Facet i kuchnia :)

1. Data: 2003-01-10 22:54:55

Temat: Facet i kuchnia :)
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam i ubawiłam się. Ale najgorsze, że coś w tym jest dziwnie
znajomego. :)))

"Porównanie czynności mężczyzn i kobiet przygotowywania herbaty
Ona:

a.. Nalać wody do czajnika.
b.. Włączyć gaz.
c.. Postawić czajnik na gazie.
d.. Po zagotowaniu wody zalać herbatę w szklance.

On:

a.. Odnaleźć kuchnię.
b.. Poszukać szafki ze szklankami.
c.. Półtorej godziny szukać herbaty.
d.. Jest szklanka !!!
e.. Po zrujnowaniu kuchni znaleźć łyżeczkę !!!
f.. Zapalić gaz (czym ?)
g.. Aha. zapałki lub zapalniczka do gazu.
h.. Po trzech kwadransach uruchomić zapalniczkę do gazu i o dziwo zapalić
gaz.
i.. Czajnik - na szczęście jest na wierzchu.
j.. Nalać wody (zimnej !!!)
k.. Czekając na zagotowanie wody oglądać mecz.
l.. Po meczu poczuć swąd z kuchni.
m.. Stwierdzić spalenie czajnika.
n.. Wyjąć z szafki garnek.
o.. Powtórzyć czynności od pkt. od 10-12.
p.. Postanowić stać cały czas przy garnku.
q.. Po stwierdzeniu wydobywającej się pary z garnka uznać wodę na
zagotowaną.
r.. Chwycić za ucho garnka.
s.. Sparzyć się (zakląć siarczyście !)
t.. Poszukać przez 10 minut ( ależ zrobił się bałagan... ) rękawiczki do
uchwycenia garnka.
u.. Po odnalezieniu rękawicy uchwycić garnek.
v.. Dotknąć rękawicą płomienia.
w.. Ogień - panika.
x.. Co robić ?
y.. Rzucić rękawicę w kąt.
z.. Stwierdzić zapalenie się firanek.
aa. Biegiem do auta po gaśnicę.
ab. Wrócić z gaśnicą do mieszkania.
ac. Stwierdzić przeterminowanie gaśnicy z powodu nie wydobywania się z niej
środka gaśniczego.
ad. Wpaść na pomysł - użyć wody.
ae. Ugasić pożar.
af. Nareszcie zalać herbatę.
ag. Niestety zalać sobie wrzątkiem spodnie !!! (i nie tylko).
ah. Ale ból...
ai. Pędem do łazienki.
aj. Wziąć zimny prysznic.
ak. Przebrać się.
al. Iść na herbatę do sąsiadki. "

Sowa

2. Data: 2003-01-10 23:10:00

Temat: Re: Facet i kuchnia :)
Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

3. Data: 2003-01-10 23:11:21

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <s...@w...pl> wrote:

> j.. Nalać wody (zimnej !!!)

To akurat całkiem rozsądne - ciepła woda z wodociągów
śmierdzi bardziej niż zimna.

4. Data: 2003-01-10 23:17:39

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> napisał w wiadomości

> To akurat całkiem rozsądne - ciepła woda z wodociągów
> śmierdzi bardziej niż zimna.

U nas nie tylko śmierdzi chemią, ale wygląda jak herbata. A w porywach jak
kawa - taka lurowata, ale kawa.
Błeeeee....
Czasami nie ma się w czym umyć.
Sowa

5. Data: 2003-01-10 23:26:21

Od: "miireek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłam i ubawiłam się. Ale najgorsze, że coś w tym jest dziwnie
> znajomego. :)))
>
> "Porównanie czynności mężczyzn i kobiet przygotowywania herbaty

No tak ktos nam (facetom ) przylozyl .Mam nadzieje ze to nie wojujaca
feministka. Ale prawda oj prawda . We fragmentach ocywiscie.
Mirek

6. Data: 2003-01-11 08:02:02

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miireek" <m...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ale prawda oj prawda . We fragmentach ocywiscie.

Coz, ja tez sie podpisuje :-))) Ale niech no znajde emila o podejmowaniu
gotowki z bankomatu :-PPP

Pozdrawiam
Andrzej

7. Data: 2003-01-11 08:27:41

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłam i ubawiłam się. Ale najgorsze, że coś w tym jest dziwnie
> znajomego. :)))

> al. Iść na herbatę do sąsiadki. "

Tylko wieczny problem ;( do której?

Bo ta z naprzeciwka całkiem miła jest - tylko przyjaźnię się z mężem :(.
Ta pod nami znów całkiem całkiem tylko zakompleksiona jakaś.
Ta co nad nami to takie duże dziecko!

I znów jest dylemat bo:
1. trzeba w coś się ubrać
2. WIDZIAŁAŚ GDZIEŚ MOJE MAJTKI!?
.... ?
3. TE, WIESZ, ZE SŁONIKAMI!
4. skarpeta jest- niestety jedna!
... (podkoszulka, spodnie itd)
21. Pa Kotku (w myślach "w tym domu wieczny bałagan").

puchaty - mąż Sowy

PS1. A w domu mamy kuchnię elektryczną!

PS2. Skoro wszyscy faceci są tacy to już wiem czemu herbaty w domu tak
szybko ubywa!

8. Data: 2003-01-11 09:05:23

Od: "Bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłam i ubawiłam się. Ale najgorsze, że coś w tym jest dziwnie
> znajomego. :)))

[ciach]

wygodne jest dla mężczyzn aby kobiety tak myślały.
U mnie w domu takich problemów nie ma , ani mąż
ani dzieci nie mają kłopotu z znalezieniu herbaty a
potrafią coś do niej podać.

Bea

9. Data: 2003-01-11 11:17:15

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LPoD <c...@d...z.dupa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> To akurat całkiem rozsądne - ciepła woda z wodociągów
> śmierdzi bardziej niż zimna.

Do ciepłej dodawane są srodki konserwujące.

boniedydy

10. Data: 2003-01-11 14:10:43

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "miireek" <m...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Coz, ja tez sie podpisuje :-))) Ale niech no znajde emila o podejmowaniu
> gotowki z bankomatu :-PPP

No co ty?
Przecież to podstawowa umiejętność postępowej kobiety. :)))
A pin do kart swoich i męża (zwłaszcza męża), to się pamięta lepiej niż
tabliczkę mnożenia. :P

Sowa
Co nie ma problemu ani z pralką, ani z bankomatem!!!
No chyba, że się zatną..... :)

Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace
dokończe tutaj i zakończe tamten łańcuszek
Nie wiem jak postąpić
Pomoc psychologiczna