FARBY - co polecacie?

1. Data: 2002-12-16 08:53:21

Temat: FARBY - co polecacie?
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę malować calutkie mieszkanie. Jakie farby polecacie (juz wiem, że
Dekoral jest be). Poprzednio malowałam wszystko Beckersem ale teraz chyba
nie będzie mnie stać :(
Co polecacie?
--
ulapod

1. Data: 2002-12-16 09:37:17

Temat: Re: FARBY - co polecacie?
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> Będę malować calutkie mieszkanie. Jakie farby polecacie (juz wiem, że
> Dekoral jest be). Poprzednio malowałam wszystko Beckersem ale teraz chyba
> nie będzie mnie stać :(
> Co polecacie?

Ja pomalowalem Dekoralem i mam cacy :-))

Zaslav

1. Data: 2002-12-16 10:04:12

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę malować calutkie mieszkanie. Jakie farby polecacie (juz wiem, że
> Dekoral jest be). Poprzednio malowałam wszystko Beckersem ale teraz chyba
> nie będzie mnie stać :(
> Co polecacie?
Beckersa :)
Litr farby (jasny popiel, z mieszalnika) kosztował ok. 24 zł. Wcześniej
ściany były zagruntowane i 2 x pomalowane białą Jedynką. Są miejsca, gdzie
Beckers starczył na jednokrotne malowanie! :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-12-16 10:22:16

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-12-16 09:53, Użytkownik ulapod napisał:
> Będę malować calutkie mieszkanie. Jakie farby polecacie (juz wiem, że
> Dekoral jest be). Poprzednio malowałam wszystko Beckersem ale teraz chyba
> nie będzie mnie stać :(
> Co polecacie?

Ja malowalem Jedynka, w Castoramie 29 zl/10L kryje raczej srednio, ale
za ta cene mozna pomalowac trzy razy a i tak bedzie sporo taniej niz
beckersem.

1. Data: 2002-12-16 10:26:54

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ściany były zagruntowane i 2 x pomalowane białą Jedynką. Są miejsca, gdzie
> Beckers starczył na jednokrotne malowanie! :)

Ja używałem Dulux-a z mieszalnika (ok. 30zł/l, ale z tego co wiem to ma
wiekszą wydajność od Beckers-a) lub gotowe kolory ("Kolory Świata" - ok.
20zł/l). Miałem ściany raz pomalowane tanią białą farbą (Jedynką lub jeszcze
tańszą - Eko-biel z Lakmy), co posłużyło za grunt i w większości pomieszczeń
także wystarczyło jednokrotne pomalowanie. W dwóch pomieszczeniach
pomalowałem dwukrotnie, ale dlatego bo mi trochę brakło farby, a była to
gotowa farba w opakowaniu 2.5l i postanowiłem, że i tak mam farbę to
pomaluję drugi raz.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-12-16 11:39:46

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <atk9ev$1dq$1@news.tpi.pl>, Krzysztof wrote:

> Ja malowalem Jedynka, w Castoramie 29 zl/10L kryje raczej srednio, ale
> za ta cene mozna pomalowac trzy razy a i tak bedzie sporo taniej niz
> beckersem.

A Twoja praca i czas się nie liczy?

My (tzn. mój mąż) malowaliśmy Duluxem. Farba kładziona raz (i wcale
nie Once), czyli do małych pokojów (ok.10m2) wystarczył jeden
standardowy kubełek na pokój (nie pamiętam pojemności, pewnie ok 2l).
Przedpokój mąż malował jakimś białym Malwinem, a co się najęczał, a co
się namachał pędzlem, to jego:)

Renata

1. Data: 2002-12-16 12:12:50

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-12-16 12:39, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

> [...]
> standardowy kubełek na pokój (nie pamiętam pojemności, pewnie ok 2l).
> Przedpokój mąż malował jakimś białym Malwinem, a co się najęczał, a co

Hmm, nie watpie w umiejetnosci, ale ja pokoj 21m2 maluje sam w okolo 1,5
godziny, no ale nie pedzlem (to juz przezytek) tylko walkiem.
Pozatym moje sciany byly szare, nie bialkowane i duluc Once nie kryl
takiej powierzchnie, trzeba bylo malowac conajmniej dwa razy, wiec
koszty sa naprawde wysokie. Natomiast osobiscie w 1,5 godziny nie
zarabiam 150zl (tyle wzialby malarz za taki pokoj), wiec oplacalo sie
tym bardziej.

1. Data: 2002-12-16 13:05:43

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <atkfua$gfq$1@news.tpi.pl>, Krzysztof wrote:

> Hmm, nie watpie w umiejetnosci, ale ja pokoj 21m2 maluje sam w okolo 1,5
> godziny, no ale nie pedzlem (to juz przezytek) tylko walkiem.

Oczywiście, był to wałek, ale w opisywanej sytuacji machać pędzlem się
lepiej się kolokuje niż machać wałkiem :)

Renata

1. Data: 2002-12-16 23:04:14

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:

> Litr farby (jasny popiel, z mieszalnika) kosztował ok. 24 zł. Wcześniej
> ściany były zagruntowane i 2 x pomalowane białą Jedynką. Są miejsca, gdzie

A dlaczego malowałeś ściany przed Beckersem białą farbą?
Czy zawsze tak powinno się robić przed polożeniem koloru?

--
ulapod

1. Data: 2002-12-16 23:06:42

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> Ja pomalowalem Dekoralem i mam cacy :-))

Czy uzywałeć może gotowych kolorów (typu; żóty słoneczny itp.)?
Czy trzeba wtedy malowć dwukrotnie czy kryje za jednym razem?

--
ulapod

płytki Bohemia Gres - czy warto i gdzie na Śląsku?
Informacje na temat cen wody. (??)
jak obudować wannę narożną?
działka
Jakie są ceny za wodę ??