Facet i kuchnia :)

11. Data: 2003-01-11 14:47:00

Temat: Re: Facet i kuchnia :)
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:avp8kp$97h$1@news.onet.pl...

> No co ty?
> Przecież to podstawowa umiejętność postępowej kobiety. :)))
> A pin do kart swoich i męża (zwłaszcza męża), to się pamięta lepiej niż
> tabliczkę mnożenia. :P

No to sprawa "chorego z urojenia" stala sie jasna ;-))))))))))))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

PS. Emilka o bankomacie nie znalazlem, ale znalazlem o prysznicu, nie wiem
czy publikowac:-))

12. Data: 2003-01-11 15:44:46

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miireek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> No tak ktos nam (facetom ) przylozyl .Mam nadzieje ze to nie wojujaca
> feministka.

no co ty. takie zarty wlasnie smiesza, bo sa przerysowane. faceci sa kochani
zi nieporadnoscia w kuchni. ja mam podobna mine lapiac sie za mlotek czy
zmienianie kola:)

a znacie to?:) (cos dla panow)

Jak nie nudzić się na zakupach
=======================

Są takie chwile w życiu każdego człowieka, kiedy przestaje się
zajmować handlem bronią na skalę międzynarodową i wychodzi z żonką do
supermarketu, żeby kupić jakieś trywialne produkty żywnościowe w rodzaju
chleba i bułek. Możnaby umrzeć z nudów, chyba że...

1. Weź 24 pudełka z prezerwatywami i wrzucaj po jednym do koszyków
innych ludzi.
2. W dziale elektronicznym ustaw budziki tak, by dzwoniły co pięć
minut.
3. Zrób smugę z soku pomidorowego prowadzącą do toalet.
4. Podejdź do jednego z pracowników i powiedz mu oficjalnym tonem:
"Kod 3 w dziale AGD". Zobacz jak zareaguje.
5. Podejdź do okienka ratalnego i poproś o raty na paczkę M&M-sów.
6. Przesuń znak "Uwaga. Mokra podłoga" na wykładzinę .
7. Rozbij namiot w dziale kempingowym i powiedz innym klientom, że ich
wpuścisz pod warunkiem, że przyniosą poduszki.
8. Kiedy ktoś z obsługi spyta cię, czy może ci jakoś pomóc, załkaj
"Czy nie możecie po prostu zostawić mnie w spokoju" i rozpłacz się.
9. Spójrz prosto w kamerę ochrony i potraktuj ją jak lustro dłubiąc
sobie w nosie.
10. Oglądając broń w dziale myśliwskim, spytaj sprzedawcę czy wie,
gdzie możesz kupić leki antydepresyjne.
11. Biegaj po sklepie z dziwną miną, nucąc motyw z "Mission
Impossible".
12. W dziale samochodowym pozuj na Madonnę, używając lejków różnej
wielkości.
13. Ukryj się za wiszącymi ubraniami. Kiedy klienci będą je
przeglądać, wykrzykuj "WEŹ MNIE! WEŹ MNIE!".
14. Kiedy z głośników podawać będą jakiś komunikat, upadnij na ziemię,
przybierz pozycję embrionalną, chwyć się za głowę
krzycz: "O nie, to znów te głosy!".
15. Wejdź do przymierzalni i krzyknij naprawdę głośno: "HEJ, papier
toaletowy się skończył!!!" .

13. Data: 2003-01-11 15:47:09

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego typu historyjki zawsze mnie smiesza, chociaz sa tak straszliwie
przesadzone.
Najlepsze jest to, ze smiesza mnie i te o mezczyznach i te o kobietach.
Przeczytałam ostanio znakomity (moim zdaniem) artykuł w "Wysokich
obcasach" - "Czy mężczyzna potrzebuje małżeństwa?" Autorka jest kobieta ...
I choc artykuł ten jest w sumie bardzo krytyczny dla kobiet, to oddycham z
ulgą bo widzę, ze sama na to wszystko wpadłam wcześniej.
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24465,1229406.html
Jak to sie ma do tematu ?
Jakos mi tak tu pasowało...

