FOREVER

1. Data: 2002-11-22 23:44:03

Temat: FOREVER
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

Klaniam sie towarzystwu, i informuje ze sie tu znowu bede pojawial.
hahahaha

2. Data: 2002-11-23 09:27:38

Temat: Re: FOREVER
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kope lat Bischoop, witam serdecznie :-)))))))) W koncu porzadek zapanuje i
skoncza sie te odpowiedzi nad cytatami ;-)))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

in...

3. Data: 2002-11-23 11:00:17

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <arne4f$4er$1@news.onet.pl> Oasy napisał(a):

> Kope lat Bischoop, witam serdecznie :-)))))))) W koncu porzadek zapanuje i
> skoncza sie te odpowiedzi nad cytatami ;-)))))))))))

> [...]
*PLONK WARNING*
Powod: Nieprzestrzeganie Netykiety, odpisywanie nad cytatami.
Na dowod powyzszego zostaje niesciety watek.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

4. Data: 2002-11-23 11:07:26

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@K...RUSSIA> schrieb im Newsbeitrag
in...

> [...]
> >>

> *PLONK WARNING*
> Powod: Nieprzestrzeganie Netykiety, odpisywanie nad cytatami.
> Na dowod powyzszego zostaje niesciety watek.

Wiedzialem ze mozna na ciebie liczyc :-))) Juz sie poprawiam szefie :-)))))
Ale uwazaj tez na tych co nie wycinaja zbednych cytatow i sygnaturek ;-))))

Andrzej

5. Data: 2002-11-23 11:18:16

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <arnng7$oms$1@news.onet.pl> Oasy napisał(a):

> Wiedzialem ze mozna na ciebie liczyc :-))) Juz sie poprawiam szefie :-)))))
> Ale uwazaj tez na tych co nie wycinaja zbednych cytatow i sygnaturek ;-))))

Ja uwazac nie musze, 2 lata temu zrobilem sobie macro, i samo wylapuje
posty ktore nie sa pisane zgodnie z netykieta, i automatycznie odpowiada
nie, przy czym dodaje je do pliku Score, i ten post na ktory wlasnie
odpowiedziales zostal wygenerowany przez to macro.

6. Data: 2002-11-23 11:35:21

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@K...RUSSIA> schrieb im Newsbeitrag
in...

> [...]
> nie, przy czym dodaje je do pliku Score, i ten post na ktory wlasnie
> odpowiedziales zostal wygenerowany przez to macro.

Kurcze, w zasadzie juz nie powinno, bo wszyscy tu juz znaja Twoje
nieprzecietne mozliwosci, ale jednak mnie zatkalo :-))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

PS Moglbys zaznaczyc ktore posty sa z macra, bo nie lubie polemizowac z
automatycznymi sekretarkami :-)))

7. Data: 2002-11-23 13:39:57

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <arnp4i$rlu$1@news.onet.pl> Oasy napisał(a):

> Kurcze, w zasadzie juz nie powinno, bo wszyscy tu juz znaja Twoje
> nieprzecietne mozliwosci, ale jednak mnie zatkalo :-))))))))

Czy ja wiem czy nieprzecietne, znam wielu wielu o wiele lepszych
odemnie, ale gdybym chcial byc tacy jak oni to bym byl rogaczem :-)

> PS Moglbys zaznaczyc ktore posty sa z macra, bo nie lubie polemizowac z
> automatycznymi sekretarkami :-)))

EEE a po co.....? bywalcy stali grupy sami beda wiedzieli co jest i jak,
a newbiesi niech se popolemizuja.

8. Data: 2002-11-23 17:28:48

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to porozmawialiście sobie panowie (?) zgodnie z nietykietą - na temat,
bez wtrętów osobistych.
Sowa- co to uważa, że nietykieta dla ludzi, nie ludzie dla nietykiety.

9. Data: 2002-11-23 18:18:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> No to porozmawialiście sobie panowie (?) zgodnie z nietykietą - na temat,
> bez wtrętów osobistych.
> Sowa- co to uważa, że nietykieta dla ludzi, nie ludzie dla nietykiety.

My po prostu calemu swiatu chcielibysmy pokazac jak bardzo sie lubimy :-))))
W dodatku laczy nas jeden cel, kazdy z nas na swoj sposob pilnuje netykiety,
nieprawdopodobne, co?
Co najwazniejsze bardzo Ci dziekuje za ta uwage, jeszcze kilka takich
niuansow i bedziemy mogli uznac ten watek za obowiazkowy :-)))

Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2002-11-23 18:25:41

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <arodla$fem$1@news.onet.pl> Sowa napisał(a):

> No to porozmawialiście sobie panowie (?) zgodnie z nietykietą - na temat,
> bez wtrętów osobistych.
> Sowa- co to uważa, że nietykieta dla ludzi, nie ludzie dla nietykiety.

Ziomal wyluzuj, ja tu wracam po dlugiej przerwie, i sie witam ze
znajomymi, a na temat jest, Netykieta jest na temat kazdej grupy, czy my
piszemy o kluskach na parze?

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%