Re: FAQ- propozycja

From: "drzewko" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: FAQ- propozycja
Date: 10 Dec 2003 12:13:19 +0100

> Tomku,ja nadal zajmuje sie redagowaniem FAQ,to ze sie pozegnalam na jakis
> czas nie znaczy ,ze zaniedbalam pewnych obowiazkow.
> A jesli chodzi o propozycje drzewka to przypominam ,ze takie kroki byly
> podejmowane juz co najmniej dwa razy(rowniez w celu "wrzucenia" na nasza
> stronke grupowa).
> Pozdrawiam Pusia a czasami Beata w podrozy(Białystok/Strasbourg)

Jakze Cie milo slyszec Pusiu :)

Nie wiedzialam, ze taka propozycja juz padla :(
No ale moze tym razem sie uda :)
Zasatanawiam sie tylko czy przez to FAQ nie rozrosnie sie ....gigantycznie :)
Nie chce nic obiecywac, ale podobno na moim macierzystym serwerze mozna sobie
postawic nieduza stronke www. Maz mi powiedzial, ze to proste, no bo ja nie chce
zadnych bajerow itp. itd. ...
Moze cos wyjdzie.... Po swietach :) Na razie ciii :)

Tak czy inaczej - mam duza skrzynke pocztowa, w swieta pewnie troche czasu, wiec
jesli ktos ma jakies juz propozycje do listy to prosze na priva. Postaram sie
to wszystko zlozyc do kupy i potem zdecydujemy co dalej. Jak nie bedzie togo
zbyt duzo to przekaze to Pusi do FAQ :)

No to co, w chwilach swiatecznych wspomnien, wspomnijcie sobie gdzie cos fajnego
kupilyscie, gdzie cos widzialyscie ciekawego do robotek i piszcie :
d...@B...net. Oczywiscie bzdury prosze wyciac :)

Pusiu szerokiej i szczesliwej drogi do Strasburga
Odzywaj sie :)

Usciski cieple
drzewko
PS. W mailu bardzo bym prosila o podanie miasta :)