Facet i kuchnia :)

41. Data: 2003-01-13 09:54:21

Temat: Re: Facet i kuchnia :)
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I choc artykuł ten jest w sumie bardzo krytyczny dla kobiet, to
oddycham z
> ulgą bo widzę, ze sama na to wszystko wpadłam wcześniej.
> http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24465,1229406.html
> Jak to sie ma do tematu ?
> Jakos mi tak tu pasowało...

Szukałam tego i też chciałam wrzucić link na grupę, ale jakos nie
znalazłam.
Dziękuję.
Jeśli chodzi o atykuł - to u mnie w domu miała miejsce rozmowa :

- kiedy zaczęłam coś tam zrzędzić - to mój maż zapytał :
- artykuł w swoich kultowych "Wysokich obcasach" czytała ?

Na co ja :

- czytałam a jakże i nawet częsciowo się zgadzam.

Na co on :
- to nie marudź !

-----

A artykuł bardzo mi sie podoba - jest "życiowy".

Pzdrw.

Basia

42. Data: 2003-01-14 13:33:14

Od: Dariusz Zmokly <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Znalazłam i ubawiłam się. Ale najgorsze, że coś w tym jest dziwnie
> znajomego. :)))

Nie ma co generalizowac. Po prostu czesc ludzi lepiej gotuje czesc
gorzej. W srodowisku w ktorym sie obracam nie widac zeby ktoras
z plci lepiej radzila sobie w kuchni.

A swoja droga ciekawe skad to sie bierze, ze zawodowymi
kucharzami sa w wiekszosci (przewazajacej?) mezczyzni ;)

globi

43. Data: 2003-01-14 13:36:58

Od: Dariusz Zmokly <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> Milska-Wrzosińska jest od dłuzszego czasu bardzo krytyczna wobec kobiet i
> tradycjonalistyczna. Artykuł uważam za przesadzony i tendencyjny.

[..]

Wydaje mi sie, ze celowym zamyslem autorki bylo napisac kontrowersyjny
artykul. Nie sadze, zeby miala az tak ostre poglady. Mysle, ze
celem artykulu bylo zwrocenie uwagi na pewne zmiany w "oplacalnosci
zawierania malzenstw" jakie nastepuja/nastapily ostatnimi czasy.

Jakby nie patrzec artykul jest swietnym tematem do dyskusji ;)
Czy autorka jest dobrym psychologiem nie wiem ale wiem, ze potrafi
interesujaco pisac! ;)

globi

44. Data: 2003-01-14 13:53:08

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz Zmokly <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:b01406$1k8$...@n...tpi.pl...

> [..]
>
> Wydaje mi sie, ze celowym zamyslem autorki bylo napisac kontrowersyjny
> artykul. Nie sadze, zeby miala az tak ostre poglady. Mysle, ze

Myślę, że niestety ma takie poglądy.

> celem artykulu bylo zwrocenie uwagi na pewne zmiany w "oplacalnosci
> zawierania malzenstw" jakie nastepuja/nastapily ostatnimi czasy.

pozdrawiam
boniedydy

45. Data: 2003-01-14 14:16:15

Od: Dariusz Zmokly <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> Myślę, że niestety ma takie poglądy.

Coz nie znam wiekszej ilosci jej tekstow zatem nie bede sie wypowiadal.

A nie wydaje Ci sie ze to zabieg podobny do Kingi Dunin? Pisac
ostro i kontrowersyjnie.

globi

46. Data: 2003-01-14 14:25:42

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 14:33:14 +0100 I had a dream that Dariusz Zmokly
<S...@w...pl> wrote:
>A swoja droga ciekawe skad to sie bierze, ze zawodowymi
>kucharzami sa w wiekszosci (przewazajacej?) mezczyzni ;)

Ciekawe też, dlaczego, w większości, feministkami są kobiety ;-)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

47. Data: 2003-01-14 23:47:10

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Coz nie znam wiekszej ilosci jej tekstow zatem nie bede sie wypowiadal.
>
> A nie wydaje Ci sie ze to zabieg podobny do Kingi Dunin? Pisac
> ostro i kontrowersyjnie.

Raczej nie. Ona nie jest publicystką (w odróznieniu od Kingi Dunin), ale
psychologiem. Musi się liczyć z tym, ze jej teksty zostaną potraktowane jako
odzwierciedlenie jej poglądów.

boniedydy

OT: jesteś buddystą?

48. Data: 2003-01-14 23:48:11

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> A swoja droga ciekawe skad to sie bierze, ze zawodowymi
> kucharzami sa w wiekszosci (przewazajacej?) mezczyzni ;)

Może dlatego, że jako zawodowy kucharz mozna dobrze zarobić?

boniedydy

49. Data: 2003-01-15 10:52:12

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> Może dlatego, że jako zawodowy kucharz mozna dobrze zarobić?

O tym samym pomyślałam.
A za zrobienie SOBIE herbaty, nikt facetowi nie zapłaci. Więc można poczekać
na żonę, albo iść do sąsiadki. :)))

Sowa
P.S.
Oczywiście żartuję sobie, tak jak żartem jest zacytowany tekst. Mogło by być
"kobieta i kuchnia", tyle że zamiast meczu było by oglądanie "Isaury w
kamiennym kręgu" :)))
Pamiętacie ten serial?

50. Data: 2003-01-15 11:55:41

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> [ciach]
>
> wygodne jest dla mężczyzn aby kobiety tak myślały.
> U mnie w domu takich problemów nie ma , ani mąż
> ani dzieci nie mają kłopotu z znalezieniu herbaty a
> potrafią coś do niej podać.

Podepnę się pod Ciebie ;)
U mnie zwykle TŻ robi herbatkę i nie zarejestrowałam również takich
perypetii, ale czajnik spalić Mu się udało ;))))
Najlepszym wyjściem jest czajnik elektryczny ;))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace
dokończe tutaj i zakończe tamten łańcuszek
Nie wiem jak postąpić
Pomoc psychologiczna