybciej spalajacych tluszcz i
> dzialajacych na zasadzie ECA ale nie sa one dopuszczone do rynku w
> aptekach.

Nie ma preparatów szybciej spalających tłuszcz nie będących narkotykami lub
środkami szkodliwymi. ECA można porównać z clenbuterolem ale ten drugi nie
jest nieszkodliwy. Następnie dłuuuuugo nic i np chrom, kawa, zielona
herbata.

Nie dopuszczają tego, bo desperaci chcący zrzucić 20 kg w trzy tygodnie będą
jedli 10-15 dawek dziennie (przypadki autentyczne) i zrobią sobie krzywdę.
Dla myślących jest OK.

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Bolące kolana
przepulina
Trądzik... niestety.
Nowotwory nowe metody leczenia
Kiedy łożysko przedwczesnie się starzeje?