Facet i kuchnia :)

51. Data: 2003-01-15 12:29:57

Temat: Re: Facet i kuchnia :)
Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b03i2j$15l$1@pippin.warman.nask.pl...

> perypetii, ale czajnik spalić Mu się udało ;))))

u mnie tez nie ja robię naprawdę dobrą herbatę :), wpadki kuchenne są, ale
to wynika imho z rzadszego niż ja gotowania, natomiast faceci ponoć mają
lepsze wyczucie smaku i więcej inwencji twórczej , jak już gotują oczywiście
:), ja mogę tylko stwierdzić , ze istotnie podawane mi rybki są mniam, ale
ten ktos musi miec chęć gotować a nie robic to z przymusu

pozdr.Joanna

52. Data: 2003-01-15 13:42:21

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [ciach]
>
> wygodne jest dla mężczyzn aby kobiety tak myślały.
> U mnie w domu takich problemów nie ma , ani mąż
> ani dzieci nie mają kłopotu z znalezieniu herbaty a potrafią coś do niej
podać.

U mnie jest jeszcze smieszniej - maz przed studiami ukonczyl technikum
hotelarskie i jedna z jego specjalnosci jest "kucharz". :)) Umie gotowac
naprawde swietnie, co prawda wymawia sie czasem, mowiac, ze juz wszystko
zapomnial (teraz ma kompletnie inny zawod), ale moim zdaniem, pamieta wiecej
niz ja kiedykolwiek umialam ;)
Wiekszosc moich kulinarnych umiejetnosci nabylam od niego :))
Ale herbate to chyba ja robie lepsza :)

Dunia

53. Data: 2003-01-16 08:10:21

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jojo <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b03k5n$umt$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> :), ja mogę tylko stwierdzić , ze istotnie podawane mi rybki są mniam, ale
> ten ktos musi miec chęć gotować a nie robic to z przymusu

Dobrze im. Jakoś mało która kobieta moze pozwolić sobie na to, żeby gotować
wtedy, kiedy ma chęć, a nie robić to z przymusu. To zdumiewające, jak tego
rodzaju różnice utrzymały sie w tzw. nowoczesności.

boniedydy

54. Data: 2003-01-28 14:15:56

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtedy, kiedy ma chęć, a nie robić to z przymusu. To zdumiewające, jak tego
> rodzaju różnice utrzymały sie w tzw. nowoczesności.

Ale mój TŻ robi herbatkę, ale nie gotuje,albo raczej sporadycznie. Ma tylko
kilka potraw, które tylko On robi np. naleśniki, ale farsz do nich już sama
robię ;))))) ale jest bardzo dzielny i dzielnie działa w domku razem ze mną
;)))))
Za to mój Brat gotuje pysznie i Jego TŻ nic a nic się nie zna na garach
;))))
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

55. Data: 2003-01-28 16:52:28

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> [...]
mną
> ;)))))
> Za to mój Brat gotuje pysznie i Jego TŻ nic a nic się nie zna na garach

No tak, ale ile razy mówię w kilkuosobowym gronie, ze nie lubię i nie umiem
gotować, spotykam się z powszechnym zgroszeniem :-(

boniedydy gorszycielka

56. Data: 2003-01-28 17:01:51

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale ile razy mówię w kilkuosobowym gronie, ze nie lubię i nie
umiem
> gotować, spotykam się z powszechnym zgroszeniem :-(

No wiesz Boniedydy !!!!

puchaty - zgorszony (w gronie jednososbowym)

57. Data: 2003-01-29 08:41:59

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale ile razy mówię w kilkuosobowym gronie, ze nie lubię i nie
umiem
> gotować, spotykam się z powszechnym zgroszeniem :-(

To gorsz dalej towarzystwo i się śmiej z ich zgorszonych min ;))))))
Znam lepsze powody do gorszenia się, chociaż ..... czy coś by mnie jeszcze w
życiu zgorszyło? :))))))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< NIEZGORSZONA, bo i po co ;)

58. Data: 2003-01-29 08:55:56

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b183ug$a46$...@p...warman.nask.pl...

> [...]
> >

> To gorsz dalej towarzystwo i się śmiej z ich zgorszonych min ;))))))
> Znam lepsze powody do gorszenia się, chociaż ..... czy coś by mnie jeszcze

Dzięki. Oczywiscie, przecież robie to głównie po to, zeby ich gorszyć :) Tak
naprawdę, cokolwiek umiem ugotować (ale nie lubię!) :)

boniedydy

Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace
dokończe tutaj i zakończe tamten łańcuszek
Nie wiem jak postąpić
Pomoc psychologiczna