Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: FAQ pl.rec.robotki-reczne
Date: Sat, 19 May 2007 20:08:32 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 50
Message-ID: <f2ne5o$l4$1@news.onet.pl>
References: <f2ml5k$spd$1@atlantis.news.tpi.pl>
<4...@n...onet.pl> <f2n8u6$f6p$1@inews.gazeta.pl>
<f2nd1k$rfi$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: fw-gw-atm.mimuw.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1179597816 676 193.0.96.15 (19 May 2007 18:03:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 May 2007 18:03:36 +0000 (UTC)
X-Sender: 59aHU22xCuqbhmI/joAcOLPpyuYqtOYw
In-Reply-To: <f2nd1k$rfi$1@nemesis.news.tpi.pl>
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20070102)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.robotki-reczne:101315
Ukryj nagłówki
> W związku z powyższym wydaje mi się, że warto jest wymieniać się uwagami na
> temat sklepów internetowych
warto
choć np. Wojtek wydaje mi się horrendalnie drogi
to akurat mozna stwierdzic bez kupowania tam, wystarczy porownac ceny
> moim zdaniem to właśnie grupa jest miejscem, gdzie można by uwagi o sklepach
> wymieniać
zgadzam sie
Nie przekonują mnie recenzje zamieszczone na stronach tego czy
> innego sklepu, bo wszystkie te recenzje powinny Bardziej przekonują mnie
indywidualne oceny np. na
> aukcjach, gdzie każdy klient ma prawo ocenić sprzedawcę, a sprzedawca nie
> może sobie wykasować z własnego serwera niepochlebnych opinii a zostawić
> same peany pochwalne.
Niewatpliwa racja
> No, i jestem za tym, by opinie o sklepach wisiały na FAQ, ponieważ pytanie o
> sklepy to jedno z częściej zadawanych pytań "na grupie", więc początkujące
> (zaawansowane też) robótkowiczki zamiast kopać po archiwum mogłyby mieć
> kompendium wiedzy "zaopatrzeniowej" pod ręką, na dodatek z ewentualną
> wskazówką gdzie warto kupować a gdzie trzeba liczyć się z ewentualnym
> brakiem towaru, gdzie zamiast białej włóczki Monika wetkną nam Snehurkę
> ecru w tej samej cenie, a gdzie brać poprawkę na długi czas oczekiwania.
Ma to sens... zaś nie umieszczanie zlych sklepow w FAQ nie ma sensu, bo
to ze sklepu nie ma w FAQ nie swiadczy wcale o tym, ze jest on zly,
tylko ze z jakis powodow nie zostal dodany lub niedawno dopiero powstal
> Chciałabym móc do każdego linku do sklepu dodać ankietę (może tak byłoby
> najsprawiedliwiej - każdy sklep miałby punktową ocenę, co o tym
> myślicie?)....
pomysl nie jest zly... warto by bylo z zaznaczaniem z jakiego powodu
jest dana ocena...
ale nie potrafię, moja wiedza z zakresu IT jest za krótka,
> niestety. Wiem jednak, że mogę na Was liczyć
poniewaz czuje sie troche wezwana do tablicy to pragne oswiadczyc, ze
nie mialam nigdy do czynienia z tworzeniem stron www, w zwiazku z tym ja
nie pomoge :(
pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz), ktora ostatnio odkryla ile jest slicznych wzorow xxx
|