prezent dla taty

1. Data: 2002-11-22 13:27:20

Temat: prezent dla taty
Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj tato ma w poniedzialek urodziny. nie mam pojecia co mogłabym mu kupić.
moze ktoś z grupowiczów podsnunąłby mi jakiś pomysł. krawaty i ciepłe
skarpetki odpadają:)
czekam na jakies pomysly
ewa

2. Data: 2002-11-22 13:54:38

Temat: Re: prezent dla taty
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm my tesciowi kupilismy na 50 urodziny zegarek
niespecjalnie drogi, bo cos za okolo 90-100 zl
posrebrzany, z super bransoleta
tesc byl zachwycony

Anka

3. Data: 2002-11-22 14:38:49

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisał w wiadomości
> hmmm my tesciowi kupilismy na 50 urodziny zegarek
> niespecjalnie drogi, bo cos za okolo 90-100 zl
> posrebrzany, z super bransoleta
> tesc byl zachwycony
>
> Anka

niestety odpada...moj ma taki, ze jakbym chciala kupic lepszy to bym chyba
siebie sprzedac musiala :( a na gorszy nie zmieni:)

4. Data: 2002-11-22 14:47:18

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saga wrote:

> Moj tato ma w poniedzialek urodziny. nie mam pojecia co mogłabym mu kupić.
> moze ktoś z grupowiczów podsnunąłby mi jakiś pomysł. krawaty i ciepłe
> skarpetki odpadają:)

A co tata lubi? I podpowiedz moze w jaka strone kupowalas do tej pory
prezenty i jak byly przyjmowane?
Bo wiesz- jeden zachwyci sie pieknym welnianym swetrem a inny uzna, ze
kupilas cos na 'odczep sie'
Ja oscyluje z reguly wsród zainteresowan danej osoby i od tego dopiero
wychodze dalej. Np. mojej mamie dalabym nuty, ksiazke badz bibelot o
którym wiem, ze sie spodoba ale w zadnym razie nie ciuch czy kosmetyki.
pzdr
agi

5. Data: 2002-11-22 14:59:41

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wychodze dalej. Np. mojej mamie dalabym nuty, ksiazke badz bibelot o
> którym wiem, ze sie spodoba ale w zadnym razie nie ciuch czy kosmetyki.

hmmm.ciężkie pytanie. generalnie chciałabym coś symbolicznego bo mój tato
generalnie nie reaguje w żaden sposób na jakiekolwiek prezenty. jak dostał
świetny obraz na 50-tke, który naprawde kosztował mnie kupę kasy, to jedyne
co usłyszałam to dziękuje. żadnych zachwytów, komentarzy ani nic. przykro mi
sie zrobilo troszke.zresztą powinnam sie do tego przyzwyczaic bo tak jest
zawsze:( doszłam wiec do wniosku, ze kupie cos symbolicznego. tylko ze nie
mam pomysłu na "męski" prezent. ciuchy i kosmetyki odpadają -ma ich mnóstwo.
kurcze- no coś dla faceta...

6. Data: 2002-11-22 15:00:38

Temat: Odp: prezent dla taty
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saga <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arlb3v$bok$...@a...dialog.net.pl...
> Moj tato ma w poniedzialek urodziny. nie mam pojecia co mogłabym mu kupić.
> moze ktoś z grupowiczów podsnunąłby mi jakiś pomysł. krawaty i ciepłe
> [...]

Nie wiem czym interesuje się Twój ojciec. Podaję więc listę prezentów które
"chodzą" u mojego Taty: książki (zawsze i chętnie) albumy (szczególnie jak
jest jakis okolicznościowy), Kasety wideo (np kupiliśmy mu niedawno Kabaret
Starszych Panów), papierośnica, portfel, etui na okulary. Tyle na razie
przyszło mi do głowy - Pozdrawiam Beata

7. Data: 2002-11-22 15:07:23

Od: "krupniok" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saga" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zawsze:( doszłam wiec do wniosku, ze kupie cos symbolicznego. tylko ze nie
> mam pomysłu na "męski" prezent. ciuchy i kosmetyki odpadają -ma ich

Męski prezent: Pakowane po 3 szt. - do wyboru smakowe,zapachowe, z
wypustkami lub bez.
;-)
Polecam

8. Data: 2002-11-22 15:15:29

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saga wrote:

> [...]
> świetny obraz na 50-tke, który naprawde kosztował mnie kupę kasy, to jedyne
> co usłyszałam to dziękuje. żadnych zachwytów, komentarzy ani nic.

Obraz jest bardzo trudnym prezentem i nielatwo utrafic- ludzie maja
rozne gusta i wcale nie jest latwo wybrac cos, co sie spodoba
obdarowanemu, bedzie pasowalo do wystroju wnetrza. Nie kazdy lubi tez
miec cos na scianie. A cena wbrew pozorom nie jest tu dobrym
wskaznikiem.

> zresztą powinnam sie do tego przyzwyczaic bo tak jest
> zawsze:(

To masz dwie mozliwosci- albo nie mozesz utrafic albo Twój tata tak juz
ma- nie lubi sie roztkliwiac i wylewnie dziekowac- co wcale nie musi
oznaczac, ze mu sie cos nie podoba.

> doszłam wiec do wniosku, ze kupie cos symbolicznego. tylko ze nie
> mam pomysłu na "męski" prezent. ciuchy i kosmetyki odpadają -ma ich mnóstwo.
> kurcze- no coś dla faceta...

Po pierwsze- zapytaj moze mamy. Moze on cos potrzebuje i akurat nadaloby
sie na prezent.
Po drugie- Beata podala juz ladna liste. Ja dodam skórzane rekawiczki,
ladny szalik do plaszcza- sa tez takie bardziej eleganckie i calkiem
ladne, teczke na dokumenty- bywaja bardzo ladne skorzane badz
skóropodobne. Moze jakies dobre wino? Bardziej symboliczne- zapalniczka.
No i jesli ktos lubi czytac- to ksiazka jest zawsze swietnym pomyslem :)
pzdr
agi

9. Data: 2002-11-22 15:16:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj tato ma w poniedzialek urodziny. nie mam pojecia co mogłabym mu kupić.
> moze ktoś z grupowiczów podsnunąłby mi jakiś pomysł. krawaty i ciepłe
> skarpetki odpadają:)
> czekam na jakies pomysly

-własnoręcznie upieczone ciasto,
- organizer, jakiś ładny,
- książka,
-kosmetyk z serri, którą lubi?
O.

10. Data: 2002-11-22 15:21:50

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" wrote:

zapomnialabym- pieknym prezentem moze byc tez pioro wieczne badz komplet
dlugopis + pioro. Wybór ogromny i w rodzajach i cenowy. Latwe do
zapakowania ( pudelko ;)
pzdr
agi

Znalazlam Dziecko!!!! - Warszawa