FAQ- propozycja

1. Data: 2003-12-09 11:08:20

Temat: FAQ- propozycja
Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Tak sobie siedze i mysle i wymyslilam taka rzecz :)
Czesto na grupie pojaiwaja sie pytania typu: gdzie w ... (tu nazwa miasta) mozna
kupic/jest pasmanteria, wloczka, igly, materialy itp. itd. Ba, sama zadawalam
takie pytania :)
I tak sie zastanawiam czy nie byloby fajnie zrobic taki niezbednik dla kazdego
miasta, gdzie bylyby adresy, tel, asortyment i pare opinii (np. wybor duzy,
sprzedwaca nieuprzejmy, ceny kosmiczne). Moznaby to dodac do FAQ albo moze jakas
osoba zgodzialby sie dodac to do swojej stronki.
Myslalam o kategoriach robotkarskich (pasmanterie, tkaniny, ciekawe sklepy) oraz
"nie-robotkarskich" np. ciekawe antykwariaty gdze mozna zdobyc czasem ciekawe
dziela robotkowe (nie wszystkie to prowadza niestety :(), ksiegarnie z duzymi
dzialami rekodzielniczymi...

Co wy na to?

pozdrowki cieplutkie
drzewko
PS. Ja moge sie podjac przygotowania czesci krakowskiej

1. Data: 2003-12-09 13:12:48

Temat: Re: FAQ- propozycja
Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciekawe
> dziela robotkowe (nie wszystkie to prowadza niestety :(), ksiegarnie z

Ja jestem za.
Chociaż nie wiem jak najlepiej to zrobić?
Sama znam niewiele miejsc, ale może przydatnych
Hania (Będzin)

1. Data: 2003-12-09 13:39:38

Od: "Zoltar" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Tak na marginesie, kto sie teraz zajmuje redagowaniem FAQ-a robutek?
odp.prosze na prv.

Pozdrawiam Tomek

1. Data: 2003-12-09 13:46:28

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drzewko" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mozna
> kupic/jest pasmanteria, wloczka, igly, materialy itp. itd. Ba, sama

Ja jestem za. Własnie jestem na etapie przeszukiwania krakowskich
pasmanterii i chętnie się podzielę wiadomościami. Proszę o jakieś wskazówki
techniczne jak to zrobić. Czy jest może jakaś stronka grupowa??

Dodo (Kraków)

1. Data: 2003-12-09 15:23:11

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie, kto sie teraz zajmuje redagowaniem FAQ-a robutek?

Tomku,ja nadal zajmuje sie redagowaniem FAQ,to ze sie pozegnalam na jakis
czas nie znaczy ,ze zaniedbalam pewnych obowiazkow.
A jesli chodzi o propozycje drzewka to przypominam ,ze takie kroki byly
podejmowane juz co najmniej dwa razy(rowniez w celu "wrzucenia" na nasza
stronke grupowa).Ja sama lazilam po miescie i spisywalam wszystkie dane ale
potem zawsze okazywalo sie ,ze grupowiczki z innych miast nie przyslaly
namiarow i zamysl dodawania tego do FAQ lub stronki grupowej upadal z powodu
braku danych. i jak wiecie stronka grupowa dalej "lezy",juz nawet nie
pamietam ile osob zobowiazywalo sie ja wykonczycJesli grupowiczki z danego
miasta "skrzykna" sie i rzetelnie przysla mi namiary oczywiscie dolacze to
do FAQ.
Pozdrawiam Pusia a czasami Beata w podrozy(Białystok/Strasbourg)

1. Data: 2003-12-10 07:58:29

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miasta "skrzykna" sie i rzetelnie przysla mi namiary oczywiscie dolacze to
O kurcze, ja się teraz czuję przywołana do tablicy. "Sto lat temu"
podwiesiłam się, że zrobię taką listę poznańską i nawet taką mam tyle że
strasznie nieuporządkowaną. Obiecuję wziąć się za nią w przyszłym roku
(teraz nie mogę bo mam milion bombek do oszydełkowania, sami rozumiecie, mam
nadzieję oczywiście).
Przepraszam bardzo.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-12-10 11:13:19

Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronke grupowa).
> Pozdrawiam Pusia a czasami Beata w podrozy(Białystok/Strasbourg)

Jakze Cie milo slyszec Pusiu :)

Nie wiedzialam, ze taka propozycja juz padla :(
No ale moze tym razem sie uda :)
Zasatanawiam sie tylko czy przez to FAQ nie rozrosnie sie ....gigantycznie :)
Nie chce nic obiecywac, ale podobno na moim macierzystym serwerze mozna sobie
postawic nieduza stronke www. Maz mi powiedzial, ze to proste, no bo ja nie chce
zadnych bajerow itp. itd. ...
Moze cos wyjdzie.... Po swietach :) Na razie ciii :)

Tak czy inaczej - mam duza skrzynke pocztowa, w swieta pewnie troche czasu, wiec
jesli ktos ma jakies juz propozycje do listy to prosze na priva. Postaram sie
to wszystko zlozyc do kupy i potem zdecydujemy co dalej. Jak nie bedzie togo
zbyt duzo to przekaze to Pusi do FAQ :)

No to co, w chwilach swiatecznych wspomnien, wspomnijcie sobie gdzie cos fajnego
kupilyscie, gdzie cos widzialyscie ciekawego do robotek i piszcie :
d...@B...net. Oczywiscie bzdury prosze wyciac :)

Pusiu szerokiej i szczesliwej drogi do Strasburga
Odzywaj sie :)

Usciski cieple
drzewko
PS. W mailu bardzo bym prosila o podanie miasta :)

[allegro] szok
[Allegro] hafty
witam ponownie
ciekawostka - cena książki na zakonczenie aukcji na allegro
[szydełko] serwetki, obrusy i inne