Pozdrawiam Agata

14. Data: 2003-01-11 16:01:48

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@w...pl> wrote:

> http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24465,1229406.html
> Jak to sie ma do tematu ?
> Jakos mi tak tu pasowało...

Ale to przygnębiające jest :/
Na szczęście ja jeszcze wierzę w miłość i takietam głupoty,
nie tak łatwo we mnie tę wiarę zachwiać :)

15. Data: 2003-01-11 16:07:14

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> PS. Emilka o bankomacie nie znalazlem, ale znalazlem o prysznicu, nie wiem
> czy publikowac:-))

Publikuj! Raz kozie śmierć!

Sowa

16. Data: 2003-01-11 16:08:02

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

:-))))))))))))))) Sowa
:-))))))))))))))) Puchaty

Sowa

17. Data: 2003-01-11 16:10:56

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to przygnębiające jest :/
> Na szczęście ja jeszcze wierzę w miłość i takietam głupoty,
> nie tak łatwo we mnie tę wiarę zachwiać :)

Ja tez wierze w miłosc.
A artykuł uważam nadal za bardzo dobry.

Agata

18. Data: 2003-01-11 16:21:50

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> napisał w wiadomości

> Ale to przygnębiające jest :/
> Na szczęście ja jeszcze wierzę w miłość i takietam głupoty,
> nie tak łatwo we mnie tę wiarę zachwiać :)

E tam, to jest po prostu przesadzone - P Zofia zebrała dane z jakiegoś
wąskiego, acz spektakularnego marginesu.
Przecież ciągle można spotkać drugą stronę medalu - facetów co to uważają,
że skoro zarabiają na rodzinę, to nic więcej ich nie dotyczy. A to parzcież
też margines.

Sowa

19. Data: 2003-01-11 16:24:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I choc artykuł ten jest w sumie bardzo krytyczny dla kobiet, to oddycham z
> ulgą bo widzę, ze sama na to wszystko wpadłam wcześniej.

Też przeczytałam ten artykuł...od razu pobiegłam zrobić mężowi herbatę, co
mi się czesto nie zdarza ;-)
Ola

20. Data: 2003-01-11 16:35:14

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Publikuj! Raz kozie śmierć!

Problem w tym ze zaden z tego rewanz :-((( Ale co tam :-))

> niezamierzone!

> gestem

> mozesz.

> nog, gabki do reszty ciala i pumeksu.

> witaminami.

> bobrowych

> Wcieraj przez 10 minut, az poczujesz, ze twoja skora jest podrazniona.

> miec pewnosc, ze twoje wlosy sa dobrze wyplukane.

> wybierz jednak wosk.

> uruchomi spluczke lub odkreci gdzies wode.

> powierzchni 2 x przekraczajacej powierzchnie Polski. Wlosy zawin w drugi

recznik.

> [...]

> lub dziewczyne, nie zapomnij w zachecajacy sposob poruszac miednica, zeby

> kazac jej, jak dumny jestes z tego, co masz miedzy nogami.

> brzuch, aby sprawdzic, czy masz na nim miesnie(oczywiscie, ze nie masz).

> Podziwiaj rozmiar swojego penisa, podrap sie po genitaliach i ostatni raz

> wciagnij swoj ostry meski zapach podtykajac sobie palce pod nos.

> troche wlosow lonowych.

> sie na podlodze, bo nie zasunales zaslony pod prysznicem do konca.

> podziwiaj nadzwyczajny rozmiar swojego penisa itd.

> rzeczy w pokoju. Jesli spotkasz po drodze swoja zone lub dziewczyne,

rozchyl

> recznik i pokaz jej z eleganckim rzutem bioder penisa, dodajac: "Wow,

> widzialas TO?"

Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace
dokończe tutaj i zakończe tamten łańcuszek
Nie wiem jak postąpić
Pomoc psychologiczna